♣3♣

3.2K 128 5
                                    

Jena beni kayıt birosuna götürdü ve telefonunun çalması üzerine beni orda bırakıp gitti. Rehber öğretmene bile güvenilmiyordu.

Biroda ki kadın yalandan öksürdü.

"Öhöm, öhöm"

dönüp biroda ki kadına pis bir bakış attım. O da bana aynı derecede ki kötü bir bakış attıktan sonra benden müdürün bana verdiği kağıdı istedi. Kadına kağıdı uzattım ve beklemeye başladım. Kadın bilgisayarıdan birşeyler yapıyordu. Sonra birden dona kaldı ve yavaşca başını döndürüp bana baktı ve zorlukla konuştu

"Geçmiş olsun." dedi.
Ciddi şekilde etkilenmişe benziyordu. Demek ki çok hassastı her neyse birşeyler daha yaptıktan sonra çekmeceden bir anahtar çıkarttı ve çıktısını aldığı kağıtlarla birlikte bana uzattı.

Kağıtların hepsini tek tek inceledim. Bu kağıtlarda sınıfım,  ders programım,  dolap numaram yazıyordu bir de dersine girdiğim her yeni öğretmene teslim etmem gereken hastalıklarımla ilgili bilgiler olan kağıtlar vardı. Birodan çıktım ve yazan bilgilere göre önce dolabımı buldum. 18 numaralı dolaptı. Dolabın içinde ders kitaplarım vardı onun dışında boş ve temizdi. Hemen ders programını çıkardım ve ilk derse baktım. Ders biyolojiydi. Çantamıı dolabın içine bırakıp sadece biyoloji kitabını defterimi ve telefonum kalemliğim gibi şeyleri yanıma alıp sınıfa gittim. Sınıfım 10- F di. Bulmam zor olmadı çünkü dolabımla sınıf arasında sadece 6-7 tane dolap vardı kapıyı çalarak içeriye girdim.

~   HASTA 1 ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin