24. Bölüm / ''Yardım et. Lütfen.''

820 79 25
                                    

Ve sezon finali öncesi son bölüm.

Bölüm şarkısı Birdy - Terrible Love ♥

Arabanın korkunç korna sesiyle çantamı aldım ve son kez kendime baktım. Sonrasında hızla bahçeye indim. Tyler durmuş beni bekliyordu. Beni gördüğünde gülümseyerek selam verdi.

Aklının Helen'ında olduğu belliydi. Hepimizin öyleydi.

-Önceki gün-

''Çığlık mı atıyor?''

''Ah evet! Ne olduğunu bilmiyorum beni odaya almıyorlar.''

''Bekle geliyorum.'' Koşarak arabama bindim ve hastaneye gittim.

Helen'ın sesi hastanede yankılanıyordu.

''Neler oluyor?''

''Hiçbir fikrimiz yok. Susmuyor ve bilinci yerinde değil.''

''O-o bir Banshee mi?'' Dedim korkarak. Eğer öyleyse başımız daha da büyük bir belaya girerdi.

''Hayır. Tamamen normal bir kurt saldırmış. Kurtadam değil.''

Sonunda çığlık atmayı bıraktı ve ayağa kalktı. Masada duran kalemi alıp bir şeyler yazmaya başladı. O kadar hızlı yazıyordu ki. Yazdığı kağıt bittiğinde delirmiş gibi yeni bir kağıt aramaya başladı.

''Helen ne yapıyorsun?''

Her saniye daha da delirmiş gibi kağıt arıyor, çekmeceleri karıştırıyordu. Sonunda bir kağıt daha buldu.

''Helen kes şunu.'' Dedim ve kağıdı elinden aldım.

Ama sanki elinde kağıt varmış gibi bu sefer de masaya yazıyordu.

''Deliriyor.'' Dedi Allison korkuyla. ''Ne görmüş olabilir ki?''

''Hey Helen bana bak! Helen.'' Scott Helen'ın ellerini tuttu ve sakinleştirmeye çalıştı. Diğer yandan da elinden kalemi almıştı.

Bu sefer daha da ürkünç gözüküyordu. Kalemi elinden alınca tırnaklarıyla masayı kazımaya çalışıyordu.

''Tanrım gerçekten deliriyor.'' Dedi Scott korkuyla.

Sonunda Helen'ın yanına gittim ve ellerini tuttum.

''Helen, sakin ol. Ne yazmak istiyorsan bana direkt söyleyebilirsin.'' Dedim fısıldayarak.

Sanki uyanmış gibi bana baktı ve yazdığı sayfayı elime verdi.

Tek bir cümle yazıyordu ki cümle beni pek de korkutmamıştı; Lydia için ölüm vakti

-Şimdiki zaman -

''Önce Scott'lara uğrayalım mı?''

''Hayır onlar yalnız kalsınlar.'' Dedim sinsi bir gülüşle.

''O zaman partiye gidiyoruz?'' Dedi sevinçle. Bende onun kadar sevinçli olmak isterdim ama Max'in evinde parti oluyor ve Malia hazırlıyor gerçeği içimi hiç rahat ettirmiyordu.

''Herkes doluymuş çoktan.'' Dedi bahçeye girerken. Çoğunluk bahçede olduğundan bende oraya geçtim. Scott ve Allison çoktan gelmiş hatta günlük kavgalarına başlamışlardı.

''Sadece saçmalıyorsun.'' Dedi Allison sinirle. Bize selam bile vermemişti.

''Bakışmalarınızı gördüm Alli. O Lydia'nın eski sevgilisi ve ona neler çektirdiğini biliyorsun. Ne yani benden ona mı geçeceksin?''

''Sende eskiden Lydia'yı seviyordun.'' Dedi Allison. Scott sinirle bize döndü ve gülümsedi.

Allison Jackson'la bakışıyordu.

''Tanrım gerçekten mi?'' Diye mırıldandım.

''Hey Tyler, gidip içki almaya ne dersin?'' Dedi Scott.

''Tabi.''

Tyler uzaklaşırken Scott etrafına bakındı ve sessizce konuşmaya başladı.

''Birbirimizden ayrılmayalım. Max bizi hayır işlemek için çağırmadı buraya. Mutlaka bir planı vardır. Burada kalıp ondan korkmadığımızı göstereceğiz.''

''Ama korkuyoruz.'' Dedi Allison.

Scott ona cevap vermeden ters ters baktı.

Bu ikiliyi gerçekten seviyordum. Birbirlerini sevdikleri halde hep kavga ediyorlardı. Bu ayrılığın yakında biteceği eminim. Tabi araya Jackson girmezse.

''İşte geldi.'' Dedi Tyler elindeki tepsiyle.

Sonunda Max ve Malia da kapıda gözüktü. Max'in geleceğini hiç düşünmezdim. Ama belli ki o da korkmuyordu.

''Tanrım bu Max! Hey Max!'' Diye bağırdı Tyler. Hepimiz korkuyla ona bakıyorduk.

Max ona bakıp gülümsedi ve masamıza geldi.

''Tyler! Uzun zaman oldu.'' Dedi sarılırken.

''Nerelerdeydin?''

''Bazı sorunlarım vardı.'' Dedi bana bakarken. ''Hala bitmemiş sorunlar.''

''Siz ne-nereden tanışıyorsunuz?''

''Aynı yurtta kalmıştık.'' Dedi Tyler sırıtarak.

''Gel, seni kız arkadaşımla tanıştırayım.'' Dedi ve Tyler'ı tutup Malia'nın yanına götürdü.

Kız arkadaş? Açıkcası tam da birbirlerini bulmuşlardı.

''Harika. İçimize bomba göndermiş. Onun yanında birşey söylemediğimiz iyi oldu. Demek Max'in arkadaşıymış.''

''Tyler iyi biri. Sadece Max'i tanıyor o kadar.''

''Şu Max'i öldürmeden rahat yok bize.'' Dedi Scott. Tyler, Max ve Malia'yla sohbet ediyordu.

''Birazdan dönerim.'' Dedi Allison ve Jackson'ın yanına doğru uzaklaştı. Jackson onu gördüğünde eve girdi ve arkasından Alli de gitmişti.

''Sanırım 'Öldüreceklerim' listesine Jackson'ı da ekleyeceğim.''

''Gayet uygun.'' Dedim gülerek.

''Lydia? Lydia?! Lydia! Yardım et. Lütfen.''

''Sen iyi misin?'' Oturduğum yerden sıçradım ve Tyler'a baktım. Stiles'ın sesini duymuş gibi olmuştum. Son zamanlarda sıkça oluyordu.

''İ-iyiyim.''

''İyi görünmüyorsun.''

''İyiyim.'' Diye tersledim.

''Allison'u gören var mı? Yoksa hala Jackson'la mı?'' Scott resmen hırlıyordu.

''Hala Jackson'la.''

''Hayır değil. Jackson 20 dakikadır orada tek başına.'' Dedi Tyler Jackson'ı işaret ederek.

''O zaman Allison nerede?'' Dedim etrafıma bakarak.

Nefes (Batman 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin