-35-

634 34 0
                                    

Çıkışta iki araba bizi bekliyordu. Birisi mavi bir pikaptı ve arkasında Katherin, Dina ve o gece orada olan birkaç kişi daha vardı. Biraz daha dikkatli baktığımda Mindy' nin orda olmadığını da fark ettim ki bu iç rahatlatıcıydı. Diğer araba ise siyah renkli bir Mercedes di. Üçümüz de arabalara yürürken Katherin beni fark etti ve adımı haykırıp deli gibi el sallarken oturduğu yerden kalkıp arabanın arkasından atladı ve yanımıza geldi.


Ben: Merhaba Katherin.

Katherin: Merhaba Sim.


dedi. Hayatımda ilk defa birisi adımı kısaltarak söylemişti ki bu hoşuma gitmiş bile sayılabilirdi.


Katherin: Demek bahsettiğin arkadaşların bunlar.


diyip saçma sapan göz kaş hareketleri falan yaptıktan sonra ikisinin de adını sorup tokalaştı. Özellikle de Evan' la bu işi oldukça uzun tuttu. Ardından Kyle' la beni arkada bırakarak konuşmaya başladılar. Evan bir şeyler söylüyordu vee ardından ikisi birlikte kahkahalara boğluyordu. Evan, Katherin' e mi asılıyordu yani ? O kadar garip geliyordu ki. İmalı imalı Kyle' a baktım ardından ikimiz de gülmeye başladık. İkimiz de birden kahkaha atarken siyah arabanın kapısı açıldı ve içerden Calvin çıktı. Oldukça yakışıklı görünüyordu. Hatta belki gereğinden daha fazlaydı ki okuldaki bütün kızlar dönüp ona bakmaya başlamıştı ki buna Lina' da dahildi. İşte o küçük masum yüzün arkası diye düşündüm. Yanında Andrew yokken başka erkeklerle takılan küçük bir sürtük. İşte şu an o kıza baktığımda gördüğüm şey tam olarak buydu.


Bu olay Calvin' i rahatsız etmiyordu. Ya umursamıyordu ya da alışmıştı.


Calvin: HADİ GİDELİM.


dedi ve tam o sırada Veronica okuldan çıkıp hızla Calvin' in arabasına doğru yürümeye başladı. Calvin, Veronica' nın ona geldiğini gördüğünde yüzünde bıkkın bir ifade oluştu. Kyle, Evan' ların yanına giderken ben de Calvin' in yanına gittim. Veronica ona benden daha önce ulaşmıştı ve konuşmaya başlamışlardı. Ben yanlarına gittiğimde Calvin beni görmemişti çünkü arkası dönüktü ama Veronica beni gördüğünde küçümseyici bir bakış attı.


Veronica: Burada bir şey konuşuyoruz küçük kaçık.


dedi. Calvin' de o sırada arkasını döndü ve bana baktı. Ardından Veronica' ya döndü.


Calvin: Dediğim gibi Veronica. Tek gecelik bir şeydi geçti gitti.

Veronica: Tanrım bu kadar basit olamaz.

Calvin: Bu kadar basit Veronica siktir git.


dedi ve arabaya binip benim de binmemi işaret etti. Ne olduğunu bilmiyordum ama Veronica' yı ağlarken görmek hoşuma gitmişti. Kapak olsun küçük sürtük.

~   HASTA 1 ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin