℘ Yanlışız Seninle

152 14 0
                                    

℘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Mutlu musun ? Dün akşam o çok istediğin isteme merasimindeydin . Ödül filan taktılar mı ? şöyle boynuna madalya ha ! ." El kol hareketleri ile konuşmasını destekledi Gamze .

Adam başlıyoruz gene  demeden edemedi içinden . 

" Bir madalya iki plaket verdiler . Tasası sana düştü sanırım " dedi gözlerini kısarak İlyas .

" Çok komik . Benim ile davete gelseydin olmazdı demi maazallah ödüllerini başkalarına takarlardı filan " Göz devirdi kadın cümlesi bitikten sonra.

Adam anlamıyordu kadının derdini .  Gitmesini istemediği yer kardeşinin nişanıydı .  Kaç kere kavga etmeleri gerekti yada birbirlerini anlamak için ne kadar ağır konuşmak gerekirdi . Kimin içi zehir doluydu kim kan kusturmak istiyordu . Hangimiz kin doluyuz .

" Gamze neden aynı çemberin etrafında dönüp duruyorsun ? neden ! aslında dönüp durduğun çember en büyük çemberin bi küçüğü bile değil "  Adam artık alışmıştı , alışmak zorun da kalmıştı .

" Şimdi ben geri kafalı oldum öylemi İlyas ? "  dedi Gamze gözlerini açarak . İlyas bu davanın kendine döneceğini Gamzenin kendine toz konduramayacağını biliyordu .   

Derince bir soluk verdi adam . Boşuna kürek  çek hep aynı son . Şimdi kim haklı ! Yanlış insanı sevmek olur mu . Aşk durulur mu ? Hani aşk gözü kör ederdi . Artık içime sindirmiyor ...

Adamın düşüncelerini Kadının telefonunun zil sesi böldü . Gamze telefonunu eline aldıktan sonra ekrana baktıktan saniyeler için de hatta saliseler içinde kapattı aramayı telefonu bir heyecanla bacaklarının altına koydu . Kadının heyecanı adamın gözünden kaçmadı . 

" Kim aradı ? Ne bu heyecan ? " demeden edemedi adam .

" Kimse önemli değildi İlyas önemli olsa açardım " 

Saniyeler içinde ortamı üst üste gelen mesaj bildirimlerinin sesi doldu . Adam kadınla göz göze geldi . İçinde bir kıvılcım düştü adamın , sanki sonucu görmüş gibiydi . İçindeki kıvılcımın kuvvet ile içini yangın yerine dönüştüreceğinden habersiz . Yutkundu , kadının yutkunmasına şahit olurken ...

Telefonun zil sesi eşlik etti ortama ...

" Beli ki sana ulaşmak istiyor Gamze açsana " 

" İlyas önemsiz işte , açınca mı ikna olacaksın ! " Telefonun aramasını onayladıktan sonra kulağına götürdü .

" Efendim tatlım "....

"  İyi , işte İlyas ile birlikteydim "....

" Israrla aradın bir şey mi var ?"....

"Biliyorum davete ki en güzel elbise bendeydi bebeğim "....

" Bir ara beraber gideriz " ....

Kadın telefonla konuşarak İlyas'tan uzaklaştı . Adamın içine düşen şüphe , inanmayışı bilmeyerek . 

BALLIBEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin