-40-

611 26 0
                                    

ANDREW' DAN

Lisa döndüğünde çok şaşırmıştım. Resmen elim ayağıma dolanmıştı. Nasıl davraacağını çok merak etmiştim. Çünkü o gittikten sonra ben hastanedeydim ve bir daha hiç görüşmemiştik. Ama geri geldiğinde o hiç bir şey yokmuş gibi davranmış. Bana sarılmış, beni öpmüştü. Sorun şuydu ki ben onu sevmiyordum. Sonuçta artık Simone vardı. Tamam belki Angel' dan sonra olaylar biraz karışmış olabilirdi ama yine de ben hala Simone' yi seviyordum. 

Lisa: Hey ! Miguel ne zaman çıkıyor ?

diye sordu ve kendini kanepeye atıp kumandayı aldı. Gelip hiç sormadan benim evime yerleşmişti. O benim çocukluk arkadaşımdı. Onunla yetimhanede tanışmıştım. Tıpkı Miguel' le olduğu gibi. Biz Lisa'la hep çok yakın olmuştuk ve Miguel' in de bunda bir sıkıntısı yoktu. Biz Lisa'yla çıkmaya başladığımızda Miguel sevinmişti bile. Ardından olaylar gelişmişti ve ilk Miguel sonra ben akıl hastanesini boylamıştık. Benim tedavim oldukça kısa sürmüştü ben de çıkmış ve çevre edinmiştim. Bir sürü insan tanıyordum. İçlerinde jaz dinleye elit zenginlerden silah kaçakçılarına uyuşturucu satıcılarına kadar hepsi vardı. Hepsi beni severdi. İki düşman çetenin başlarıyla bile dostum. Ayrıca ikisinin de bundan haberi vardır ve sorun etmiyolardı.

Ben: Aslına bakarsan bir hafta.
Lisa: Gideceğiz dimi ?
Ben: Elbette.

dedim ve sohbet bitti. İkimiz de televizyona bakıyorduk. O sa farkındaydı. Bir sorun olduğunu biliyordu ama bilmemezlikten geliyordu. Bu defteri açara ilişkimizin defterinin kapanacağını biliyordu. O yüzden sustu. Sustuk.



~   HASTA 1 ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin