℘Karma Karışık

139 13 0
                                    

Nasıl bir durumda mıydım , yada psikoloji ? tam olarak şöyle kulağımda kulaklık son ses müzik ve etraf sesiz fakat ben müziğin sesini duymuyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıl bir durumda mıydım , yada psikoloji ? tam olarak şöyle kulağımda kulaklık son ses müzik ve etraf sesiz fakat ben müziğin sesini duymuyordum ... Karma karışıktı her şeyi düzelte bilecek söze sahiptim ama dudaklarıma fermuar çekmiştim . Olaylar , olağan dışı ilerliyordu . Ben hiçbir şeyi düzeltmek istemiyordum bir figüran yada oyuncu gibi rolüm elime veriliyor işimi en güzel şekilde yapıyor kenara çekiliyordum .

Kafam karışıktı !

Hayatımda Karışıyordu !

Ben ellerime çekirdeğim'i kahvemi almış hayatımın mahvoluşunu izliyor gibiydim ...

Ve bir iki üç !

" Gülru ! sana bu fincanları vitrinden çıkar yıka ve bulaşık makinesine koy dememiş miydim ? " Öyle mi demiştin ? Hiç hatırlamıyorum . Annemin mutfakta ki bağırtısı binayı inletiyordu . Annemi bir telaş sarmış gidiyordu sabah akşam temizlik yapıyorduk . Benim anlamadığım aşklı meşkli bir evlilikte değildi ki bu bu hazırlık neden tamam ben zil zurna seviyordum da onun için aynı şeyleri söylemeyi geç ima yapmaya korkuyordum .

" Unutmuşum anne " diye seslendim . Bir yandan da vitrindekilerin tozunu alıyordum. 

" Gülru Gülru senin akılsızlığın belli zaten kızım " Annemin iki lafından dördü vazgeç , kendine yazık , geç değil , Gökalp'in bu işi kabul etmesinden bir hayır bekleme diye uzar gider bu liste. Benim anneme anlatamadığım benim bunları bile bile göze almamdı .

Benim en büyük korkum onun gözündeki gerçek yerimi görmekti . O adamın kızı sıfatını o gözlerinde görmekti.

Kapı sesi ile yaptığım işten sıyrıldım . " Kim gelmiş anne ?"

"Ben geldim gülü lokumum ." Helinin sesini işitince kaşlarımı çatma gereği duydum . Sen o kadar şeyde gelme şimdi onca işin arasında gel . Abin evlenmeyi kabul etsin gelme , bu kız haberi alınca öldü mü kaldı mı diye . Salona giren Helini görünce hemen trip atma şeklini aldım. Kafamı diğer tarafa çevirip tek ayağımı yerde ritm tutturmak.

" Gülü lokumum , Küsüştük mü ? "

" Evet !"

" Peki ama neden kıydın bu garip Heline"

" Helin biz şuan nasıl bir durumun içindeyiz ha ?"

" Sen gelin olmuş gidiyorsun Ağabeye doğru seke seke "

"Sorun orada ya bunun haberini aldığım da kalp çarpıntısından vücut içi disko yapıyorum sandım , peki benim baş belam bu süre için de neden gelmedi ? "

" Gülüm senden tek farkım evlenecek olan ben olmamam bak valla . Annem hiçbir şey demedi ta düne kadar dünde abime 'kızın parmak ölçüsünü alalım da yüzük bakıp alalım dediğini duydum ' ama bildiğin kitlendim . Sabaha kendime geldim . Şimdi de senin parmak ölçünü almaya geldim yenga (yenge) "

BALLIBEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin