-33-

632 29 1
                                    

Sınıfa geri döndüğümde Andrew beni fark etmişti ama ne bir şey diyebilmişti ne de o kızı kucağından kaldırmıştı. Ben de umursamadım ve ikisine de küçümseyici bakışlar attıktan sonra Envan' la sıramıza oturduk.


Zil çaldıktan sonra sınıf yavaş yavaş boşalmıştı ve son olarak da kız Andrew' un dudaklarını öptükten sonra kucağandan kalkmıştı ki içeriye öğretmen girdi. Ders tarih ti ve Bayan.Col gerçekten yaşlı, hayattan soğumuş ve sinirli bir insandı. Daha önce onu gülerken bile görmemiştim. Ta ki şimdiye kadar. Lina' yı görür görmez kadının gözleri parlamıştı ve ayrıca yüzünde de sıcacık bir gülümseme vardı. Bu beni o kadar çok şaşırtmıştı ki.


Bayan.Col: Lina. Tatlım demek geri döndün.

Lina: Evet Bayan. Col ve dersinize girmeye can atıyorum.


dedi ve sınıftan çıktı.


Günün geri kalanını Evan, Kyle ve Juliet birlikte geçirmiştik. Juliet' in bana olan siniri oldukça azalmıştı. Sadece gerektiği sürece birbirimizle konuşuyorduk ama iğneleyici laflar söylemiyorduk. Sürekli konuşacak bir konumuz vardı aslında. Yani birileri vardı aslında. Öncelikli gündemi Lina' dan açmış ve onun bütün arkadaşlarını çekiştirip durmuştuk. Böylece de sıkılmamıştık. Öğle yemeğimizi ise sınıfta yemiştik. Çünkü Lina ve Andrew bütün gün bizim oturduğumuz banklarda oturmuşlardı. Yine de ikisi de yanımıza gelmemişti. Bizden de kimse bu drumdan şikayetçi değildi. Tek sorun Andrew' un bizi uzun süre bırakması sonucunda olabileceklerdi. İnsanları bizden uzak tutan tek şey oydu. Çünkü insanlar ondan korkuyordu. Yine de biz onun yanında durduğumuz sürece onun bizi kovamayacağından dördümüzde emindik.


Bu günü oldukça rahat geçirmiştik aslında. Çünkü bütün okulun ilgi odağı Lina' ydı.


Veronica' da bu işten oldukça şikayetçi görünüyordu çünkü bütün gün sızlanıp durduğunu uzaktan da olsa izlemiştik.


Bu kız buraya geldiğinden beri sanki hepimizin dünyasını tersine çevirmeye başlamıştı ve bunun başlangıç olmadığını da hissedebiliyordum.


Andrew' u geri alacaktım. Bununla ilgili aklımda bir plan vardı. Geri aldıktan sonra onu isteyecekmiydim bilmiyorum. Yine de ikisinden de küçük bir intikam alacaktım ve bunu büyük bir oyunla yapmayı planlıyordum.

~   HASTA 1 ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin