16.Bölüm/ ''Stiles korkuyorum.''

1.1K 94 63
                                    

''Sen... Yalan söyledin.''

''Benim gibi birinden doğruyu söylemesini beklemek garip olurdu.'' Dedi ve sinsice gülümsedi.

''Stiles beni kurtaracak, ve sen ölüceksin.''

''Her zaman iyiler kazanmaz Lydia o sadece masallarda var.''

Bana biraz yaklaşınca Banshee güçlerimle büyük bir çığlık attım. Bunu tüm kurtların duyduğuna emindim.

''Demek akıllı durmayacaksın.'' Yaklaştı ve büyük bir yumruk attı. Tek hatırlayım yere düşüşümdü.

-------------

Gözlerimi atılan yumruğun acısıyla aralıyordum. Her taraf bembeyazdı. Hızla doğruldum ve etrafıma bakındım. Ne bir kapı, ne de bir pencere vardı. Buradan nasıl çıkacaktım ki.

''Max Lahey'in mükemmel oyununa hoşgeldiniz!'' Diye bir ses yankılandı duvarların öbür ucundan.

''Lydia?'' Stiles'ın sesini duyduğum duvara yaslandım.

''Buradayım Stiles.''

''İyi misin?''

''Sayılır, neredesin?''

''Bilmiyorum.''

''Şimdi hepiniz nerede olduğunuzu merak ediyorsunuz...'' kıkırdadı. ''Bu benim oyunum. Amber,Stiles,Scott,Lydia ve Derek. Hepiniz ayrı birer odadasınız. Bir oyun oynayacağız ve sadece 1 kişi buradan sağ çıkacak.''

''Ne saçmalıyorsun sen? Oraya gelip kafanı kopartacağım.'' Diye kükredi Derek.

Bu çocuk gercekten kafayı yemiş. Kendini nerede sanıyor? Açlık Oyunları'nda mıyız?

''Kes sesini. Birazdan oyun başlayacak.'' Dedi ve büyük bir gürültü koptu. Duvarlardan gelen sisler yavaş yavaş çoğalıyordu.

''Lydia?''

''Stiles korkuyorum.''

Bir kaç dakika sonra gözlerimi açtım. Aşağısı bomboştu, kapkaranlık. Durduğum yer ise ufak bir kayaydı. Karşısı, sağım ve solum da aynı durumdaydı. Etrafımda herkes vardı.

''Stiles!'' Dedim ve dikkatlice sağa geçip Stiles'ın koluna atladım.

Biraz sarıldıktan sonra ona büyük bir tokat attım.

''Hey! Bu ne içindi?''

''Bilmem sen bul.''

''Bunu sonra konuşalım.'' Dedi ve çıkış yolu arar gibi yukarı baktı Stiles. Sadece karanlık vardı orada da.

''Buradan çıkmak için yapmanız gereken tek şey ortaya gelecek asansörü kullanmak. Ama tek bir şartla. Herkes sorduğum soruya yanıt verecek. Tabi bu doğru cevap olmalı. Eğer yalansa kırmızı ışık yanar. Bir kişi bile cevap vermezse asansör gelmez.''Dedi Max. Neredd olduğunu öğrenmek için etrafıma baktım.

''Sor şu lanet soruyu o zaman.'' Dedi Scott.

''Peki. İlk Amber'la başlayalım...'' Amber saçlarını geriye atıp odaklandı. ''İsaac'le nereden tanışıyordunuz?''

''Aynı apartmanda kaldık.''

''Peki, Lydia'lara sadece İsaac istedi diye mi zarar verdin?''

''Evet.''

Kırmızı ışık yandığında herkes Amber'a baktı.

''Doğruyu söylüyorum!'' Tekrar kırmızı ışık yandığında Scott Amber'dan kollarını çekti.

Nefes (Batman 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin