14.Bölüm/''Sürpriz.''

1.1K 100 36
                                    

Bölüm Şarkısı: Within Temptation - Frozen

''Nereye gidiyoruz?''

''Sürpriz.''

''Onu anladım da nereye?''

''Lydia sürpriz diyorum. Sürpriz olan bir şeyi sana nasıl söyleyebilirim?'' Diye gözlerini kıstı Stiles.

''Ama merak ediyorum, kaç saattir arabadayız midem bulandı ve acıktım. Yakında şehir dışına çıkacağız.''

Stiles beni okul çıkışında arabaya atmıştı ve yakında akşam olacaktı.

''Az kaldı.''

''Bir saat önce de aynı şeyi demiştin demiştin.'' Diye söylendim. Cevap vermedi ve daha hızlı sürmeye başladı.

10 dakika sonra gelmiştik.

''Neresi burası?'' Dedim etrafa bakarak.

''İlk tanıştığımız zamanlar, bana bir yemek borcun vardı. Ama bazı nedenlerden dolayı gidememiştik hatırladın mı?'' Deyince kafamı salladım.

''İşte burası. Seni buraya getirecektim. Hadi gel.'' Dedi ve elimden tutup içeri girdik. Her taraf çiceklerle dolu harika bir yerdi.

Stiles ve romantizm?

İlginç.

Bir masa seçip oturduktan sonra garsonu çağırdık ve yemekleri söyledik. O kadar mutluydum ki hiç kimse neşemi bozamazdı.

Ve gene erken konuştum.

Kapıdan içeri giren Malia ile birlikte içtiğim meyve suyunun burnumdan fışkırması bir olmuştu.

Tabi o iğrenç görüntümü Malia da farketmişti ve gülümseyerek yanımıza koştu.

''Siz de mi buradasınız?!''

''Evet ne tesadüf değil mi?'' Diye sırıtınca Stiles, ayağına büyük bir tekme yemek zorunda kaldı.

''Bende yapayalnız ne yaparım diyordum iyi oldu sizi gördüğüm.'' Dedi ve Stiles'ın kucağı sayılacak derece yanına oturdu. Gel de sinirlenme.

Şu kızın alıp kafasını duvara sürtmek, kıvılcım çıkartmak var ama neyse.

''Ama şey, ben ve Lydia baş başa yemeğe geldik.'' Dedi ve nazikçe 'Defol buradan seni sürtük.' Dedi.

''Neyse başka bir gün o zaman.'' Deyince Stiles ve ben büyük bir oh çektik ama onun kasdettiği 'Sen ve Stiles başka bir akşam baş başa yemek yersiniz.' olduğunu anlayınca olaya el attım.

''Üzgünüm Malia bu akşam yalnız olacağız, anladın mı? Başka bir akşam beraber yemek yeriz şimdi güle güle.'' Dedim ve sahte bir gülümseme attım. Stiles sadece kıkırdıyordu.

''Haklısın biz Stiles'la New York'tayken çok fazla baş başa olduk zaten. Anlarsın ya. ''

''Malia düzgün konuş. Öyle birşey olmadı.''

Sadece susup Stiles'ın konuşmasını dinledim.

''İyi tamam be. Sadece oturmak istedim. Neyse yakında beni tekrar görüceksin zaten Lydia.'' Dedi ve göz kırpıp masadan kalktı.

Yorum istiyorum...

Nefes (Batman 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin