Andrew Dennis Biersack
Öğle tenefüsündeydik. Çocuklarla bahçede oturuyorduk. Bu saate bahçe gerçenten çok sessiz oluyordu. Okuldaki herkes kafeteryadaydı yani nerdeyse herkes. Burslular, biz ve birkaç kişi daha vardı. Evan. Kyle. Juliet vr Angel ilk tennefüsten beri tartışıyordu. İlk başta aldırmamıştım ama çünkü sürekli tartışırlardı ama bu seferki biraz fazla uzamıştı. Evan' a döndüm ve sordum.
Ben: Bi susmadınız ne bu alıp veremediğiniz."
Hepsi bir andan sessizliğe gömülmüştü. Kesinlikle bir haltlar yemiş olmalıydılar. Evan susmakta çok ısrarcı görünüyordu. Ben de Juliet' e döndüm ve aynı soruyu sordum. Juliet hızlı sökülürdü. Biraz daha sessiz kaldıktan sonra pes etti."Okula yeni bir kız gelmiş adı Simone. Evan kızı Veronica' yla konuşurken görmüş. Veronica baya hararetli bir şekilde birşeyler anlatıyormuş kıza. Her neyse bir hafta önce bu gün olmuş. Kız öğlen Kyle' la konuşmaya gitmiş Evan' da Veronica' nın yeni oyuncaklarıyla işimiz olmaz gibi birşeyler söylemiş. Kız da bir anda parlamış ve Evan' ın boğazına yapışıvermiş. Evan da intikam almak istemişti ve biz de aldık"
Kıza ne yaptıklarını merak etmiyordum ve ya onlarla ne konuşmak istediğini şu an kızla ilgili merak ettiğim birşey varsa o da saçlarının rengiydi.
"Saçları ne renkti ?"
diye sordum Juliet' e.
"Sarı"
dedi. Bu kız o değildi görünen o ki. Ordan Evan lafa karıştı.
"Yeni boyatmış olmalı geçen hafta maviydi."
Bu o kız olabilirmiydi. Miguel' in delicesine sevdiği kız hastaneden yeni çıkmıştı ve...
"HEYYYYYY"
Beni derin düşüncelerden uyandıran ses. Çocuğun biri bahçeye çıkmış bağrıyordu.
"KAFETERYA DA BÜYÜK OLAY VARRRRRR !!!!"
Normalde merak etmezdim ve Kyle. Juliet ve diğerleri bu tür olaylara bakmaya giderdi. Ama bu sefer içimde bir ses gitmem gerektiğiini söylüyordu.Kafeterya da neler olduğunu bilmiyordum ama Veronica ' nın o iğrenç cırtlak sesini duyuyordum. Kafeterya da iki kız bir tane kızı omuzlarından tutmuş ve masanın üzerine çıkartmıştı Veronica ise kızı göstererek elindeki defterden birşeyler okuyup gülüyordu.
Veronica: Bu iğrenç yerden nefret ediyorum. Bu yerden çıktığımda o kadını öldürücem. Lanet olsun hala şişmanım burda bana yemek yemem için ısrar ediyorlar. İnsanlar gerçekten iğrenç varlıklar hepsinden nefret ediyorum. HAHAHAHA ZAVALLI KIZ DEMEK ÇOK ŞİŞMANSIN VE İNSANLAR ÇOK KÖTÜ AAAA :(. HAHAHAHAHA.
Veronica' nın söylediklerine anlam vermeye çalışırken tuttukları kıza baktım. Arkası tamamen bana dönüktü ama zayıflığı gözle görülemeyecek gibi değildi. Ayrıca hırkasının her yeri kana bulanmıştı. Neler olduğunu anlamaya çalışıyordum ki Evan arkamadan yaklaştı ve kullağıma fısıldadı "Bu Simone". Evet bu oydu. Miguel' in delicesine aşık olduğu anoraeksik kız. Sadece anoraeksik değil ayrıca sinir hastası, mazoşist ve satanist kızdı. Miguel bu kızı çok fazla araştırmıştı onunla ilgili nerdeyse her detayı biliyordum. Kızın durumu şu an acınacak haldeydi. Aşağıya inip onu kurtarmalıydım. Merdivenlere dopru yürürken Juliet kolumdan tuttu.
Juliet: Bizi ilgilendirmez.
dedi. Ardından Evan gelip Juliet' in haklı olduğunu söyledi. Bana sadece zaman kaybettiriyolardı. O sırada Veronica'nın sesi daha da hiddetlendi.
Veronica: Hadi çocuklar bu küçük şişman domuzcuk acıkmış olmalı ona yiyecek birşeyler verin.
Ardından birden yemekler havada uçuşmaya başladı. Duruma cidden el atmanın zamanı gelmişti. Aşağıya indim ve bağırdım.
"KESİN ŞUNU !"
Sesim oldukça net ve keskin çıkmıştı. Simone' yi tutan kızlar onu bırakmıştı. Kızlar bıraktığında Simone masanın üzerine yığılmıştı. Ağlıyordu duygusal açıdan tamamen çökmüş olduğu belliydi.
"KYLE" diye bağırdım yukarıya doğru. Kyle hızla aşağıya indi. Başımla kızı işater ederek onu burdan çıkartmasını söyledim. Ben de Veronica' nın yanına gittim ve onunla muhattap olma pahasına günlüğü geri alıp bir daha Simone' e yan gözle bile bakmayacağını açıkça söyleyerek yukarıya çıktım. Kız perişan görünüyordu yüzünün her yeri yemeğe bulanmıştı. Ayrıca önceden kana bulanmış olan hırkası BENİ BURDAN GÖTÜRÜN diye bağırıyordu. Evan' a kızın eşyalarını benim arabama getirmesini söyledim ve Kyle'ın kollarında öylece yatan kızı alıp arabama götürdüm. Onu arabanın arka koltuğuna yatırdım ve çantasında telefonunu aradım. Cep telefonunu bulmuştum kilidi yoktu. Açtım ve rehbere baktım. Rehber bomboştu telefonun not defterini açtım ve "YENİ EV ADRES" başlıklı notu açtım. Adrese göre ev şehirdeydi. Arabayı çalıştırdım ve o yazan adrese doğru arabayı sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ HASTA 1 ~
Teen FictionBazı insanlar bir gün bir çukurun içine düşerler. Karanlık ve sessiz bir çukur. Kimsesiz çırpınır. Ardından bir gün gelir ve birileri sizi oradan kurtarır. Ben de düştüm o karanlık sessiz çukura. Ardından birileri geldi ve bana yardım etti. Beni dah...