℘ Kucak

179 13 2
                                    


Sev , sev beni delilerce sine ...

 Bugünün hayalini Kurmaya bile korkmuştum , hayal olamayacak kadar imkansızdı. Şimdi ise akla hayale sığmayacak sebeplerden bugünü yaşıyordum. Bu sebepler aklıma geldikçe Zihnim küçüklüğüm , çocukluğum ile doluyordu aslında pek bir olay hatırlamıyor idim Savaş amca ile babamın arasında geçenlerden . Bir Gökalp'i hatırlıyordum onun konuşmalarını tavrının çocukluğunu . acaba bu içimde  beslediğim sevgi benim ceza mıydı fakat suçum neydi babamın bedelini mi ödüyordum . Küçükken bile Gökalp intikam istiyordu mesela Helin ile İlyas abi öyle değildi tamam nefret , kin , acı vardı .Peki şimdi Gökalp ile evlenmem ne kadar doğru idi...

Allah'ım sen huzur ver. kafam dolu durmak, durdurmak istiyorum.

Arabada oturmuş giden yolu izliyordum. Radyodaki rastgele çalan müzik ile hiç bilmediğim bir hayata , eve gidiyordum. Aslında ben İnci teyze gil ile kalabilirdim ama Gökalp in kafasında ne vardı bilmiyorum kendi isteğim ile sürükleniyordum ona sanırım. 

Radyodaki rastgele müziği duyuyordum bulunduğum ortam , Olaylar , duygular ile alakası yoktu.

" Bilindik bir şimdiki zaman müziği açalım Kulaklarımız onun ile avunsun fakat Kafamızda kulağa geldiğinde içini yakan gözünü dolduran Hayat Feryadı çalsın."

Bakışlarıma camdan çekip Gökalp'e doğru çevirdim arkama yaslanıp kasılmış bedenime az da olsa gevşettim onu izlemeye devam ettim bakışlarımı ayırmadan. Aslında garip olan oldukça sakin olmamdı bedenimin kasılması sadece onun yanında olduğum içindi .heyecanlı değildim, bir korku yoktu üstümde huzurlu bir sakinlik vardı. sanki saatler önce Nikahtan kaçmaya çalışan ben değilmişim gibi.

" Bana bakarak ne düşünüyorsun ?"

Kısa bir süre bakışlarını bana çevirip gözlerini kısarak sorduğu soru ile ona bakakaldım sanki daha yeni her şeyi anlıyormuş ,Ayıkıyormuş Gibi oldum.

" Hiç dalmışım öyle " 

Gökalp abi yi ekleyeceğim sırada Kafamdaki şimşekler beynime beynime çaktı. O benim artık kocamdı şaka gibiydi ya da bir rüya dün zor şer abi derken şimdi ne durumdaydık. Neydi bu kader mi ? şans mı yoksa Kader bir darbe daha mı vuracaktı. Evlendik ya biz şimdi Aman yarabbi Ne olacak şimdi.

" Bana mı daldın yoksa Aklında farklı şeylere mi var. beni izleyerek düşünüyorsun"

 Bu Gökalp miydi Tövbe Ya rabbim Bu cidden o muydu ya onunla böyle bir kavramda olacağım veya benimle böyle konuşacağı hayallerin öteydi. önceden yaşadıklarımızı düşünürsek.

Aklıma bugün olanlar veya Benim yaptıklarım geliyordu nefes almamı dahi zorlaştırıyordu bir an sanki çıldırmış tım aklımı kullanmamıştım Ben Nikahtan kaçacaktım hem de yıllardır hayalini bile kurmaya korktu bir nikahtan. Üstüne bir de Gökalp'in dedikleri veya Ondan önceki hareketleri akıl edilir değildi. benim durumum ne olacaktı böyle hesapsız kitapsız evlendim. Hiç düşünmeden bu adamın bir sevdiğimi var veya hayatında biri bir sevdiği var mı. beni hayatında ister mi kabul eder mi bu zamana kadar abim olan insan şimdi kocam olmuştu. Benim aklım " Gökalp ile evlenir misin" cümlesinden Sonra sen düşünmeyi mantık var mı demeyi bırakmıştı. şimdi o kız sızdı mı cezasını çekecektim net di. Gerildim.

" Bugün yaptığım şey affedilir gibi değildi doğru değildi yapmamalıydım Ama sen bir an öyle konuşunca sanki aklım durdu"

Titremeye başladı kendimi kasa Bildiğim kadar kastım.

BALLIBEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin