Merhaba nasılsınız ? sizin ile ilk konuşmam ve ilk kitabım hatalarım yanlışlarım oldu ise kusura bakmayın. Kitap bu bölüm ile yedi bölüm olacak bana göre bu bölümden önceleri kitabı tanıtmak bu bölüme bağlamak içindi , size sıkıcı gelmiş olabilir 😊Anlıyorum .
Yıldızı tuşlar ve yorum yaparsanız iseniz sevinirim .
Kendinize iyi bakın .
℘
"Nasılsın iyi misin var mı bir isteğin bey ? " dedi kadın kocasına içi yanıyordu göz yaşlarını zor şer tutuyordu camın arkasındaki adama . Sahi kaç sene olmuştu ? onsuz gecen kaç sene.
" Yok hanım Allah'ıma şükür iyiyim çocuklar nasıl hanım sen onu de " dedi adam kadına doğru cam olmasına rağmen yaklaşarak . Şu kadın nelere göğüs germişti , tekrar gurur duydu kadın , karısı ille.
" İyiler , şükür ki iyiler görüyorsun nasıl büyüdüler" dedi kadın yaşaran gözlerini tutamayıp bir iki damla akıtarak bir yandan da gülümsedi ama mutluluk değildi , buruk bir tebessüm idi .
" Görmez olur muyum hiç tek tek bağrımda yanıyor hepsi " dedi adamcağız çocukları büyümüştü onların nasıl büyüdüğünü göremeden , babaları varken babasızlığa göğüs gererek.
" sende bizim, ne kadar berabersek sensiz eksiğiz ama az kaldı kavuşacağız " dedi kadın cama elini koyarak kadının canı can evi yanıyordu nasıl yanmasın sevdası üç çocuğunun babasına hasreti göz göre göre.
" İnci , İncim bak şimdi aç kulaklarını dinle beni , O kız nasıl büyümüştür ben görmeyeli " dedi adam kadına .
" O kız kim " kadının kafası karıştı hangi kız.
" Şu Cahid'in kızı şimdi adını anımsayamadım " Cahid evime ateş düşüren Cahid .
" Anma şu adamın adını ! , Gülru'dan bahsediyorsun sen bey gelip de bir görsen dersin bu kız o adamın kızı değildir . O kadar yufka yürekli iyi bir kız ki hiçbir suçu yok iken gözleriyle çekiniyor bizden ,bizim küçük oğlana da boş değil." Dedi kadın cidden gülümseyerek seviyordu Gülru'yu oğlunu sevdiğini öğrendiğinde nasıl sevinmişti .
" İnci evlendir o kızı bizim büyük oğlan ile , bu şerefsizler bu kadar senedir yoklar ama gelecekler it kervana döner hanım döndüklerinde bizim oğlanları kimse tutamaz biri yapmazsa diğeri öldürür onu " dedi adam dediklerini el ve kol hareketlerini destekleyerek .
" Ne demek Gökalp, ne o öyle bey marketten sipariş mi veriyorsun bey " kadın şaşkındı . elini camdan çekip diğerinin yanına koydu .
" İnci yapar mıyım ben öyle bir şey Ta ne zaman İlyas geldi anlattı kaç senedir bizim büyük oğlanı seviyormuş. Bu kız onca şeye rağmen gitmiş sevmiş içinde tutmuş bak sen bile bilmiyorsun kimi sevdiğini . İncim İlyas'ı mı bilirsin delidir fakat yeri geldiğinde ama Gökalp'im öyle değildir poyrazdır o savurur yakar yıkar kırar o kız onu tutar . Gökalp Cahid'i gördüğü yerde ben ne olurum demez öldürür o adamı evlendir onları onu anca bu tutar İlyas'ı da bu tutar. Ben yandım hasret kaldım size aileme onlar öyle olmasın . iki oğlum var ikisinin de gözü kara . yiğitlerim benim ." dedi adam içi hasret ile dolarak şerefsizin biri yüzünden üç can parçasına hasret kalmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLIBEY
RomanceKadın Kadınlar çiçektir ya hani umutsuz bir çiçek'tim ben bulunduğu yerden kopmak istemeyen sevdası uğruna rüzgara kapılan Bir gülü dalından koparırsan ne olur solar değil mi ? işte bende ağır ağır tükeniyorum uçsuz diyarlara doğru. Adam Başkaların...