℘Kurumuş Bir Yasemin

153 11 0
                                    


Çiçeklerden bahsetmek isterim sana biraz sevgilim yetiştirip , baka-masamda çok sevdiğim çiçekler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çiçeklerden bahsetmek isterim sana biraz sevgilim yetiştirip , baka-masamda çok sevdiğim çiçekler. O anlamlı güzel varlıklar .Belkide sana bir buket yapmalıyım beni anlaman için bu bukete en çok Kırmızı Lale ( Seni Seviyorum demek ) eklemeliyim onun biraz daha azı Beyaz Krizantem ( Sadakat anlamını taşır ) sonrasında ise Pembe Karanfil (İçtenlik demek )ile bu dediklerimi sana doğrula malıyım ve tek bir tane Frezya (Suçsuzluk anlamına gelir) eklemek isterim beni anla , içimdeki yangını görmen için . Bunu siyah bir kağıda sarmak isterim içimdeki zifiri , zehir'i anlaman için ama sen bunu kabul görmezsin ki hatırlar mısın sana Bir tane yasemin uzatıp vermek istemiştim de sen beni terslemiş idin anlamını bilseydin bunu yapar mıydın ?

Sana olan sevgimin dur duraktan anlamadığı fokur fokur kaynadığı yıllardan bir gündü bundan sonra öğrendim ya içimde tutmayı , gözlerim ile yansıtmamayı.

Ekim'in 18'i

Elimdeki kuruttuğumu yasemin çiçeğine baktım , kararımı vermiş idim sonucu ne olursa olsun verecektim sana bu küçük kurumuş çiçek parçasını belki anlamını merak eder yada öğrenmek ister de beni anlarsın diye . İçim kıpır kıpırdı buna ek olarak tir tir titriyordum , kararımı vermiş kafamda bu saçma planı oturtmuştum ya herro yada merro  olacaktı bu iş. Fakat vücudum bu ana hazır değilmiş tepkileri çok şiddetli idi.Oraya nasıl geldim senin arkana nasıl geçtim inan heyecandan hatırımda yok sadece mutfağın camından dışarıyı seyre dalmış seni hatırlıyorum elinde ise üstünde dumanları tüten bir çay bardağı . Avucumdaki kurumuş çiçek parçasına baktım sonra kafamı kaldırıp sana seslendim " Gökalp ...Ağabey " dalmıştın sende ya kafandakilere yada dışarıya... Hafif irkildin bu beni şaşırtmıştı " Hmm noldu ,efendim " dedikten sonra hızla kafanı bana çevirdin. İlk avucuma baktım sonra sana ani cesaret ile " Al " deyip sana uzatmıştım kurumuş çiçek parçasını , yasemin çiçeği ; çekici bulduğuna verilir bunun yanı sıra genel olarak zarafeti, güzelliği,  asaleti temsil eder. Yani seni ... Önce avucuma baktın bir süre sonra suratıma ,düşündün biraz sanırım sonra kelimeler döküldü ağzından " Kızım napayım ben onu ? hem o ne ki öyle  , çöpe atmam için mi veriyorsun ? " O günden sonra sana yandım fakat dilsiz oldum , sana kara sevda bağladım gözlerimi kapatıp kör oldum . Alsaydın ne olurdu ki sadece ellerine alsaydın ...


Benim çiçek sevdalısı olduğumu kimse bilmez mesela , şimdi sana söylüyorum . Bu kadar sevdalısının neden bakmıyorsun diyorsun demi ? Korkuyorum sevdiğim , ona bakamamak onun incindiğini kuruduğunu ellerimde öldüğünü görmeye dayanamam ki ben . Seni çiçeklerden daha çok seviyorum , sana da dayanamıyorum ellerini tutamak gözlerinin içine bakamamak kahrediyor beni . Çiçeklerin aksine seçim şansın var senin bir çiçek kimin olacağını seçemez fakat sen seçersin , ama ben senin aklının zerresinde bile yokum .

BALLIBEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin