Sadece üç günlük ömrü olan kelebek Papatyaya aşık olur.. Ancak öleceğine saatler kala seni Seviyorum der. Papatya sadece bende diyebilir Ve kelebek ölür. Ona sevdiğimi neden zamanında Söyleyemedim diye Papatya üzüntüsünden Hasta olur.. Yapraklarını dökmeye başlar döktüğü her Yaprakta seni seviyorum der ve sonunda ölür İşte o, günden, beri sevdiğini söyleyemeyen Herkes Papatyaya sorar Seviyor mu Sevmiyor mu, diye..
(Alıntı)
℘
1 Hafta sonra ...
Tamı tamına uyandığımdan beri 15 , 20 dakikadır yatağımda uzanmış şekilde karşımdaki pencereyi izliyordum yüzümdeki tebessüm ile . Sonunda gelmişti , görmüştüm ya onu daha ne isterdim ki ben ...
Yatakta hafifçe doğrulup kollarımı havaya kaldırıp esnedim sağa doğru dönüp ayaklarımı yataktan sarkıtıp ayağa kalktım . Kapıya doğru ilerledim odadan çıkıp banyonun yolunu tutum . Banyonun ışığını açıp lavabonun önünde durdum karşımdaki aynadan kendimi izledim bir süre nedensizce .
Suyu açtım avuç içime doldurup birkaç defa yüzüme çarptım sanki daha yeni kurduğum hayaller, hayal dünyamdan ayılmak için yapıyordum ıslanmış yüzümü kaldırıp aynaya baktım ayna insana yalan şeyler göstermezdi neyse görmek istediğin kendin mi , üstüne giydiğin mi yoksa yüzüne yaptığın makyajımı ne gösterirsen onu görürsün düz gösterirsen düz görürsün ters durursan ters gösterir ama gerçeği gösterir şu an benim gördüklerim gibi .çaresizliğimi sadece hayallerle avunan kendimi ve aynada asla gerçek olmayacak hayallerimi gördüm yüzümde göz bebeklerimde. Neden senden vazgeçemiyordum Gökalp bir umut vermedin bir kez olsun gülümsemedi ki , geçekleri mi görmek istemiyordum.Ben bende değildim ki seni sevdikten sonrada hiç olamadım sanki sen hapishane ben gözü kapalı sana mahkum . Aklıma bir gün onu kaybedeceğim zaten hiç kazanmadım da ölüm olarak kaybedeceğim düştü eğer öyle bir şey olursa beni anlamı pek bilinmeyen fakat zihnimde şu an hissettiklerimi , beni tanımlayacak bir kelime vardı .Ya' aburnee , yokluğu ile yaşamanın acısına dayanamayacağı için, sevdiği kişiden önce ölmeyi dilemek anlamına geliyordu en büyük dileğim . Derince bir nefes alıp elimi yüzümü kuruladım havluya, havluyu yerine asıp banyodan çıktım .
" Anne " diye bağırdım birkaç defa cevap alamadım bu kadın Pazar Pazar habersizce nereye gitmişti ki . İnsan bir haber verir değil mi anne . Madem anam evde yok o zaman açalım son ses müzik ver hayalimdekiler dans edeyim. Salona doğru yürüdüm televizyonun önüne geçip son ses açtım müziğimi.
Yanar içim su gülüşüne Bir tebessüm et söneyim
Hava buz kırağı deli bozuk
Terkedilmez ah nöbetimBağırarak etrafımda dönerek şarkıya eşlik ediyordum ,çok geçmeden aklıma hayaller doluştu ;
Arkada bir müzik ben ve o ,ellerini uzattı dans etmemiz için tabi ki gözüm kapalı kabul ettim ellerimi ona doğru uzatım kavuşmuş ellerimize baktım daha da yaklaştık birbirimize ellerimi omuzlarına koydum onun elleri de belimi kavramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLIBEY
RomanceKadın Kadınlar çiçektir ya hani umutsuz bir çiçek'tim ben bulunduğu yerden kopmak istemeyen sevdası uğruna rüzgara kapılan Bir gülü dalından koparırsan ne olur solar değil mi ? işte bende ağır ağır tükeniyorum uçsuz diyarlara doğru. Adam Başkaların...