Varla yok arası bir şey karışık düşünceler karışık duygular Tek net olan şey gözümden süzülen ıslaklık .
Biraz içimi anlatayım mı , denizin kıyısına hiddet ile çarpan su gibi duygularım birbirine çarpıyordu karmakarışıktım , O mutlu diye mutluydum ama kendi duygularım için perişandım arada mı kalmıştım sahi kendim ile bütün ettiğim adam ile benliğimin arasında kalmıştım. Kendimi avutacak mutluluğum yoktu ki zaten ben kendimi hep onun ile avutmamışmıydım.
Şuan benim gözlerimi kapadığım gerçekler bir bir göz kapaklarıma çarpıyordu gözlerimi açıp gerçeklerle yüzleşmek için gücüm yoktu . Ne heyecanlıydım nede korkmuş ama kalbim çok hızlı atıyordu bedenim onun gidişine tepki veriyordu sanırım . Kendimi toparlamalıyım kendim için değil ise bile annem için o benim için neler ile savaşmıştı . Nasıl toparlanacaktım onu yok saya bilecek miydim , tabi ki sayamayacaktım nasıl sayayım nasıl yapayım bunu . Ama bunların yanı sıra onun için mutluydum kapalı duvarlarının arasına birini almıştı artık yalnız değildi hastalandığında bakacak biri vardı karnını doyurmadığı zaman zorla da olsa onu aç gezdirmeyecek biri vardı . Vardı biri ... Beni varlığı ile yok eden vardı işte biri . Ah gönlümün güzel adamı mutlu musun dün akşam gülümsemiştin birkaç kere seni güldürdüğüne göre mutlusun sen zor gülersin öyle her şey güldürmez ki seni ama ona güldün, bana o kadar senedir hiç gülmedin o kadar yaptığım çocukluğa şebekliğe gülmedin sahi Gülru sen kime neye sitem içerisindesin sen den ona ne ona .
Sevdiçeğim gittin mi sen bu hiç bilmediğin Gülru'dan
Kaybettim seni
Senin ile olan hayallerimi
Sana atan kalbimi
Senin peşinde savrulan ruhumu
Acıyı en derinimde hissediyorum hiç dinmeyecek gibi .
Sahi seni hiç kazanmamıştım ki kaybetmiş olayım bendeki de hayal işte.
Aşk dediğin ölmez yok yere.
O banyoda kaç saat durdum ne kadar ağladım neler düşündüm ne acıları yok saydım hiç hatırlamıyordum .Helin'in odasına girip sessizce yerime süzüldüğümü hatırlıyorum gözümü kapattığımı ona rağmen süzülen göz yaşlarımı , sonradan uykuya dalmışım şimdi ise sabahın erken saatinde uyanmış yattığım yerde oturmuş başımı dizlerimin üstüne koymuş kollarımı da dizime sarmış halde oturuyordum karşımdaki pencereyi izliyordum . Helin ise mışıl mışıl uyuyordu uyandığımda üstü açıktı kalkıp üstünü örtüp yatağıma geri oturmuştum annem uyuyan insanının üstüne kar yağar derdi Gökalp'e ilk duygu beslediğim zamanlar küçüktüm tabi o zamanlar annemin sözünü hatırladığımda üzülürdüm ya üstü açık uyursa diye . Ben napa çaktım yüreğimdeki kesikler avuç içimde ki bu sevgiyle , sevdayla ... Acısı acımdı , mutluluğu yüreğime ferahlıktı , kederi içime zehir idi . Duygularım ölüyordu yok yere , seni neden benden aldılar . Hiç anlamı kalmadı hayatın ölmek istiyorum kafamdaki senin ile . çok yollar gezdim ama hiç biri sana çıkmadı . Napa çaktım şimdi ben hiç hakkım olmadan bir adamı mı sevmeye devam edecektim hayaller yaşatacaktım içimde , yoksa kapatacak mıydım sevda dolu avuçlarımı . Onu mu izleyecektim sessizce yada onları . Hayallerimi yaşayan kadını . Seslice soluk verdim Allah'ım sen aklıma mukayyet ol ne olur.
"Gülü lokumum ne düşünüyorsun öyle derin derin saatlerdir gözün pencerede " Helin'in sesini duymam ile sıçramam bir oldu . Yüzümü ona döndüm sıçramama gülüyordu sanırım. Yatağında yatmış saçı başı hafif dağılmış uyku sersemi ile hafif çatallaşmış sesi kısık gözleri ile bana bakıyordu .
" Ne zamandır uyanıksın sen " sesimin bu halde olduğunu bilsem ağzımı açmazdım kendi sesimi algılayamadım .
" Gülru ne oldu sana , bu suratının haline" dedi telaşla yerinden kalkıp bana doğru gelmeye başladı
"Helin" artık kendi içimde yaşamaktan bıkmışlık la duygularım ağlamama dışa vurarak adını sessizce fısıldadım.
"Efendim Gülüm" dedi bana merhamet ile yaklaşarak .
"Abin'in Hayatında biri var" dedim ona sarılarak
" Ne , nasıl , ne oldu " beni hafif itti şaşmış ifade ile bana bakıyordu.
Ağlamam yanımda bir destek bulunca dağa da artı hatta hıçkırıklarım sesli hale geldi .Onun beni itmesine rağmen daha sıkı sarıldım . Helin bir sen varsın halimi anlayan beni abine layık gören yadırgamayan ben napayım. Başından beri benim yanımda olan onca olan şeye rağmen beni suçlamayan sen . senin o güzel kalbin hiç acımasın Helin'im hiç.
Banyoda kendimce yaşadıklarımı es geçerek duyduğum konuşmayı anlatım. İlk şaşkın bakışlar atarken sonradan bakışların da ' bu muydu yani bu kadar ağladığın' bakışına döndü . Helin bana öyle bakıyorsun ama bu olayı bir de benim gözümden görsen . Hafif sakinleşen benliğim bunları düşündükten sonra ağlama moduna geri döndü . Of of napacağım ben Allah'ım .
O anda yüzüme inen tokat ile neye uğradığımı şaşırdım' Bismillah Allah 'Kafam sağa doğru savrulmuş elimi vurulan yanağıma koymuş bön bön yerdeki parkeyi izliyordum bana kim bir tane indirdi yarabbim ben zaten felekten bir sile yemememişmiydim . Kafamı önüme doğru çevirdim halen elim yanağımdaydı ama . Helin bana ben Helin'e bakıyordum bu kız bana şimdi niye vurdu ki .
" Hu hanım hanım kendine gel sen Gülruluhanımsın " diyerek beni sarsıyordu . Allah'ım beyin varlığını bu kardeşimize çok görmüşsün fakat vardır bir bildiğin yarabbim sen en iyisini bilirsin.Kendim ve düşüncelerime bir ara vererek dikkatimi Heline verip korku filminde oskar alacak sesim ile konuşmaya başladım.
" Helin bak şu an ağlamayı abini bıraktım arta kalan iradem ile seni dinliyorum kardeşim bana neden vurdun neden !" dedim elimi ona doğru uzatıp iki yana sallayarak.
"kızım ben iki abi ile büyüdüm benden normallik bekleme böyle büyüyen ve normal olan varsa bilin ki benim abilerim sorunlu " dedi iki elini beline koymuş karşımda dikilmiş bir şekilde . Hem suçlu + güçlü+ beyinsiz + can bebeğim. Neyse sona doğru kendini koydun ha Gülru görmedim sanma . Ulan iç ses sabahtan beri beynimin duygularımın içine ettin ya türlü türlü senaryo kurarak şimdi de gelmiş benim ile yani kendin ile tartışıyorsun .
" Senin abin yani abilerin gayet normal bir kere hatta üst seviye normaller "dedim sesimi alçaltıp pijama ile oynayarak.
" Abimi senin gözünden gören zaten 'bu bizim Gökalp'mi kardo' der zaten " dedi işaret parmağını iki kere kafama vurarak . Sonra yüzümü avuçlarının arasına alarak konuşmasına devam etti.
" Bak Gülüm , Gülülokumum abimin hayatında biri yok bence yani varsa bile ayırırız görümceyim sonuçta ben gelin olarak seni istiyorum " dedi. Helin benim güzel arkadaşım sen gerçekleri görmüyorsun ki olmayacak duaya amin demek senin ki ama bunları tekrar tekrar sana söyleyip seni bunaltmak istemiyorum sen söyle ben inanmış gibi yaparım ki ama her şeyin farkındayım yerimi ondaki yerimi biliyorum ben.
" Sevenleri ayırmak günahtır " demem ile kafama vurması bir oldu.
" Sen bu beyin veya abime olan bu bağlılıkla ohoo" dedi kendinçe konuşuyor gibi.
" Kalk kahvaltıyı hazırlayalım , sen git kayınvalideni uyandır ne derler kaleyi içten fethet. sonra abime bakarak bir kahvaltı yap sen ki sonradan yapacağın işine enerjin olsun . Tabut'an kalkıp gezmeye çıkmış gibi bir tipin var zaten " dedi ve yanımdan ayrıldı .
Ben İnci Teyzeler deydim Gökalp'in annesi olan ve onun ile yetinmemiş sabaha kadar ağlamış sabahta devam etmiştim . Şimdi kahvaltı yapacaktık . KAHVALTI... kafamı nerelere vursam nereler . Bu halde karşılarına nasıl çıkacaktım ...
Buradan ışınlanmak için bir araç bir söz birşeyçik varmı ?? HELP ME ! sesimi duyan varmı..
"Gülru kahvaltıya şöyle yazlık bir elbise mi giysen acaba" kafamdaki sorular ile Helin'den tarafa baktım . Ceset gibi olan suratım ve Günaydın desem masadakilere korku seansı yaşatacak sesi olan bana mı diyordu O !.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLIBEY
RomanceKadın Kadınlar çiçektir ya hani umutsuz bir çiçek'tim ben bulunduğu yerden kopmak istemeyen sevdası uğruna rüzgara kapılan Bir gülü dalından koparırsan ne olur solar değil mi ? işte bende ağır ağır tükeniyorum uçsuz diyarlara doğru. Adam Başkaların...