Bir kaç saat sonra evlere dağılmış ve üzerimizi değiştirip geri dönmüştük.
Geri döndüğümüzde saat sekize geliyordu ve insanlar yavaş yavaş klubü doldurmaya başlamıştı. Müziğin sesi yüksek değildi. İnsanlar henüz yeni içmeye başlamıştı bu yüzden içeride pek insan gürültüsü de yoktu.
Herkes grup grup oturuyordu. Kyle gidip Dina' yla konuşmaya başlamıştı. Calvin gözlerini dikmiş bana bakıyordu, Evan ise ortalıkda yoktu onun dışındakiler işe hep birlikte oturmuş bir şeyler konuşuyordu. Ben ise ruh gibi ortalıkta dolaşıyordum.
Saatler geçtikçe insanlar çoğaldı müziğin sesi yükseldi ve saat tam 22.00' da Katherin' in sesi klubün içindeki ses sisteminden yükseldi.
"ŞOV BAŞLASIN"
ardından kızların hepsi teker teker sahneye çıktılar. Neredeyse çıplaktılar. Ardından dansa başladılar.
Vücutları kıvrak bir şekilde hareket ediyor ve kendisini sergiliyordu. Erkeklerin hepsi onlara birer tanrıçaymış gibi bakarken önlerine para yığıyolardı. Ardından o şov da bitti ve gece sarhoş oldu. Kulüpteki herkes kafayı buldu ve gece benim için orada başladı.
Elimdeki viski şişesinin yarısını içmek beni sarhoş etmeye yaradıysa da yine de bilincim hala yerindeydi. Kendimi bir kanepeye attım ve etrafı inceledim. Kyle ve Dina' da ortadan kayıp olmuştu Evan ve Katherin de öyle. Şovdan sonra ikisi yine ortadan kayboluvermişti. Nick ve Handrix kendilerine sarışın ikizler bulmuş onlarla dans ediyordu. Kızların çoğu soluğu başkalarının dudaklarında almıştı. Kafayı bulmayı red edenler ise klübü terk etmişti. Dina ve Kyle gibi. Calvin... Calvin dans pistinde bir kızla birlikte dans ediyordu ben de onları izlemeye başladım. Ben uzun bir süre onları izlerken Calvin bakışlarımı fark etti ve kızı pistin ortasında bırakıp yanıma geldi. Onun da elinde bir bardak kokteyl vardı.
Calvin: Eee sarışın benimle dans etmek ister misin ?
Ben: Ahahah elbette.
dedim ve ayağa kalktım. Elimdeki şişeden bir yudum daha aldım ve dans pistine doğru ilerledim. Terli ve binlerece vücut birbirine dğiyordu ve şimdi Calvin ve ben de onların bir parçasıydık.
Lean On klübün içini doldururken ellerimi Calvin'in boynuna dolayıp bütün vücudumla dans etmeye başladım. Calvin' in eli sırtımdaki boşlukta duruyor ve beni kendine bastırıyordu. Onunla dans ederken alkolün verdiği etkiyle kahkahalara boğuluyordum. Birlikte dans ederken vücudumuzun teması hiç kesilmedi hatta ritim arttıkça benim içimdeki şehvhet arttı ve dansımız hararetlendi. En sonunda ikimiz de kan ter içinde kalıp kendimizi bir kanepenin üzerine attık. Biraz öylece yattıktan sonra Calvin olduğu yerden doğrulup kanepenin altını eliyle yoklamaya başladı ve en sonunda elinde bir torba esrar ve tabakalarla olduğu yere geri yığıldı. Kendine bir tane yaktıktan sonra pantolonun ceplerini yokladı ve zipposunu çıkartım yaktı ve bir nefes çektikten sonra dudaklarıma yaklaşıp dumanını ağzıma doğru üfledi. Ardından da dudaklarımız birbirini buldu.
Ve o an kendime dedim ki daha yaşayacak çok günüm var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ HASTA 1 ~
Teen FictionBazı insanlar bir gün bir çukurun içine düşerler. Karanlık ve sessiz bir çukur. Kimsesiz çırpınır. Ardından bir gün gelir ve birileri sizi oradan kurtarır. Ben de düştüm o karanlık sessiz çukura. Ardından birileri geldi ve bana yardım etti. Beni dah...