''Az önce maviydiler.''
''Ee?'' dedi Stiles ilgisizce yemek yerken.
Burada kritik bir an yaşıyorum değil mi? Erkek arkadaşım olarak biraz daha ilgi gösterebilirsin.
''Şimdi sarı oldular?''
''Yok artık.''
''Ve şu an yeşiller.''
''Vay canına.''
''Stiles!''
''Ne yapmamı bekliyorsun? Bak kurtadam yada Banshee değilmişsin. O Tareah yada her ne haltsa ona dönüştüğünden tabiki göz rengin değişecek.''
''Lydia dönüşümünü tamamlıyorsun.'' dedi Derek, Stiles'ın yediği cips tabağını elinden alırken. Stiles öldürücü bakışlar attı.
''Ama bu beni korkutuyor.''
''Bir kaç saate geçer.''
''Peki nedir bu Tareah? Ve başımıza ne işler açacak?''
''Bende şu an onu araştırıyorum gördüğünüz gibi.'' diye araya girdi Scott.
Gözlerim tekrar sarı olmuştu.
''Tareah, bir Banshee'nin kanına kurtadam zehrinin girmesiyle oluşan melez varlıktır. Kurta dönüşemez. Banshee'liğin gelişmişidir. Kişide psişik güçleri artar, hızlıdır ve 5 duyu organı gelişir. Uzaktaki sesleri daha çok duyar ve görür. Banshee'lerin aksine güçlüdür ve kendini savunabilir.Günümüzde Tareah kalmamıştır. Çoğu Banshee dönüşürken ölmüştür.'' dedi Scott. Son cümlelere doğru sesi kısılmıştı.
''Hey sakın ''eyvah öleceğim.'' durumuna girme. Senin dönüşümün tamamlanıyor çok az kaldı ve ölmeyeceksin.'' dedi Derek. Sözleri biraz olsun içimi rahatlatsa da gene de korkuyordum.
''Avcılardan ne haber?''
''Gitmişler, sabah koşusunda tüm Beacon Hills sokaklarına girip onlara baktığıma emin olabilirsiniz.'' dedi Alli.
''O zaman gidebilirim.'' merdivenlerden inmeye başladı Amber. Scott bir şeyler demem için bana bakıyordu. Stiles'a döndüğümde şaşkındı.
''Amber! Güvenli olduğunu sanmıyorum. Bence biraz daha kalabilirsin.''
''Gönderin şu sürtüğü artık. '' diye araya girdi Allison. Anlaşılan Scott'dan kıskanıyordu.
''Allison'un dediği gibi. Gidiyorum.''
''Amber, kal. '' Scott'un sözleriyle Allison ona gözlerini kıstı.
''İsaac dur!'' dedi Allison. Herkes bir anda ona dönmüştü. ''Ne?'' dedim Alli'ye bakarken.
''Ne?''
''Allison, 'İsaac dur!' diye bağırdın.''
''Ne, ha bilmiyorum.''
Herkes 'buna ne oluyor böyle?' diye bakıyordu.
''Herneyse, Amber kalıyor musun?''
''Ya anlamıyorum beni neden affediyorsunuz? Ben bile kendimi edemezken.''
''Bizimle senin arandaki fark bu. '' Amber durdu ve gözlerime baktı. Düşünüyormuş gibiydi.
''Gerçekten tekrar başlayıp beni affedebilecek misiniz?''
''Ben affettim bile.'' dedi Scott. Allison sinirle ona bakıyordu.
''Bende.'' dedi Sti.
''Ve bende.'' dedim ve gülümsedim.
''Şey, tamam o zaman.'' kapıyı kapattı. ''Biraz daha kalabilirim.''
''Harika!'' ellerimi çırptım.
''Ah Lydia, gitmemiz gerek. Hani karne günü, okul kapanıyo, yaz tatili falan. Gidip karneyi alsak diyorum.'' dedi Stiles.
Olanlardan bugün okulun son günü olduğunu unutmuştum. Derek ve Amber hariç hepimiz arabaya bindik ve okula gittik.
Allison hariç hepimiz geçmiştik. Ama o sonradan geldiği için sınıfta kalmıştı.
Ve lise hayatım burada son bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefes (Batman 2)
Fanfiction♥Batman kitabının devamıdır. ♥ İşler daha da zorlaşırken Lydia bu oyunda yapayalnız. Stiles artık yok. Sakladığı büyük sır, Lydia'yı daha da uçuruma götürecek. Ve Stiles döndüğünde, ya Lydia için artık çok geç ise?