Wprowadzenie

223 16 1
                                    


Hej, nazywam się Clarke Griffin, tak dokładnie Clarke Griffin pewnie kojarzycie mnie jako postać z serialu The 100, ale czy zastanawialiście się kiedyś jakby wyglądało moje życie w normalnym świecie? gdybym była normalną 19 latką? bez żadnych kosmosów, wybuchów bomb nuklearnych czy ataków ziemian? Tak... trochę ciężko to sobie wyobrazić, ale po to powstała ta książka. Więc zacznijmy wszystko od początku..

Pov: Clarke

Hej, tak jak wspomniałam mam na imię Clarke Griffin, mam 19 lat miszkam na przedmieściach Londynu w sporym nowoczesnym domu z ogródkiem. Mieszkam w nim razem z matką Abi, która jest lekarzem i ma własną klinikę gdzie pracuje z Jacksonem ( łapcie jego fotkę)

Jackon jest dla mnie jak starszy brat, mieszka z nami jeszcze Marcus, chłopak mojej mamy, spotykają się oni od jakiegoś czasu i niedawno mężczyzna zamieszkał z nami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jackon jest dla mnie jak starszy brat, mieszka z nami jeszcze Marcus, chłopak mojej mamy, spotykają się oni od jakiegoś czasu i niedawno mężczyzna zamieszkał z nami. Marus ma swoją firmę architektoniczną. Ja w tym roku poszłam na studia padło oczywiście na medycynę jakby inaczej... Dzięki moim rewelacyjnym wynika przenieśli mnie na inną uczelnie, najlepszą w okolicy, znajduje się ona również w Londynie a w zasadzie w drugiej części miasta, dzięki bogu mam auto, które kupiłam sobie na 18ste urodziny. Dorabiam jako foto-modelka naprawdę można na tym zarobić.. no ale dosyć o mnie zacznijmy naszą historię...

----------

Hej!

Następny rozdział to już nasza historia...

Love is Weakness- ZAKOŃCZONAWhere stories live. Discover now