Arabaya bindiğimizde Calvin' le hiç konuşmamıştık. Bu bana rahatsız edici derecede garip gelse de yine de pek umursamadım ve yol boyunca camdan dışarıyı izledim.
Hep birlikte bir bara gelmiştik. Herkes arabalardan indikten sonra Evan yüzümüze bile bakmamıştı Katherin' le çok meşguldü beyefendi ki bu bence çok hoş bir şeydi. Kyle direk benim yanıma gelirken Calvin ise beni umursamadsn yanımdan geçip öylece geçip gitmişti. Sorunu neydi ki bu çocuğun ?
İçerisi oldukça hoştu yine de saatin burası için biraz erken olduğu belliydi. Burası oldukça şık bir yerdi. Gece olduğunda üzerimizdekilerle buraya uyum sağlayabileceğimizi sanmıyordum. Hem de hiç birimizin.
Ben öylece boş boş etrafa bakıp etrafı izlerken gözlerim Kyle'a takıldı. Sadece bir tarafa bakıyordu ve nerdeyse göz bile kırpmıyordu. Onun baktığı tarafa baktığımda turuncu uzun saçlarıyla öylece bir köşede oturan Dina'yı gördüm.
Ben: Hoş bir kız.
Kyle: Ne ?
dedi sersemlemiş bir şekilde.Ben: Dina diyorum. Oldukça güzel bir kız.
Kyle: Hahaha. Hayır Simone. Güven bana benim kızlarla işim olmaz.
Ben: Ne ? Yoksa gay falan mısın ? Kyle: Tabi ki de hayır Simone. Sadece bir ilişki istediğime emin değilim. Yada daha doğrusu her hangi bir ilişkinin beni isteyebilceğine.dedi ve yanımdan ayrıldı. Birden içimde bir üzüntü oluştu. Kyle'ın böyle düşünmesi cidden sacmaydı. O yakışıklı bir çocuktu ayrıca iyi de biriydi. Ben canım sıkkın olduğundan nereye gittiğime tam konsantire olamadan soluğu Calvin' in yanında aldım. Bir süre boş boş orda oturduktan sonra Calvin'e baktım ve gözlerimiz birbirine kenetlendi. Yine de bu drum çok uzun sürmedi.
Calvin: Sorun nedir ?
Ben: Yok bişey.
Calvin: Yalan söyleme Simone. Çocukluğunda da böyleydi. Canın bir şeye sıkkın olunca sadece ona odaklanıyorsun.
Ben: Kyle. Sorun Kyle.
Calvin: Ondan falan mı hoşlanıyorsun ?
Ben: Saçmalama Cal. Sadece ona baksana.dedim bir köşede öylece oturan Kyle'ı başımla işaret ederek.
Calvin: Bu onun seçimi Simo.
dedi ve beni kolunun altına aldı. Ben de derin bir iç çekerek Calvin'ın koluna yaslandım. Uzun bir süre öylece durduktan sonra beğnimdeki sessizliğin içinde Katherin' in sesi yakılandı.
Katherin: Gidip hazırlanmalıyız kızlar.
dedi ve bizimle birlikte oturan 12 kız birden ayağa kalktı ve Katherin' in peşine takıldı. Sadece iki kız kalmıştık. Dina ve ben.
Calvin'in kolunda ne kadar rahat olsamda kalktım ve Dina'nın yanına gittim.
Ben: Merhaba.
Dina: Merhaba.dedi ama bu öyle bir merhabaydı ki sanki git başımdan diye bağrıyordu. Ben de sanırım pek uzatmak istemedim ve yanından kalkıp Calvin'in yanına geri döndüm. Ben öylece Calvin' in kolunda yatarken Dina ve Kyle'ı seyrediyordum. İkiside birbirine bakıyordu ama yine de ikisi de olduğu yerde kalıyordu. Ben derin bir of çekerken Calvin başımda küçük bir öpücük koydu ve kalkıp Kyle'ın yanına gitti. Calvin ayakata drup biraz Kyle'la konuştuktan sonra birlikte dışarıya çıktılar. Neler konuştuklarını merak ederken ben de Evan'ın yanına gittim.
Ben: Evan.
Evan: Söyle bakalım küçük hanım.dedi ve beni elimden tutup zarif bir hareketle kucağına çekti. Evan' ın kucağına oturduğum an babamın kucağına oturmuş gibi hissettim. Bu duygu içimde küçük bir burukluk oluştururken Evan' a ne diyeceğimi unuttum ve boynuna sarılıp öylece kaldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ HASTA 1 ~
Teen FictionBazı insanlar bir gün bir çukurun içine düşerler. Karanlık ve sessiz bir çukur. Kimsesiz çırpınır. Ardından bir gün gelir ve birileri sizi oradan kurtarır. Ben de düştüm o karanlık sessiz çukura. Ardından birileri geldi ve bana yardım etti. Beni dah...