-19-

1.2K 39 6
                                    

 Oliver bu gece onunla kalmamı önermiş olsa da Angel izin vermemişti surf şu başımı çarpma hikayem yüzünden. Ben de Oliver' a bizde kalmasını söyledim. Ev biraz kalabalık rahatsız olabilirsin demiştim ama beni bulmuşken bırakmaya niyeti yok gibi görünüyordu, benimde aslında onu  bırakmak gibi bir niyeetim yoktu. Üçümüz birlikte eve dönerken yol boyunca Oliver' ın kollarındaydım. O bana gerçekten iyi gelen şeydi. Gerçekten beni tanıyan kişi oydu. O 8 yaşımdan beri yanımdaydı o eski günleri onsuz geçiremezdim...

Andrew Dennis Biersak

Gece saat üç olmuştu ve hala dönmemişlerdi. Evin içinde volta atarken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda Angel, Simone ve Oliver karşımda duruyordu.

Oliver !

( Andrew' un en yakın arkadaşı Miguel, Oliver' ın ölmüş olan annesinin morgda ki cesedini tecavüz ederken yakalandı. Oliver, Miguel'de intikam almak istedi ama Miguel hastanede olduğu için Miguel' in intikamını Andrew' dan aldı. Andrew' u kaçırtıp çeşitli işkencelerde bulundular ve Oliver' ın erkek arkadaşlarına tecavüz ettirdiler.)

 Miguel' i görür görmez içimdeki bütün kin ve nefret gayzer gibi patladı. Onlar gülüşerek içeri girerken Simone' yi Oliver' ın kolunun altından çekip Angel' ın üzerine savurdum. Angel'a  Simone' yi hemen odasına çıkartması için bir bakış attım. Angel hızla Simon' u da alıp yukarıya çıktı.

 Oliver konuşmak için ağzını açtığı anda yüzüne bir yumruk indirdim. Hiç beklemeden ard arda yumruklarımı savuruyordum. Oliver yerde acı içinde kıvranırken üzerine çıktım ve yumruklarımı savurmaya devam ettim. "LANET OLASICA PİSLİK HERİF BENDEN NE İSTİYORDUN !!!! SÖYLE SENİ YANDAN YEMİŞ, AMCIK SURATLI, OROSPU ÇOCUĞU SÖYLE !!!!!" derken yüzü kandan görünmez hala gelmişti. Benim bağarışlarım ve küfürlerim Simon' un yukardan gelen çığlıklarına karışıyordu. Ayağa kalkıp Oliver' ın karnına ard arda tekmeler geçirdikten sonra yukardan gelen kapı sesini duydum. Simone koşarak merdivenleri inerken ağlıyordu. Oliver' ı yerde öylece yatarken görünce ağlaması şiddetlendi ve hemen gidip Oliver' ın yanına çöktü.

Simone: ONDAN NE İSTİYORDUN !!!

diye bağırdı. İçimden intikam diye geçirirken hiç birşey söylemeden yukarı çıktım. Bu evdeki herkes Simone' yle ilgilenebilirdi ama bu gece ben uyuyacaktım.

                                                                       **************************

Rosseline Simone Norel

Angel ve ben Oliver' ı benim odama  çıkardık. Oliver' ın bilinci 10 dk içinde yerine geldi. Ama bu 10 dk içinde içim içimi yemişti. Andrew' un Oliver' a neden böyle birşey yaptığını merak ediyordum. Yine de bu soruyu sormak için tamamen kendine gelmesini bekledim. Yüzündeki kan tabakasını temizledik ve altındaki darp edilmiş Oliver' a ulaştık. İki gözü de morarmış ve moraran yerin etrafından hafif kan akıyordu kaşı ve dudağı da patlamıştı.

Oliver: Onun burda ne işi var ?Ben: Aşağıda ne oldu ?

diye sordum. Oliver' da her şeyi anlattı. Miguel' in Oliver' ın annesinin cesedini düzdüğünü ve Oliver' ın öfkesinin Andrew' a patladığını falan. Olay her açıdan iğrenç ve dehşet vericiydi. Bu durumda Andrew' a sinirlenemezdim. Aslında şu anda yanına gidip konuşmak istiyordum ama ne diyeceğimi bilmiyordum.

                                                                      ***************************

Tak,tak , tak

   Andrew' un kapısını çaldım. Cevap yoktu ben de içeri girdim. Uyuyordu.  Yavaşça yanına yaklaştım ve yatağına oturdum. Ben otururken yavaşça gözlerini araladı. Uykulu bir sesle konuştu.

Andrew: Burda ne işin var ?
Ben: Oliver' la konuştum ve.... O bana her şeyi anlattı. Ben de yanına gelmek istedim.
Andrew: Bana acımana ihtiyacım yok Simone.
Ben: Sana acımıyorum sadece yanına gelmek istedim.
Andrew: Gel o zaman.

dedi ve yorganı kaldırdı. Ben de yavaşça yanına sokulurken Andrew alnıma minik bir öpücük kondurdu.

Andrew: Seni sadece birkaç gündür tanıyorum ama bana huzur veriyorsun. Siyah hayatımın içinde siyah gibisin, benim bir parçam gibi. Çevremdeki herkes benim mutlu ve iyi olmamı istiyor, kendi halleri benimkinden kötüyken kendileri zaten siyahken bana yaklaşırken gri oluyorlar. Ama sen benim için hep siyah kal bir parçam olarak. Gri olmana ihtiyacım yok.

 Senin için hep siyah kalırım demek istedim ama demedim sadece ona biraz daha sokuldum. Kokusu.... Bir anda hayatı unuttum. Bütün yaşanmışlıklarım ve benliğim kokusunda uçup gitti. Bir anda o kadar rahatlamış ve kendimi ona kaptırmıştım ki kendimi yukarı çektim. Onu koklamak istiyordum yüzümü onun boynuna yaklaştırırken birden kapı açıldı. Juliet ve Oliver' ı yan yana görünce ikimiz de toparlandık. İkisi de buz kesilmişti. Ben hemen yataktan kalktım ve Oliver' ın elinden tuttuğum gibi odama götürdüm.

Bölüm biraz karışık oldu ama umarım beğenmişsinizdir. Bu arada Simon' a bu haliyle mi karakter ekliyim yoksa yemek yiyip biraz düzene girdikten sonra mı ? SON SORUM ÖNEMLİ ama okuyun cevaplayın.

~   HASTA 1 ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin