Simone
Calvin'le ilgili karar vermem 6 günümü almıştı. Plan iptaldi. Kyle ve Evan bunu sorun etmemişlerdi. İkisi de halinden o kadar memnundu ki kimse Andy ve Lisa' yı takmıyordu. Juliet bile. Juliet' i de bu grupla tanıştırmıştım ve Jordan adındaki bir çocukla araları oldukça iyiydi. Herkes mutluydu ben bile.
Katherin benimle ve Calvin konusunda çok umutluydu. Beni becerdikten sonra kıçıma tekmeyi basmadığı için çok şanslı olduğumu söylüyordu. Calvin' den hoşlanıyordum. Bir çıkma teklifi beklemiyordum. Sadece takılıyorduk. Her gün okul çıkışı gelip bizi alıyorlardı ve birlikte farklı farklı mekanlara gidiyorduk. Kyle bile sanırım aşık olmuştu. Gerçekten çok tatlıydılar. Bu gün de yine farklı bir mekandaydık. Burası o ter kokan herkesin birbirine yapışık dans ettiği nemli mekanlardan biriydi. En azından aşağısı öyleydi. VIP bölüm çok kalabalık değildi. Bizden başka bir 15 kişi daha vardı belki ama çoğunluk bizdik. Öylece oturuyorduk ve her zamanki gibi her kes kendi romantizmini yaşıyor yani birbirinden ayrı takılıyordu. Ben de öyle yapıyordum. Sadece Calvin' in kucağında oturuyor ve onun boyuyla ilgileniyordum. Tam o sırada bir adamın Kyle ve Dina' ya yaklaştığını gördüm. Kyle ve Dina bizim gibi değillerdi. El ele bile tutuşmuyor ve sadece yan yana oturuyorlardı.
KİMLİĞİ BELİRSİZ ADAM: Turuncu kızlara bayılırım güzelim benime aşağıda bir dansa ne dersin.
dediğinde. Calvin' in boynundan ayrıldım ve Kyle'a baktım. Adam onun 5 katıydı. Kyle ise bir azdan HULK a dönüşücek gibi görünüyordu. Adam hala orda durup Dina' ya kaş göz yapıyordu.
Kyle kalkıp adamın karnına bir çakı sapladı ve adam acıdan öne doğru eğildiğinde adamın kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra çakıyı adamın karnından çekip çıkardı. Herkes ayağa fırlamış şaşkınlıkla ona bakarken Calvin oldukça sakşn görünüyordu.
Calvin: Jonathan, Liam buraları temizleyin.
dedi ve ayağa kalkıp benim elimi tuttuktan sonra kapıya yöneldi ve onunla birlikte hepimiz aşağıya inip otoparka gittik. Calvin benim elimi bıraktığı anda ben de Kyle' ın yanına gittim.
Ben: Tanrım orada ne oldu.
Kyle: Bir adamın ona böyle davranmasına göz yumacağımı mı sandın ?
Ben:Tanrım hayır ama adamı bıçaklamak biraz aşırı değil mi ?
Kyle: Bu konuyu evde konuşuruz.dedi ve yanımdan ayrılıp Dina' nın yanına gitti. Kyle' ın ayarları bozulmuş gibi görünüyordu. İnsanlar değişiyordu. Herkes tanıdıkça farklılıklaşıyordu.
Calvin'in arabasına bindiğimde Calvin bana bakıyordu.
Calvin: Merak etme böylesi daha iyi.
Ben: Hapse girmesini istemiyorum.
Calvin: Biz varken bir şey olmaz.dedi ve bana yaklaştı. Ben de ona karşılık verdim ve dudaklarımız birleşti. İçimi yine o haz kapladı. Dudakları sıcak ve kuruydu. Bir süre öpüştükten sonra geri çekildik ve birbirimize baktık.
Calvin: Şey... Simone ben seni...
dedi. Korkak küçük bir çocuk gibiydi. Sevdiğini söylemekten çok korkuyordu. Zorlanıyordu.
Calvin: Seviyorum...
dedi. Bu onun için çok bir şeydi. Bunu gözlerinde görebiliyordum. İlk defa red edilmekten korkuyor gibiydi. Hala korkuyordu.
Ben: Ben de seni seviyorum Calvin.
Calvin: Simone benimle çıkar mısın ?diye sorduğunda duraksadım. Onu onun istediği kadar çok sevebilir miydim ?
Andrew' dan sonra mümkün olabilir miydi ? Bilmiyordum, ama yine de deneyecektim.
Ben: Evet Calvin. Seninle çıkarım.
dediğimde bir daha dudaklarıma yapıştı. Ama bu sefer o kadar hızlı ve tutkuluydu ki...
***
Akşam evde Kyle ben ve Evan televizyon izliyorduk. Aslında hiç birimiz izlemiyor ve önce kim konuşacak diye bekliyorduk. Genelde gönüllü ben olmazdım ama bu gün çok fazla şey olmuştu yani birilerinin konuşmaya başlaması gerekiyordu.
Ben: Eee Evan, Katherin' le nasıl gidiyor ?
Evan: Oldukça iyi. Aslında ona çıkma teklif etmeyi düşünüyorum. Bilirsiniz işte bir ilişkinin bir adı olması önemlidir... Sizin Calvin' le nasıl ?
Ben: Bu gün bana çıkma teklifi etti.
Kyle- Evan: Ne ?!
Kyle: Sen ne dedin ?
Ben: Kabul ettim.
Evan: Tanrı aşkına ben tebrik ederim çok sevindim.
Kyle: Aynen ben de tebrik ederim. Çok sağlam bir herif.
Ben: Teşekkürler çocuklar.dedim ve gülümsedim. Ardından hepimiz televizyona geri döndük ve izlemeye başladık. Ciddi anlamda izlemeye. O sırada tefonuma bildirim geldi.
Ah. İşte bu komikti. Orta okuldaki çocuklar gibi facebook da ilişki drumu mu paylaşacaktık. Bu gerçekten hoştu.
Ben: Ölye olsun bakalım.
Evan: Ne ?
Ben Yok birşey sadece Calvin facebook dan ilişki isteği atmış.
Kyle: Bu çok hoş bir hareket.derken Evan gülüyordu.
Evan: Evet dostum hoş. İlk okul için.
dedi. İkimiz de Evan' a gözlerimizi devirdikten sonra televizyona geri döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ HASTA 1 ~
Teen FictionBazı insanlar bir gün bir çukurun içine düşerler. Karanlık ve sessiz bir çukur. Kimsesiz çırpınır. Ardından bir gün gelir ve birileri sizi oradan kurtarır. Ben de düştüm o karanlık sessiz çukura. Ardından birileri geldi ve bana yardım etti. Beni dah...