Simone: Evan
dedi ve bana sarıldı.
Ben: Hey hey sakin ol.
Diyerek onu yatağa geri yatırmaya çalıştım ama geri yatmadı.
Simone: Oliver nerde. Tanrım beni hemen götürün burdan.
Dedi ve kolundaki serumu yavaşça çekip çıkarttı. Dolaba yöneldi ve kıyafetlerine bakındı belli ki orda değildi sadece ayakkabılarını giyidi. Yürürken canı yanıyor olmalıydı ki karnı elindeydi. Yinede bunun onun için bir zevk olduğunu tahmin edebiliyordum.
Simone: Sanırım her an dikişlerim patlayabilir.
Ben: Lanet olsun ki hiç birşey anlamadım.
Simone: Beni eve götürün. Beni eve götürün her şeyi anlatıcam.
Simone' yi kucakladım ve eline silahı verdim. Ardından kulağına eğildim ve fısıldasım.
"Gerekmedikçe kullanma"
Kyle kapıyı açtı ve dışarı çıktık. Angel ve ya Oliver görünürde yoktu. Asansöre bindik ve koşarak zemin kata indik. Koşarak hastaneden çıkıyorduk ki güvenlik önümüzü kesti.
Ardından iki silah sesi duydum. Simone iki guvenlik gorevlisinin ayağına sıkmıştı. Adamlar yerde acıyla kıvranırken Simone yarmazlık yapmış küçük bir çocuk gibi sırıtıyordu. Gülerek koşmaya devam ettik.
Tam otoparka arabanın önüne geldiğimizde arabanın önündeki mnzara kalbime korku salmıştı. Oliver, Angel' ın kafasına bir silah doğrultmuştu. Angel ise öylce duruyordu. Yüzünde en ufak bir duygu belirtisi bile yoktu.
Oliver: Rosaline buraya gel.
Dedi. Simone kucağımdan inmeye çalıştı ama onu bırakmadım. Angel çok rahat görünüyordu. Onu vurmayacaktı.
Oliver: Rosaline' ı bırak.
dedi. Ama tabi ki Rossaline'i bırakmayacaktım. Onu Andrew' a geri götürecektim.
O sırada bir silah sesi daha duyuldu ve acı ayağımda başlayarak bütün vücudumu ele geçirdi ama zorla da olsa Rosaline' i hala kucağımda tutuyordum Kyle ise öylece bizi izliyordu.
Ardından bir silah sesi daha duydum. Bu sefer kurşun bacağıma gelmişti. Simon la birlikte yere yığıldık. Simone elimden silahlı aldı ve zorlukla Oliver a doğru ilerledi. O sırada Kyle silahını Oliver a doğrulttu.
Kyle: Angel' ı bırak. Ve sen Simone kıpırdama.
dedi. Ardından son gördüğüm kare Simon'un kendi kafasına silah dayaması ve son duyduğum ses ise bir silah sesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ HASTA 1 ~
Teen FictionBazı insanlar bir gün bir çukurun içine düşerler. Karanlık ve sessiz bir çukur. Kimsesiz çırpınır. Ardından bir gün gelir ve birileri sizi oradan kurtarır. Ben de düştüm o karanlık sessiz çukura. Ardından birileri geldi ve bana yardım etti. Beni dah...