Bir elimdeki telefona bakıyordum bir de Helin'e , elimde ki telefon Helin'in eski telefonuydu. Hattı aldıktan sonra buna takmıştık. Şimdi de ikimizde oturmuş telefonla bakışıyorduk. Hattı şu zincir marketlerde satılanlardan almıştık . 'Bimcell'. Kimin üstüne aldığımız daha doğrusu ise aldığı oldukça ayrı bir meçhul bir olaydı .
67 yaşında olan ninemizin üstüne almıştık , ah canım ninem afet bizi . tanımıyordum ama olsun du .Helin'in sınıf arkadaşının ninesiydi ananesin veya babaannesi değil ninesiydi bu detay önemli Allah'ım ne düşünüyorum ben ya.
Helin'in neden bu kadar çabaladığını anlamamıştım bence ilk mesajda engelleyecekti de neyse . Bütün emeği boşa gidecekti .
" E Helin şimdi ne olacak , bakışacağız mı böyle " gözlerimi telefondan ayırmadan konuştum , sonra umutsuz gözlerle Helin'e baktım .
" Düşünüyorum " dedi bakışlarını telefondan ayırmadan çok ciddi idi , Aman Allah'ım.
" Ne kadar sürer ? - Hem ne yazacağız ki biz bu adama ne yazabiliriz şöyle bir düşünüyorum ne diyeceğiz elimizde çıplak fotoğrafların mı var diyeceğiz de dikkat çekeceğiz he"
" Sapık mıyız biz Helin " dedim iç geçirerek.
" Evet " dedi gözlerimin içine bakarak . İki yana kafa sallamakla yetindim . Bindik bir alamete gideyoz gıyamete .
" Sen düşüne dur ben numarasını kaydedeyim " dedim ezbere bildiğim numarayı tuşlarken .
" Ne diye kaydedeyim ki "
" Evimin direği gemimin küreği " dedi gözlerini devirerek , niye göz devirdi ki bu şimdi gayet de güzeldi yani.
+90531*** numarayı Evimin direği Gemimin küreği olarak kaydettiniz.
" Gülru şey yaz hem ciddi olsun hem de dikkatini çeker belki , Bir oyuna var mısın Gökalp ? Var mı sende o yürek yaz . Dikkatini çeker bence hem de biraz aşağılamış gibiyiz ya abim kesin cevap verir bence " dedi hızlı hızlı konuşarak .
" Yazalım zaten başka hiçbir şey aklımıza gelmiyor ki gidişata göre bir şeyler düşünürüz" dedim numaranın altında ki mesaj simgesine tıklayarak.
Siz : Bir oyuna var mısın Gökalp ? Var mı sende o yürek . /00.26
" Gece gece adamın yüreğine indirmesek bari valla gece bana biri böyle bir mesaj yazsın kendimi banyoya kitlerim " dememle gülmesi bir oldu .
" Gülru ya " dedi sırıtarak .
"Helin o bu bir yana kalbim öyle bir atıyor ki heyecandan abim biz olduğumuzu örenirse yürek hoplatan oyunlar oynar bizle bak vallahi "
" Ben orayı düşünmeyi hiç mi hiç istemiyorum kız düşündükçe çok tırsıyorum " ikimizde birbirimize yedik bir bok hadi bakalım bakışı atıyorduk .
Bildirim sesiyle aynı anda bağırıp benim telefonu fırlatmam bir oldu , ikimizde yatağın iki yanına atmıştık kendimizi bayılacak gibi oldum Helin de benden farksız değildi . kafasını hafif çıkartmış belertmiş gözlerini telefona bakıyordu .
İlk atak benden geldi Allah , Bismillah diyerek ışığı yanan telefonu elime aldım .
Evimin direği Gemimin küreği : ? / 00.36
Siz : Nasılsın Gökalp ? / 00.38
Yazdıktan sonra Helin'e baktım onaylar biçimde kafasını sallayınca gönderdim . Açık mesaj ekranını izliyorduk ikimizde .
Evimin direği Gemimin küreği : kimsin ? / 00.38
Cevap verdi anında. Helin işe yaradığını anlayınca sırıttı " Çektik dikkatini kızz" dedi telefonu elimden alarak . " Çektik , çekmesine de Helin zaten gecenin bir körü böyle bir mesaj kimin dikkatini çekmez ki " dedim . " Abimin !" dedi telefonu işaret ederek " Ona var mı sende o yürek demeseydik bak bakalım yazıyor muydu" hem konuşuyor hem de bir şeyler yazıyordu . ne yazdığını görmek için yanaşıp ekrana baktım .
Siz : Tanımazsın . Hem tanıtsam tadı kalmaz değil mi ? /00.40
Siz : Oyunları kuralarına göre oynamalıyız . / 00.40
Nefesimizi tutuk telefona bakıyorduk tırnak kemirerek .
Evimin direği Gemimin küreği : Bulamayacağımı sanman ne saçma ./ 00.40
" Hay şu egona abi " dedi Helin elinin tersini telefona vurarak . Bildirim sesi ile telefona döndük . Maşallah tosun döktürüyordu .
" Ego olmadığını biliyorsun demi , o dediyse yapar . "
" Bilmez olur muyum sadece kendimi sakinleştiriyorum "
Evimin direği Gemimin küreği : Ben oyunları kendi kuralarıma göre oynarım . / 00.41
Evimin direği Gemimin küreği : Gecenin bu saatinde bana boş vaatlerle yazan bir veletsen , bil ki benim oynadığım oyunları kafan almaz . / 00.41
Gözlerimizi büyüterek birbirimize baktık . " Yaz , yaz bir şey yaz ciddi olduğumuzu beli et " dedim .
Siz : hm hm Gökalp . Sana yüreğin yetmez demiştim . /00.43
" Kız yangına körükle gitme kız " demeye kalmadan gönderdi.
℘
Saat geçmişti ama cevap vermemişti .
" Kalk kız yatalım beli ki cevap vermeyecek " diyen Helin'e baktım .
" Sessizliği hayra alamet değil gibi "
" Sabah yine cevap vermezse , yazarız bir şeyler "
kafa sallamakla yetindim . " iyi geceler " dedikten sonra odanın kapısına kadar ilerliyordum ki arkamdan " Kızz! kocanı unutun " diye seslenen Helin'e döndüm telefonu uzatıyordu . Kararsız kararsız bi iki saniye telefona baktıktan sonra aldım elime .Kapıdan çıkarken " iyi geceler " diyen Helin'e kafa salladım , kapıyı kapatıp Gökalp'in odasının yolunu tutum İnci teyze orda kalmam uygunmuş deyince el mahkum .
Kapıyı aralayıp içeri girince hiç bir şey düşünmeden , bi tarafa bakmadan kendimi yatağa atıp elimdeki telefonu da yan tarafıma koydum bir süre telefonu izledikten sonra uykunun kollarına bıraktım kendimi.
℘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLIBEY
RomanceKadın Kadınlar çiçektir ya hani umutsuz bir çiçek'tim ben bulunduğu yerden kopmak istemeyen sevdası uğruna rüzgara kapılan Bir gülü dalından koparırsan ne olur solar değil mi ? işte bende ağır ağır tükeniyorum uçsuz diyarlara doğru. Adam Başkaların...