20.Bölüm/ ''O resimde gördüğüm kız.''

904 94 39
                                    

Selamlar! iste yeni bölüm.valla bu sefer çok uğraştım yorum yapmayanı malia öpsün.

Bölüm şarkısı: Aura Dione-Reconnect

''Çok uzattın Lydia, biraz eğlenceyi haketmiyor muyuz?'' Diye sızlandı Scott. Sadece kafamı sallıyordum.

''Ben,Tyler ve Helen geliyorlar. Sende gelsen ne olur?''

''Sanmıyorum. Eve gidip erkek arkadaşımın yasını tutmayı tercih ederim. Partiler bana göre değil. Yani eskiden bana göreydi.''

''Kendini fazla üzüyorsun. Ağlaman onu geri getiremez. Hem Stiles da senin mutlu olmanı isterdi.''

''Stiles'ın ne isteyeceğini senden iyi biliyorum teşekkürler.'' Dedim caddede ilerlerken. Scott peşimden koşuyordu.

''Beni terslemeyi bırak lütfen. Bende üzüldüm. Ama elimden ne gelir?''

''Gidip cesedi bulabiliriz.''

''Onun 'ölü' halini görünce mutlu olacağını mı düşünüyorsun?'' Yüzünü kırıştırdı.

''Hayır,emin olmak istiyorum. Öldüğüne.''

''Tamam, partiye gelirsen yarın beraber gider ve cesedi ararız. Geliyor musun?'' Dedi ısrarla.

''Peki tamam.''

---------------

Üstüme gri ve toz pembe renklerindeki elbiseyi giydim ve fazla uğraşmadan saçımı topladım. Artık bir önemi yoktu zaten.

''Çok güzel olmuşsun.''Dedi ve Helen. Hazırlanmak için bana gelmişti. Aslında fazla değildik elbisesi olmadığından bana gelmesini istemiştim. Tyler ile zar zor bir ev tutabilmişlerdi.

''Sen de öyle.'' Dedim elbisesini göstererek. Kırmızı bir elbise giymişti. Saçlarını düzleştirip salmıştı.

''Bu Stiles mı?'' Dedi çerçevedeki resmi göstererek. Allison Stiles'ın araba kazasında öldüğü söylemişti.

''Evet o.''

''Ve şu sarışın da Amber olmalı.''

''Evet.''

''Üzgünüm bir an merak ettim. Seni üzmek istemezdim.''

''Hayır sorun değil.'' Dedim gülümseyerek. ''Çıkalım mı?''

''Tamam.''

Son kez kendimize baktıktan sonra arabaya bindik ve 4 sokak ötedeki Beacon Hills ormanına gittik. Malesef parti buradaydı. Arabayı park ederken Tyler ve Scott'u gördük.

''Gelmeseydiniz.''

''Helen çok süslendi.'' Dedim gülerek.

''İçki isteyen var mı?'' Dedi Helen.

''Ben alırım.''

''Bende.''

''Lydia sen?''

''Hayır kalsın.''

''Bekle ben de seninle geliyorum.'' Dedi Tyler peşinden koşarken. Scott da başka bir arkadaşıyla konuşuyordu.

Telefonumun çalmasıyla çantamdan çıkardım. Allison nasıl olduğumu sormak için aramıştı muhtemelen. Ama yanılmıştım. Arayan Stiles'ın telefonuydu.

Etrafa bakındıktan sonra telefonu açtım. ''A-alo?''

''...''

''Max senin olduğunu biliyorum. Rahat bırak beni.''

''Lydia ne halt yapıyorsun sen?!'' Scott hızla telefonumu almış ayağıyla eziyordu. Onu durdurmama imkan olmadan telefon paramparça olmuştu.

''Asıl sen ne halt yapıyorsun?!''

''Konuşmanı duydum arayan Max'di.''

''Ee?''

''Telefonu açarsan yerini tespit eder. Ve farkındaysan ormandayız.''

''Bana yeni bir telefon borçlusun.'' Dedim gözlerimi kısarak.

--------------

Gece artık çok geç olmuş ve ben hariç herkes sarhoştu. Partide 20-30 kişi kalmıştı. Helen ve Tyler ortalarda yoktu. Scott da birkaç arkadaşıyla takılıyordu. Ben ise partiye neden geldiğimi kendi kendime sorguluyordum.

''Helen'la Tyler'ı gördün mü?'' Dedi Scott.

''Hayır arayacaktım ama birileri telefonumu kırdı.''

''Al benden ara.''

Telefonu kaptım ve Helen'ı aradım. Kapalıydı telefonu.

''Şarjı felan bitmiştir.''

''Biraz daha bekler gideriz.'' Dedi sinirle.

Etrafta takılan son grup da dağıldığında kimse kalmamıştı. Bir yandan korksam da Helen ve Tyler için de endişeleniyordum.

''Scott! Lydia yardım edin!'' Tyler'ın sesiyle yerimizden sıçradık. Helen'ı tutmuş bize koşuyordu. Biraz ilerlediğinde Helen'ın yaralanmış olduğunu gördüm.

''Ne oldu?'' Dedi Scott, Helen'ı arabaya taşırken.

''Kurt. Bir kurt üstüne atladı!''

''Kurt mu? Nasıl bir kurt?''

''Kurt işte!'' Dedi titreyerek.

''Kurtadam gibi mi?'' Dedim kaşlarımı çatarken.

''Lydia kurtadam da ne?! Kurtdu işte.''

''Lydia sen arkaya Helen'ın yanına bin. Tyler sen öne gel.'' Dedi Scott arabaya binince. Helen'ın durumu çok kötü değildi. Sadece biraz korkmuştu ve şokun etkisindeydi.

''İyi misin?'' Dedim yarasına bakarken. Derin bile değildi.

''Ga-galiba.''

''Hangi aptal bir ormanda parti yapar ki?!'' Diye söylendim.

''Kurtadam da ne?'' Dedi Tyler arkasına dönerek.

''Bilmiyorum sanırım fazla film izledim. Hani olur ya partilerde kurtadam saldırır filan.''

Sadece gülmekle yetindi.

''Lydia...''

''Evet.''

''O resimde gördüğüm kız. Amber.''

''Ee?''

''Ormanda onu gördüm.''

Sadece bir kişiden değil, herkesden yorum istiyorum!

Nefes (Batman 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin