℘Körlük

169 20 2
                                    


Gözlerin zehri şarap eder mi?              

 Alıp içsem beni sarhoş eder mi?   

Bir hayale daldım uyan derler mi?        

Beni böyle koyup gitme olur mu?

(Alıntı)

(Alıntı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir ışık süzülmüştü göz bebeklerimden içeri küçük , ufacık bir ışık süzmesi ama tüm görüşümü , aklımı , fikrimi ve tüm mantığımı köreltmişti. Kendini olmayacak bir hayale kaptırmak böyle bir şeydi . Onun için tüm hayatımı bir rafa kaldırmıştım aptalıkmıydı ? belkide , sevginin zaman geçtikçe veya onu göremedikçe azalması gerekmez miydi ? olmadı azalmadı onsuz iken bir deniz kadar olan sevgim onu gördükten sonra okyanuslar kadar olmuştu en basit tabir .

Çok düşünmüştüm acaba başkasını alsam hayatıma unutur muyum , bunu düşündüğüm zamanlar canımın acıdan kavrulduğu özlemden yandığım zamanlardı fakat vazgeçmedim . Ona olan sevgime ihanet etmedim .

Şimdi geldiğimiz nokta ise , ben gözü kör aşık o ise gözünü bile kırpmayacak bir kişilik  


Ceza evinden çıktıktan eve gidene kadar İnci teyze hariç Helin ve Ben gökten yunan tanrısı inmiş de biz görmüşüz gibi şoktaydık ben ne kadar şaşkın olursam olayım dışarı yansıtmama gayreti gösteriyordum . Aslında şu an ellerimi havaya kaldırıp topuklarımı totoma vura vura koşarak kaçmam gerekiyordu . Fakat oldukça sakin beklediğim bir durummuş gibi tepkiler veriyordum . Helin bile benden fazla tepki vermişti taksiden eve gelene kadar ağzı açık gelmişti arada bir bana bakış atıyor kaşlarını çatıp kendine tokat atıyordu . Onu çok iyi anlıyordum , anlayamadığım kendimdi . 

Gökalp'i sevdiğini biliyorlar !

Sana , sizi evlendirelim dediler ! 

Sen oturmuş sakin sakin gidiyorsun Gülru'dan Gülru'ya kızım bir tepki ver lan !. Eve gidince kendimi tebrik edeceğim şimdi olmaz ayıp olur  . Alkış Gülru'yaa . Eve gidince anneme ne diyeceğim cidden çok merak ediyorum yani insan ceza evinden nasıl evleneceğim haberi getirebilir ki benden başka . Kendini kaptırma bu olay sadece hayal ürünü adamın sevgilisi var !. Kendine gel dengine dön . Sevgilisi aklıma gelince gözlerimi devirmeden edememiştim . Kızı arayıp ' Tararım aslanım evini , kimsin senden önce biz vardık ' demek vardı . Sonrada Gökalp bana napardı ? tamam bunu düşünmeyelim . kendi kendimize gelin güveyde olmayalım.

℘ 

Eve gelmiştik . İnci teyze eve giderken Helin benim ile eve gelmişti , hatta hiç düşünmeden haklı bir açıklama bekliyordu düne kadar kimse duymasın diyen Platonik Gülru bugün herkes biliyor olup ta evlenmek söz konusuydu bir açıklama yapmak gerekti , ama benena demek istiyordum ...

BALLIBEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin