Göz göze gelsek gözlerimle anlatsam sana bendeki seni dinler misin sevdiğim , İçimdeki birikmişleri kimseye anlatamadığım küçük gönlümdeki büyük senden bahsetsem , yadırgar mısın beni. Biliyorum , biliyorum geçmişte ne olduğunu o yüzden korkuyorum ya içimdeki sana olan sevdadan hakkımın olmadığını biliyorum . Gönül bu seçemezsin derler ya öyle olmadı bizzat seçmiş gibiyim hakkım olamayanı istiyorum hayalini kuruyorum . Ama bir gün her şey etrafa saçıldığında gideceğim senden , senin ile olan hayallerimden gideceğim . Söz konusu sensen ateşe aşık bir su gibiyim ben delicesine sevdalı bir o kadar imkansız...Suya ateşsin sen güzel adam .
℘
"Gülü Lokumum sana çayından yapayım mı ? " diye seslenen Helin'e döndüm kafamdaki düşünceleri bir kenara iterek cevapladım .
" Sende onun malzemesi varmıydı " dedim.
" Bu da sorumu Gülüm , benim yaptığım ön hazırlık " Neyin hazırlığındasın acaba Helin Hanım . Cevabını bildiğin soruları sormamak lazım .
" Sende içeceksen olur , şebek seni " dedim kendi kendime konuşur gibi.
Sabah kahvaltısında tabağımdan kafamı kaldırmamıştım bir kere bile onun ile göz göze gelip ağlamaktan korkmuştum . Her zaman olduğu gibi onu inceleyim hareketlerini de takip etmemiştim. Helin onun bir sevgilisi olduğuna inanmamıştı ama Allah aşkına kimle öyle konuşurdu ' senden başkası bana haram yavrum ' yüzümü buruşturarak geçiriyordum söylediği lafı beynimden. Onu gördükçe parçalara ayrılıp tekrar bütünleşmiş gibiydim demeki şu saaten sonra onu görmek yanında yakınında olmak bana zararlı o yüzden kendi çemberimde sesiz bir şekilde yaşamalıyım hatta kısa bir süre sonra Heline onu unutmaya çalışıyorum bir süre sonra unuttum imajı vermeliyim İlyas abi ilede en yakın zamanda konuşup aynı şeyi ona da yapmalıyım onun önünde engel olmamalıyım başkasının gözünde bile olsa İlyas abiyi bilemem fakat Helin ileride olur da o kişi ile tanışırsa onu düşünmek bile içimi kavuruyor kötü tepkiler vere bilir onun ile yakınlık kurmaya bilir boşuna diz bağı olmamalıyım gölü alınacak bebek ile " Alırım gölünü ne istiyormuş benim yavrum " Ebenin körünü istiyor seni istemiş almış daha ne istiyorsa o ,sen geleceksin bana böyle bir laf edeceksin ben sakin sakin sana cevap vereceğim güldürmeyin beni ben sana böyle bir konu da cilveli cilveli cevap vermek hele şöyle dursun o seviyeye gelene kadar kalp çarpısından vücut tepkisinden ölürüm 'senden başkası bana haram yavrum ' herhalde burada başkası haram sıfatında bende varımdır, inşallah yokumdurda tekil konuştuğu için varımdır . Ah Ah 'senden başkası da bana haram yavrum ' diye fısıldadım sonra ne yaptığımı fark ederek kafamı iki yana salladım . Kahvaltımızı ettikten sonra yaprak sarmaya başlamıştık fakat yaprak mı sarıyorum Gökalp'imi tartışılır.
" Gülün çayı geldi " derken çayı masaya koydu. Ruh halimi anlamasın ve ilerde diyeceğim ben onu unutuyorum yalanıma inanması için mutluymuş gibi davrandım. Belki saçma bir plan ama Gökalp'i karşılıksız sevdiğim ve yaptığım duygu değişimlerini hesaba katarsak belki iş görür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLIBEY
RomanceKadın Kadınlar çiçektir ya hani umutsuz bir çiçek'tim ben bulunduğu yerden kopmak istemeyen sevdası uğruna rüzgara kapılan Bir gülü dalından koparırsan ne olur solar değil mi ? işte bende ağır ağır tükeniyorum uçsuz diyarlara doğru. Adam Başkaların...