9.Bölüm/''Scott Peter'ın Betası Olucak.''

1.4K 115 34
                                    

Gelen yorumlar için teşekkurler ♡

●••●••●••●••●••●••●

''Max'in Amber'ı kaçırdığını mı düşünüyorsun?''

''Düşünmüyorum görmüyor musunuz saçı var elimde. Altına da koskocaman Max yazmış.'' Dedi Scott ve elindeki saçı uzattı.

''Napıcaz peki?''Dedi Stiles ve başını kaşıdı.

''Bilmiyorum ama Max psikopat. Yani sonuçta İsaac'in kardeşi ne kadar zararsız olur ki? Ama oraya yalnız gidemeyiz. Lydia zaten dövüşemez. Seni bir seçenek olarak bile görmüyorum.'' Dedi Scott. Stiles da ona bakıp gözlerini kıstı.

''Ama biz 3 kişiyiz. O 1 kişi. Her şekilde yenebiliriz.'' Dedim.

''Lydia hayır Max'in adamları var. Ya bilmiyorum ama Max bu kadar aptal değildir. Tek başına olucak kadar aptal değildir. Allison İsaac yüzünden öldü...'' Dedi ve gözleri doldu.'' ...Lahey ailesine bir başkasını daha kaptıramam.''

''Hey bak Amber farklı. Onu kurtaracağız. Derek'i çağıramaz mıyız? Sonuçta o senin alfan.'' Dedi Stiles.

''Derek aylardır yurt dışında. Tüm sürüyü götürdü.''

''O zaman...'' Scott'ın etrafında döndüm. ''... bize yardım edecek birisi daha var.''

''Lydia düşündüğüm şey ise kesinlikle hayır.''

''Hadi ama o kötü biri değil.''Dedim ve yavru köpek bakışları attım.

''Bir dakika ikiniz de aynı şeyi düşünüyorsunuz ama ben düşünemiyorum. Şu zihin okuma olayını bırakın anladım iyi bir çiftsiniz aşıksınız falan.''

''Kim olucak Peter.'' Diyince gözleri büyüdü.

''Lydia hayır cidden olmaz. ''

''Ama neden? Sonuçta bize yardım etti.''

''Yardım etmeden önce o gece ormanda seni öldürüyordu. He birde o gece seni ısırdığı için bu haldesin şu an!'' Diye bağırmaya başladı Stiles. Atarlı Stiles.

''Öncelikle ben halimden memnunum. Bakın bir anlaşma yapalım. Sonuçta yardım isteğimizde hemen o meşhur ''Karşılığında ne alacağım?'' davasınu yapıcak. Eğer karşılığında birşey verirsek kimseyi ısırmaz.''

''Peki ne vereceksin?'' Dediğinde Scott cevap veremedim çünkü verecek hiçbir şey yok -,-

''Öyle susarsın işte. Verecek birşey yok. Anlaşma yok. Yardım yok. Konu kapandı.''

''Bir dakika. Scott sen Derek'in aylardır sürüsüyle yurtdışında olduğunu söyledin. Peki ya sen?''

''Okulum olduğu için gitmedim.''

''Yani sürüsünde değilsin şu an.''

''Malesef.''

''Yanl Omegasın.'' Diyip sırıttım.

''Aklında ne var senin?''

''Ve Peter da Alfa olmak istiyor.''

''Güç meraklısı nolucak.'' Diye mırıldandı Stiles.

''Parçaları birleştirin. Bir Omega ve Alfa olmak isteyen bir adam.''

''Lydia ne diyorsun?''

''Of kas kafalı! Scott Peter'ın betası olucak.''

''Ne?!'' Diye çığlık attı ikiside.

''Eğer onun sürüsünde olursan bize de zarar vermez. İyi bir müttefik. Savaşı kazandırır.''

''O müttefik yüzünden benim sevgilim ve senin en yakın arkadaşın öldü. Onu nasıl sevebilirim ki?''

''Allison'ın ölümünde benimde suçum var. Hadi benden de nefret et!'' Diyip kavga çıkardım.

''İkiniz de kesin şunu. Bunu söylediğime inanamıyorum ama Lydia haklı. Bence kötü bir fikir değil.''

''Kanka sende mi?'' Dedi ve masaya kafasını ovdu Scott.

''Hadi ama Scott.''

''Peki Derek'e nasıl hesap vereceğim?''

''Siktir et eğer gerçekten Alfa olsa sürüsündeki birini bırakmazdı. '' Dedi ve ayağa kalktı Stiles. ''Şimdi gidip Peter'ı buluyoruz, konuşuyoruz ve savaş başlıyor.''

●••●••●••●••●••●••●••●••●

''Peki karşılığında ne alacağım?'' Dedi ve o bahsettiğim meşhur konuşmayı başlattı Peter.

Bir kere de birşey isteme.

''Scott süründen bir parça olmak istiyor'' Dediğimde sırıttı.

''Bu cılız şeyi neden isteyeyim ki? Aslında Stiles 'ı sunsanız kabul edebilirim.''

''Ah hayır ben almayayım. ''

''Bence Scott o kadar da kötü değil.'' Dedi arkadan tanımadığım bir çocuk.''

''Tamam kabul ediyorum. Ama Derek ne olacak? En son onun sürüsündeydin diye hatırlıyorum.''

''Artık değilim.'' dedi ve suskunluğunu bozdu Scott.

''Peki o zaman. Akşam gidip Amber'ı alırız.''

''Ama Max bir sürü adamla gelicek.''

''Sakin ol kızıl kafa bizim de adamlarımız var.'' Dedi gene Peter'ın arkasındaki çocuk. Şimdiden sinir olmuştum. Üstüne Stiles'ın ona kötü bakışlar atması beni daha da geriyordu.

Valla bu kadar uzun yazabildim. Yorumu eksit etmeyin ^^

Nefes (Batman 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin