℘Bencilik

158 18 8
                                    

Ben biraz şöyleyim seninleyim fakat senden habersiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben biraz şöyleyim seninleyim fakat senden habersiz...


582 sayfalık kitabı tek oturuşta yarılamış sonra kalkmış bir kahve yaptıktan sonra kitabın başına oturmuş, kitabı bitirmiş bir yorgunluk var üzerimde , esasen tatlı bir yorgunluk ama beyin bulandırıcı.

Benim aşktan anladığım şu birkaç senelik ömrümün neredeyse yarısını severek geçirmiştim, benim bundan anladığım sadece aşk senin beyninde anlam kazanıyordu dile dökmeye gelince hep bir tarafı eksik kalıyordu. Aşkı anlamıyla tam anlatabildiğin ise gene aşık olduğundu , tabi o sana aynı hisleri besliyor ise yoksa kırk bir dil ile de anlatsan destanda yazsan karşındakinin gözündeki perde kalkmıyordu. Bunu çok iyi bir şekilde tecrübe etmiştim hayat sağ olsun.

Doldum iyice , bu böyle olmayacaktı adım gibi biliyordum. Fakat vazgeçemiyordum olmuyordu . Sanki evlenince delicesine sevdalı bir çift mi olacaktık , Tabi ki hayır . Ben sadece onun ile olacağım ihtimalinden vazgeçemiyordum bu ihtimal için belki de ömrümü hiçe sayıyordum , gençliğimi mesela . Olmuyordu ben ondan hiç ümit yok iken hatta onu senelerce görmeyince vazgeçmemiştim şimdimi geçecektim. Kendi kendime güldüm.

Senden vazgeçmemin bir nedeni yok , Kalbinden uzak olabilirim fakat bu bende ki aşkını engellemez...

" Beni çağırtmışsın reis , duyar duymaz uça uça geldim " dedi . Adam kendi latifesine gülmüştü annesinin 'babana yap o babayiğitliğini' sözünün üstünden iki hafta geçmişti . İlk hafta kendine yedirememe , kabul edememe , sinir krizleri , kendini işe adama ve her önüne gelene itina ile bulaşıp kavga etme ile geçmişti . İkinci haftanın tamamı ise kendini ikna etme babamın yanına gitme cabası ile geçmişti . İstisnasız bu süreçte beyni sikilmişti . Ama buradaydı işte babası dendiğinde akan sular dururdu Gökalp'te . Madem evlenmemi istiyor evlenelim o zaman , neden Cahit'in kızında ısrarcı , Aklına gelen isim ile gene bütün sinirleri şaha kalkmıştı yeni dinmiş benliğinde . 'Götünden kazığa oturtacaktı o piçi ' az kaldı diye tekrarladı kendince.

" Ulan sıpa seni çağıralı iki haftayı geçti neredeyse bu mu uça uça gelmiş halin " dedi yaşlı adam camın ardından kaşlarını çatmış sert ifadesi ile söz dinlemez , ele avuca sığmaz oğluna bakıyordu .

" Valla baba ilk hafta etrafa bulaşarak , ikinci hafta kendime bulaşarak geçti kusura bakma yani haberi alınca yehu! evleneceğim diye mi gelecektim. " dedi genç adam sakin halinden ödün vermeyerek içinde kopan fırtınalara rağmen.

" Lan seni şu halin ile kabul eden kız bulmuşsun . Gidip kurban kesip iki rekat şükür namazı kılmak yerine , itlik yapıp tebrik mi bekliyorsun bir de geçmiş karşıma " dedi yaşlı adam , bu çocuk yaşlı sinirlerine yaramıyordu güzel bir dayak istiyordu şöyle çok acılı temizinden .

" Evet ! , neden beni tebrik etmeyi unutuyorsun güceniyorum ama " dedi genç adam maddem onlar şu birkaç hafta onun tüm dengeleriyle oynamışlardı oda onlar ile oynardı .

BALLIBEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin