Not: Cinsel içerik.
Okul çıkışına kadar yapayanlızdım. Okul çıkışında da değişen bir şey olmamıştı aslında. Okuldan çıkıp taxı durağına doğru yürümeye başladım. Yürürken durağın oraya çıkan bir ara sokak buldum ve oraya girdim. Ara sokaktan yürürken arkamda bir kol hissetim. Arkamı döndüğümde üç kişi gördüm. Yüzleri fazla tanıdıktı. Oğlanların ikisi beni kollarımdan tuttu ve duvara yasladı. Ben de tam karşımda duran çocuğa bir tekme savurdum. Ama çocuk ayağımı havada yakaladı ve ayak bileğime bir kelepçe geçirdi ve eğilim diğer ayağıma da diyer bölümünü taktı. Ben de avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım. Çocuk ağzımı bantladı ve bana yaklaştı.
"Merhaba yeni kız ben Justin"
dedi saçlarımla oynuyor ve aynı zamanda boynuma yaklaşıp kokumu içine çekiyordu. Ağzım bantlı olsada aklıma gelen her küfürü söylüyordum. Çırpınıyor ve kollarımı diğer iki orospu çocuğundan kurtarmaya çalışıyordum. Ama olmuyordu. Justin denen pislik ellerini bedenimde gezdiriyordu ben de bağırmaya çalışıyordum ama nafile. Justin elini pantolonumun fermuğarına götürdüğünde bant tükürüğümle ıslanmış ve düşmüştü ben de avazım çıktığı kadar bağırdım.
"YARDIM EDİN !"
Sonrasında hatırladığım ise ani bir baş ağrısı ve karanlıktı.
Evan Senders
Simone' yi okuldan almaya gelmiştik ama o hala çıkmamıştı. Andrew, Kyle ve diğerleri arabada oturuyordu ben ise okulun kapısında onu bekliyordum. Demir kapıya yaslanmış onu beklerken birden onun çığlığıyla irkildim "YARDIM EDİN !" diye çığlık atmıştı sanırım ses uzaktan geliyordu. Belki de kafam tekrar karışmaya başlamıştı ama yine de sesin geldiği yöne doğru koşmaya başladım. Ses tahminimce Loront sokaktan gelmişti. Bu kız orda ne arayabilirdi ki. Her neyse Lorant a doğru koştum ve gördüğüm manzara gerçekten iiğrençti. Simone' nin sırtı duvara yaslanmış şekilde iki dizinin üzerinde duruyordu. Justin' in aleti ise Simone' nin ağzında duruyordu. Justin, Simone' nin ağzında git gel yaparken sokağa daldım. Ben hızla Justin' e doğru giderken Thomas ve Jeremiye önüme atladı. Birinin gözüne diğerinin de gözüne sağlam yumruk geçirdim. İkisi de acıyla yere yığılmışken. Justin o lanet olasıca aletini Simon' un ağzından çıkarttı ve sallayarak
"Sen de biraz ister misin?"
dedi ve güldü. Aletini pantolonun içine soktu ve fermuarını çekti. Ona doğru yürüdüm ve tam yüzüne bir yumruk geçirecekken yumruğumu havada yakaladı. O lanet olsıca aletine tekme atında yere yığıldı. Karnına birkanç tekme geçirdikten sonra Simon' a baktım. Yan bir şekilde yere yığılmıştı ayaklarında kelepçeler vardı. Hızla Justin in üzerini arayarak anahtarları buldum ve Simon' u çözdüm. Simon' un buluzu yırtılmıştı ve içindeki yarın atletde üzerinden sıyrılmak üzereydi. Üzerindeki atleti düzeltip üzerimdeki hırkayı ona giydirdim ve onu kucaklayıp arabaya taşıdım.
Andrew bizi gördüğünde hızla arabadan fırladı.
Andrew: Tanrım... Ne oldu ?
Ben: Hastaneye gidelim yolda anlatırım. Pek hoş bir hikaye değil.dedim. Arka koltuğa oturdum ve Simon' un başı dizlerime gelicek şekilde onu yatırdım. Ben olayı anlatırken Andrew ciddi şekilde sinirlenmişti. Ben anlatmayı bitirdiğimde Andrew' ani bir fren yaptı ve direksypna sıkı bir yumruk geçirdi.
"LANET OLSUN ONU OKULDA YANLIZ BIRAKMAMALIYDIK"
dedi ki Simone bir anda şiddetli bir şekilde kustu. Bütün araba ve pantolonum kusmuk olurken Juliet aniden arabayı durdur dedi. Koku yüzünden olmalı ki Juliet içinde ne varsa yola boşalttı. Bu durumda benim de miğdem bulanmaya başlamıştı ama kusacağımı sanmıyordum. Hastaneye gittiğimizde Simon' u acilden hastaneye soktuk. Doktor hızla Simon' u muayne ettikten sonra beni odaya çağırdı ve hastaya ne olduğunu sordu. Ben de soru sormaması için yüklü bir miktar para ödemeyi teklif ettim ve sadece başını çarptığını bilmesinin yeterli olucağını bilmesinin yeterli olacağını söyledim. Doktor teklifi kabul etti ve Simon' un 48 saat uyumaması gerektiğini söyledi Dışarıya çıktım ve çocuklara durumu anlattım. Andrew onu evine götürmemiz gerektiğini ve 48 saat boyunca yanında kalmamızı söyledi. Biz bunu tartışırken uyanmış bir şekilde Simon çıktı.
Rozalin Simone Norrel
Başım ama bu bir zevkti. Dışarıya çıktığımda Andrew,Evan, Kyle, Angel ve Juliet' i görmek bana iyi gelmişti. Sadece bana ne olmuştu ?
Ben: Hey çocuklar bana ne oldu ?
Evan: Açık mı konuşayım ?
Ben: Evat
Evan: Seni bulduğumda baygın bir şekilde Justin'e sakso çekiyordun.
Ben: NE! Bu iğrenç.
Evan: Bence de. Bunun intikamını alıcaz ve sana küçük kötü bir haberim var. 48 saat boyunca uyuyamazsın.
Ben: 72 saati uyumadan geçirdiğim zamanlar var. Yani 48 saat çok sorun olmayacaktır. Imm, bu arada umarım Angel' ın teklifi hala geçerlidir.
Andrew: Bu halde hiç bir yere gidemezsin.
Ben: Ben iyiyim ve gidiyorum.
Andrew: O halde ben de geliyorum.
Angel: Hayır gelmiyorsun.
Ben: O ayine gidicem.
Andrew: Tamam...Yine de 48 saat boyunca seninle olucağız.
Ben: Tamam biz dönene kadar evde takılın.
Andrew: Tamam öyleyse herkes hazırlanıp Simon' nin evine gelsin. Adresi mesaj atarız.Multimedya da Evan var. Bu bölüm miğdenizi bulandırdıysa özür dilerim ama bundan çok daha miğdenizi bulandırabilecek bölümler var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ HASTA 1 ~
Teen FictionBazı insanlar bir gün bir çukurun içine düşerler. Karanlık ve sessiz bir çukur. Kimsesiz çırpınır. Ardından bir gün gelir ve birileri sizi oradan kurtarır. Ben de düştüm o karanlık sessiz çukura. Ardından birileri geldi ve bana yardım etti. Beni dah...