℘ Gelin & Görümce

127 9 0
                                    


"Unutulacak dünler vardı da , yaşanacak güzel yarınlar var mıydı ?"


Allah'ım nerden düştüm ben buraya okudular üflediler demi geldim, Ben nerde miydim gündeydim bildiğimiz klasik altın günü.

Dört tarafımı sarmışlardı , bir tarafımda mahallenin en dedikoducu kadını diğer tarafımda da en meraklısı , tuvalete kalksam neden diye soruyordu . Tam ortalarında da ben ve bu ikisinin merak etiği te bir şey vardı.

" Çocuk ne zaman!?"

Benim koca beni nikahın akşamı bırakıp gitmiş , nerden bulayım ben bebeyi teyze demek istiyordum . Tabii onlar olayın iç yüzünü bilmiyorlardı Gökalp acil olarak yeni gitti sanıyorlardı .

Bu teyzelerle dertleşsem bütün mahalle psikoloğum olurdu herhalde . Ne tarafa geçsem ap ayrı bir soruya maruz kalıyordum , Diğer taraftaki teyzeler ise ;

" Zor muydu kızım ilk gecen ?" kısmını merak ediyordu . Ne ilk gecesi be teyze adam beni saniyesinde bırakıp gitmiş.  

Hele bir de bunun genç tarafı vardı o kısım tansiyonumu yükseltiyordu . İma ile alttan alttan laf sokan bu teyzelerin evlilik cağı gelmiş bekar kızçıkları. Onlara göre tabi ki de Gökalp'e uygun gelin adayları onlardı mahallenin yetimi sesiz ben değil.

Ben evde sakin en azından huzurlu ve kocasızdım nerden düştüm buraya ...

Helin in kaşının gözünün bir ayrı oynadığını fark ettim bana mutfağı işaret ediyordu . O önden kalktı gitti arkasından içimden ona kadar saydıktan sonra ben kalkıyordum ki, Tuvalete gitsem merak eden teyzeciğim sordu , 

" Nereye kızım ? daha hiç bir sorumuza tam cevap vermedin kaçıyor musun kız sen yoksa "  diyen kadının suratına alık alık bakıyordum ki.

" Bırak kızın kolunu  taze gelin o kocasını özlemiştir onu arayacaktır " dedi  Sağ taraftaki teyze . Sonra bütün teyzeler kıs kıs ima ile güldü .

Helin , Helin yaktın sen beni Helin .

Dudaklarımı gülüyormuş gibi kaldırdım ,  Kapıya doğru ilerledim bir yandan söyleniyordum . Mutfağa varınca gördüğüm manzara ise ağzına tatlı tıkıştıran Helin idi . Tatlıdan bir adet daha ağzına atıp;

 " Gülruuu biliyormusun "

" Neyi " dedim kaşlarımı çatarak .

" Ben evde kalmışım " dedi dudaklarını büzerek . Yani kelimenin tam anlamıyla benim sıfat yani.

" Evde mi kalmışsın " kafasını salıyordu dudakları büzük halde .

" Kız korkma evlenince bir şey olmuyor bakk bana cicim ayı olsun mercimeği fırına verme ayı olsun daha bitmeyi geç başlamadan terk edildim . " dedim tatlıdan bir de ben ağzıma atarak .

" Abim senin cazibene dayanamadı " dedi hafifçe omuz atarak , bir birimize bakarak sırıtıyorduk .

" Kızz abimi işletsek mi!! "

" Niye , saniyesinde biz olduğumuzu anlasın da telefonu bir tarafımıza soksun diye mi " dedim ciddi ciddi.

" Yook , yook öyle değil mesajla " Anlamaz gözlerle ona bakıyordum .

" Gidelim bir hat alalım ve mesaj atalım ama dikkatini çekelim ki hemen engelleyemesin"

" Abin de hattın kimin olduğunu hiç bulamayacak birisi değil mi canımın cananı " 

" Hattı kendi üstümüze alacağımızı kim söyledi aşkoo !" dedi yandan bakış atarak .

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin :))

Sağlıklı ve huzurlu kalmanız dileği ile <3




BALLIBEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin