29.Bölüm/ ''Gelecek.''

1.1K 104 37
                                    

Bölüm şarkıları:
Rhiannon - Fleetwood Mac
Angels - Within Temptation

''Cidden niye kimse ölmedi?''

''Max ve saçma oyunları. Kurtuldular ya ona bak sen.'' dedi Scott. Elindeki kahveyi karıştırıp duruyordu. Derek ise sohbete girmeyip sadece omlet yapmaya uğraşıyordu ki o da omlet demeye bin şahit isterdi.

''Ben geldim.'' diye içeri giren Stiles'ı görünce arkama döndüm.

''Birileri sana küsmüş.'' dedi Allison kıkırdayarak.

''Hala o konuda mısın Lydia? Özür dilerim biraz öküzlük yaptım sadece iyi vakit geçirelim istemiştim.'' dedi elindeki poşeti masaya bırakırken.

''Derek'in hazırladığı ortamda mı?''

''Özür dilerim.'' dedi yavru köpek bakışlarıyla.

''Affedildi.'' dedim gülümseyerek. Yanağıma bir öpücük kondurdu. Aniden yüzü buruşmuştu.

''Bu iğrenç koku da ne?''

Derek beni kahkaha attıracak bir tipte, Stiles'a bakış attı. ''Yemek.''

''Stiles bu 2 oluyor Derek'ten dayak yemeden önce kapa çeneni bence.''

''Şimdi... sen, sen ve sen...'' beni, Allison'ı ve Stiles'ı gösterdi. ''okula gidiyorsunuz.''

''Ben?'' dedi Scott.

''Senle biraz kurtadamcılık çalışacağız.''

''Ama benim derse girmem gerek.'' dedi Scott ağlamaklı.

''Peh! Gören de seni çalışkan sanır. O derslere sadece Allison'ı kesmeye gittiğini kimse bilmiyor sanki.'' dedi dalga geçer gibi Derek.

''Off peki.'' Scott kızarmıştı.

''Çantamı alıp geliyorum.'' dedi Allison, koşarak üst kata çıkmıştı. Ben ve Stiles da bahçeye çıktık.

''Şu kurtadam yada kurtkadın şeyciklerin ortaya çıkmıyor değil mi?'' dedi tedirgince. Güldüm. ''Hayır. Aksine son derece insan hissediyorum.''

''Heh bu iyi.''

(***)

Allison ve ben derse girdiğimizde aklım Stiles'daydı. Nedeni ise Malia ile aynı derste olmalarıydı. Acaba Malia gerçekten derse gelir miydi? Sonuçta Max ile kaçmışlardı. Geri döneceğini sanmıyordum. Ama eğer gelirse Stiles'ı sinir eder, asılır veya zarar verirse çok kötü şeyler yapacağım kesindi.

''Sakin ol biraz. Malia gelmez.''

''Ama içimden bir ses geleceğini söylüyor.''

- Görüntü -

Hızla müzik odasına daldım. Beni orada bekliyordu.

''Seni orospu. Senin yüzünden bir canavara dönüşüyorum.'' dedim haykırarak. Okuldaki öğrencilerin beni duyma ihtimali umrumda bile değildi.

''Şimdi benim ne hissettiğimi anlıyorsun. Bir canavar olmak.'' dedi Malia. Sanki kendini acındırmaya çalışıyordu.

''Rahatla. Artık Banshee değilsin unuttun mu?'' Allison'un sesiyle irkildim. Bu söz içime işlemişti.

Banshee'liği asla içime sindirememiş, benimseyememiştim. Fakat şimdi sanki Banshee'liğimi özlüyordum.

Artık kimseye yardım edemezdim. Geleceği, olacakları yada olanları hissedemezdim. Tek yapacağım şey pençelerimi çıkarıp kükremek olacaktı.

Nefes (Batman 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin