Okul açılıyo T-T Muhtemelen annemler girmeme izin vermeyecek. O yüzden gecikecek bölümler için şimdiden özür dilerim. Fazla bir vaktim yok hazırlık filan yapıcam şimdi yazabildiğim kadar uzun yazmaya çalışacağım ♥♥♥
''Radyonun sesini kısabilir misin? Uyumaya çalışıyoruz.'' diye inledi Amber. Arka koltukta beraber uyumaya çalışıyorduk. Ama yeni doğmaya başlayan güneş hiç de yardımcı olmuyordu.
''Siz gene uyuyorsunuz. Ben ne yapacağım? En azından biriniz gelip bir yarım saat sürse arabayı olmaz mı?''
''Bize düzgün bir uçak bileti alsan bunlar olmazdı. Sürün.'' dedim ve tekrar gözlerimi kapattım. Her yerim uyuşmuştu ve bu küçük arabada nefes darlığından ölmek üzereydim.
''Lydia neden titriyorsun?''dedi Amber.
''Ne?''
''Resmen titriyorsun.'' dediğinde ellerime baktım.
''Benden gelmiyor.''
''Ah evet. Seni 100. kez arayan Bayan Stone. Sadece New York'a gittiğini söyle ve kapat. Ve birdaha da aramasın.'' dedi ve telefonu uzattı. Elime aldım ve açtım.
''Efendim?''
''Seni kaç kez aradığımı farkettin mi?''
''Evet.''
''Neredesin?''
''Sana hesap mı vericem? Ama çok merak ediyorsan New York'dayım.''
''Ne?! Napıyorsun orada?''
''Stiles'ı bulup özür dilemeye gidiyorum. Sorgun bitti mi?''
''Ö-özür dilemeye mi. Hayır Stiles'ı göremezsin. Hemen geri dönün.'' dedi ve resmen kulağımı delecek şekilde bağırdı.
''Ne? Onu bulmadan gitmem.'' dedim ve telefonu kapattım. Bu arada Amber da Scott uyumasın diye kafasını tutuyordu.
''Daha gelmedik mi?'' dedim ağlar gibi.
''Az kaldı.''
''1 saat önce de bunu söylemiştin. Oraya gidip onu görmek istiyorum!''
''Lydia hiç birşey görmüyor musun? Ne bileyim. Banshee'sin sonuçta. Birşeyler hissetmiyor musun?'' dedi ve bana döndü Amber.
''Hayır. Yaklaşık bir aydır hiçbirşey görmedim. Biri kafamı bağlamış gibi. İzin vermiyor. Aslında bu daha iyi. Normal olmak. Çünkü birşey gördüğümde ama anlam veremediğimde ve daha sonra bir olay olduğunda kendimi suçlu hissediyorum. Allison ve annemin ölümünde, Stiles'ın Nogitsune olduğunda. Hepsinde. Hep birşeyler duydum ama anlamadım.Bir dakika sen Max'den neler buldun onu anlat!''
''Birkaç kağıt. Çantamda. Pek anlamadım ama bu onun birşeyler sakladığını apaçık belli ediyor.'' dedi ve elimi 20-30 kağıt verdi. İlkini alıp okumaya başladım.
Allison'un en sevdiği renk; Kırmızı. Çin yemeğinden nefret eder. Genelde fast food sever. Kısa elbise sevmez. Şort ve pantolon tarzı giyiniyor. Annesi ve babası haricinde pek akrabası yok. Sadece İtalya'da bir dayısı var. Ama onunla görüşmüyorlar. Dedikodu sevmez. Sadece Lana Del Rey müziklerini dinliyor. Scott'la çıkıyor. Kahverengi rengini sevmez. Lydia en yakın arkadaşı onun için herşeyi yapar. Stiles'ı da çok seviyor. Lydia'dan sonra en yakın arkadaşı o. Profesyonel ok atıyor. Annesi ve babası da Beacon Hills'de yaşıyor ama Alli ayrı ev tuttu. Ayrıca ölünce şehir dışına çıkmışlar. Allison Max'i tanımıyor.
Süre: En fazla 1 saat. Daha sonra ses değişiyor.
Amber Allison'ı tanımıyor. Ayrıca Amber'ın autreler hakkında pek bir bilgisi yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefes (Batman 2)
Fiksi Penggemar♥Batman kitabının devamıdır. ♥ İşler daha da zorlaşırken Lydia bu oyunda yapayalnız. Stiles artık yok. Sakladığı büyük sır, Lydia'yı daha da uçuruma götürecek. Ve Stiles döndüğünde, ya Lydia için artık çok geç ise?