İlk günüm bitmişti ve ben nerdeyse bütün okula savaş açmış durumdaydım. Pentegon gelmişti arabaya bindim ve eve gittim. Annem sevdeydi. Onunla konuşmalıydım. Eminim ki teklifimi kabul edicekti. Etmek zorundaydı. Çünkü biliyordum ki onu affetmem için herşeyi yapacaktı. Ama o bilmniyordu ki onu asla affetmiyecektim.
***********************************Ben: Anne konuşmalıyız.
Annem: Tabi ki. İlk günün nasıldı anlat bakalım.
Ben: Konuşmak istediğim konu bu değil.
Annem: Nedir o zaman ?
Ben: Ayrı bir eve çıkmak istiyorum ayrıca dağ evimin anahtarlarını.
Annem: Hastaneden daha yeni çıktın hem bu da nerden çıktı şimdi.
Ben: Senden nefret ediyorum anlamıyor musun ? Seni sevmiyorum. Seninle aynı evde yaşamak bana işkence ediyor. Zaten bana yeterince işkence etmedin mi bırak işte beni.
Annem: Yarın okula gitme ev bakmaya çıkalım.
Ben: Zaten istediğim bir ev var bana o evi al hesabıma da bir miktar para yatır. Bir de bir hafta için mazeret raporu gerekiyor.
Annem: Peki sen nasıl istersen.
dedi. Benim artık onunla konuşacak birşey kalmamıştı. Kabul etmişti. Bir not kağıdına evin adresini yazıp verdim.
Ben: Sözleşmeyi hemen imzalayalım.
dedim. Annem kalktı ve emlakçıyı aradı yarın sözleşme imzalanıcaktı. 15 dakika içinde işimiz hal olmuştu. İşlerin hızlı gelişmesi hoşuma gidiyordu. Zaman kaybetmek istemiyordum. Odama çıkıp toparlanmaya başladım.*********************************************************************
17 saatir hiç oturmadan sadece çalıştım. Koliledim, bavullara yerleştirdim vs. Ama sonunda bitmişti. Odam da ki bütün eşyalarımı toplamıştım. Bu gün sözleşmeyi imzaladıktan sonra uyuyacaktım. Sonraki günde ise mobilyalar ve boyalar için alışverişe çıkacaktım. Kapımız çaldı. Emlakçı gelmiş olmalıydı. Her türlü şartı konuştuk ve sözleşmeeyi imzaladık. Oldukça yorulmuştum. Uyumalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ HASTA 1 ~
Teen FictionBazı insanlar bir gün bir çukurun içine düşerler. Karanlık ve sessiz bir çukur. Kimsesiz çırpınır. Ardından bir gün gelir ve birileri sizi oradan kurtarır. Ben de düştüm o karanlık sessiz çukura. Ardından birileri geldi ve bana yardım etti. Beni dah...