℘ Can Yaram

287 20 1
                                    

Ben senin ile yaşama umutlanmıştım , kırılmış kanatlarım , tükenmiş nefesim ile sana doğru koşmaktan hiç vazgeçmedim , vazgeçemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben senin ile yaşama umutlanmıştım , kırılmış kanatlarım , tükenmiş nefesim ile sana doğru koşmaktan hiç vazgeçmedim , vazgeçemedim.

Bir insan hayata bir kere tükenmişlik ile pes etmiştim taki sana kadar senin ile tekrardan yaşamaya başladım . Hayal kurmaya başladım mesela gelecekle ilgili düne kadar gelecekteki mutlu yaşantıya inancı olmayan kızı umutlandırdın sen dallarıma yağmur olarak düştün gözlerime ışık saçtın hiç haberin olmadan .

Bilindik bir söz vardır ; Onu birde benim gözümden görseniz ... diye . Seni benim gözümden görseler seni içimde nasıl büyüttüğümü seni seven kalbimin sevgisi ile nasıl beslendiğimi bilseler beni sana takmış biri zannederler varsın etsinler. Ben hiç sana olan duygularıma karşılık beklemedim ki senden. Beni görmeyeceğini hiç sana olan bakışlarımı anlamayacağını biliyordum bu yüzden hayal kurdum ya. Sen hayallerimde benimleydin kaç kere yağmurda dans etik , kaç defa sinir krizimde ağlarken kafamı yastığa bastırdığımda senin saçlarımı okşadığını hayal ederek sakinleştim ben . Ben artık saymayı bıraktım .

Artık sana olan bu sevdam sır olamaktan çıkmıştı benim mavi gözlerinde geceyi yaşadığım adam . Bununda sonuna geliyordum . Sende hiç haberin olmayan benden gidiyordun beni nasıl bir ızdıraba sürükleyeceğini biliyor muydun ?

Artık sır değildik ...

" Hep senin suçun edepsiz düşüncelerimizi ulu orta dile getirmeseydin şimdi böyle olmayacaktı"

diyerek dönüyordum ki ne göreyim tam arkamdaydı Gökalp .

" Edepsiz düşüncelerinizi ! duyulacak yerde dile getirmek ne demek Gülru açıklasana bi bana "

Gökalp tam karşımda bana yakın bir şekilde durmuş gözlerini kısmış bana bakıyordu . Acaba doğruları anlatsam ne tepki verirdi bu düşüncem ile gülesim geldi kendimi sıktım şu an tamda gülünecek ve bu düşünülecek yer ya Gülru aferin. Sessizce fısıldar gibi konuşarak

" Gökalp ... Gökalp Abi , Ben geleni Helin sandım da o yüzden öyle dedi" dedim

sana abi demek bana o kadar zor geliyordu ki sanki sana küfür ediyormuş gibi bir his doğuyordu içimde boğazımdan katran akıyordu yavaş yavaş.

gözlerini mümkünmüş gibi daha da kıstı kafasını sağa doru çevirip

"hasbin Allah" diye tısladı sonra bana döndü sesine sinirini yansıtarak

" Zaten benim geleceğimi bilsen demezsin işte tam olarak bu yüzden Edepsiz düşüncelerinizi öğrenmem lazım " dedi.

" Öğrenecek bir şey yok ki Gökalp abi içerdeki muhabbetten sonra arkamdakinin Helin olduğunu sanıp öyle bir espri yapayım dedim sen neden yanlış anlıyorsun ki " dedim hafif anlamasın diye ciddi hale bürünerek .

BALLIBEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin