Batman 40 bin olmuş herkese çok teşekkkür ederim ❤
❌2 yıl önce❌
''Lydia beni buraya getirdiğine inanamıyorum. İçki ve terlemiş erkek kokuyor.'' dedi Allison iğrenerek.
''Allison partideyiz. Parti. Anlamını biliyor musun? Yakışıklı erkeklerin bulunduğu yer.'' dedim kıkırdayarak. Bana tuhaf bir bakış attı. Etrafa bakmaya başladığında yüzünde gene bir ekşi bakış vardı. ''Hiç yakışıklı erkek göremiyorum.'' dedi iğrenerek. ''Ah! Scott hariç.''
İçtiğim içkinin burnumdan çıkmasıyla büyük bir kahkaha attım. ''Scott ha? Allison, zevkin berbat. Gerçi bunu o elbiseyi giyerken zevksiz olduğunu anlamıştım.'' hala gözleri Scott'daydı. Yanında ki Steven da sırıtarak bana bakıyordu. İkisi de Noel partisi diye noel baba kostümü giymişlerdi. Videolarını çekip Youtube'ye koysem en az 1 milyon kez tıklanırdı.
''Eğer 10 dakika onların yanına gidersek, tüm parti her istediğini yapacağım.'' dedi yalvararak. Ne buluyordu ki şu ezikte. ''Sen git. Ben gelmem.''
''Ben tek başıma gidemem lütfen.'' bana o masum kedi bakışları attı. ''Off peki.'' Scott ve Steven'ın masasına geçtik.
''Selam!'' dedi Allison Scott'ın yanına otururken. Scott'un ağzı kulaklarına varmış salyaları akarak Allison'a baktı. Steven ise aynı saçma sırıtıklığıyla bana bakıyordu. ''Otursana.
Sahte bir gülümsemeyle Steven'in yanına oturdum.
''Lydia bence tüm geceyi onlarla geçirmeliyiz.''
''Ne?! Saç-'' lafımı bitirmeden Bay Sırıtık araya girmişti. ''Bence de mükemmel olur.''
''Harika o zaman!'' dedi Allison el çırparak. Ölümcül bakışlarımla göz göze geldiğinde hemen gözlerini kaçırdı.
''Dans edelim mi?'' dedi Scott. Kötü vakit geçirdiğim en ezik parti ve en ezik insanlar bunlar olsa gerek diye düşündüm.
''Olur!'' dedi Allison ve sahneye çıktılar.
Şu an ağlamak istiyordum!
''Şey belki, biz de.''
''O cümlenin devamını bile getirme.'' diye uyardım gözlerine bakarak.
''Pe-peki.''
Birkaç dakika sonra şarkının yarıda kesilmesiyle Alli ve Scott yerine oturmuştu. Neler olduğunu anlamadan sahneye Lana Del Rey çıktı.
-Yazar burda sırıtır-
''Öncelikle herkesin yeni yılı kutlu olsun. Mutlu Noeller!'' Gerçekten o olup olmadığını anlamak için etrafıma baktım. Herkes şok olmuştu.
''Bu Lana Del Rey değil mi?'' dedi Steven.
''Hayır Justin Bieber ama ışıktı Lana Del Rey gözüküyor.'' dediğimde Allison ve Scott kahkaha atmıştı. Steven gözlerini kısarak bana baktı.
''Yeni yıla bir şarkıyla girelim istiyorum. Şarkı buradaki tüm aşıklara gelsin!'' dedi Lana. Scott ve Allison birbirlerine bakıp sırıttılar.
''l my friends tell me I should move on
Tüm arkadaşlarım hayatıma devam etmem gerektiğini söylüyorlar
I'm lying in the ocean, singing your songBen okyanusta uzanıyor senin şarkını söylüyorum
Ahhh, that's how you sang itSen böyle söylüyordun
Loving you forever, can't be wrongSonuza dek seni sevmek, yanlış olamaz
Even though you're not here, won't move onBurada olmasan bile, devam etmeyeceğim
Ahhh, that's how we played itİşte böyle oynadık
And there's no remedy for memory of faces
Yüzlerin hatıralarının hiç bir çaresi yok
Like a melody, it won't leave my headBir melodi gibi, aklımdan çıkmıyor
Your soul is haunting me and telling meRuhun beni avlıyor ve bana söylüyor
That everything is fineHerşeyin iyi olduğunu
But I wish I was deadAma keşke ölmüş olsaydım
Everytime I close my eyes
Gözlerimi her kapattığımda
It's like a dark paradise
Karanlık bir cennet gibi
No one compares to youHiç kimse seninle kıyaslanamaz
I'm scared that you won't be waiting on the other sideKorkuyorum öteki tarafta beni bekliyor olmayacak olmandan
All my friends ask me why I stay strong
Tüm arkadaşlarım neden güçlü durduğumu soruyorlar
Tell 'em when you find true love it lives onOnlara gerçek aşkı bulduğunda yaşadığını söylüyorum
Ahhh, that's why I stay hereO yüzden burada duruyorum
And there's no remedy for memory of faces
Yüzlerin hatıralarının hiç bir çaresi yok
Like a melody, it won't leave my headBir melodi gibi, aklımdan çıkmıyor
Your soul is haunting me and telling me- '' Herkesin bana dönmesiyle dışarı kaçmam bir olmuştu. Çığlık atmıştım.''Lydia? Neden bağırdın? Sen iyi misin?'' Steven, Scott ve Allison peşimden gelmişti. ''Şarkı sözleri. Ondan erken öleceksin dedi bana.'' dedim korkuyla.
''Kimden?'' dedi Scott. ''Steven'dan.'' dediğimde Steven bana sertçe baktı ve bağırdı. ''Tanrım adım Stiles!''
''Her neyse işte.''
''Lydia bu şarkı favorim. Ve orada öyle bir şey demiyor.''
''Ama ben duydum.''
''İçkiyi fazla kaçırmışsın.'' dedi Steven sinirle. Ellerimi şacımın arasından geçirdim. ''Biri Steven'ı buradan götürebilir mi? Yoksa onu şimdi öldüreceğim.''
''Senin hafıza sorunum falan mı var? Bu kadar mı zor?! Stiles.'' dedi STEVEN.
''Hadi eve gidelim Allison.'' dedim ve Scott'a veda edecekken kollarından yanına çektim.
''Hey Lydia.'' Steven'ın sesiyle arkama döndüm.
''Bu batıl inançlara inanıyor musun? Sesler duymaya filan.''
''Şu andan itibaren evet.''
''Bende inanıyorum. Çünkü geçen gün bir şarkı ikimizin birlikte güzel bir geleceği olacağını söylüyordu.'' dedi gülümseyerek. Bu sefer sırıtmamıştı.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
27.Bölümden Kesit;
''Lydia yalvarırım bekle. En azından bugün sana kurtadamlığı öğreteyim. Henüz hakkında hiçbir şey bilmiyorsun.'' dedi Scott arkamdan. Koşarak kapıya ilerliyordum.
''Olmaz. Bu iş bugün bitecek. Daha sonra da Max ve Malia'yı geberteceğim.''
Kapıyı açmamla çığlık atmam bir olmuştu.
''Selam sürtük.'' dedi Amber gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefes (Batman 2)
Fanfiction♥Batman kitabının devamıdır. ♥ İşler daha da zorlaşırken Lydia bu oyunda yapayalnız. Stiles artık yok. Sakladığı büyük sır, Lydia'yı daha da uçuruma götürecek. Ve Stiles döndüğünde, ya Lydia için artık çok geç ise?