2.6

4.1K 605 956
                                    

| atay |

"Hamdullah ağlamasana."

"KOL BOZUK YA!"

"Aynı babası..."

Babam ve Hamo atışmaya devam ederken kenarda sessizce oturup onları izliyordum. Oynadıkları oyunda babam kazanıyordu, Kaan da resmen ağlıyordu.

"Ben oynamak istemiyorum," dedi kolu bırakıp. Babam "Soyunu sik-" deyip susmuştu. "Hepsi mi aynı olur ya..."

"Atay siz odanıza gitseneze, Hamdullah ağlayacak yoksa," diye Eray babam sessizce konuşmuştu. Kafa sallayıp ayağa kalktıktan sonra Kaan'ı dürtüp "Gel," demiştim. Ata babama sulu gözleriyle sert sert bakıp peşimden yürümeye başlamıştı.

"Neden ağlıyorsun hemen?"

"Hile yapıyor."

"Kol bozuk falan değil."

"Atay!"

Odama girip sandalyeye oturduktan sonra ayaklarımla iterek yarım daire çizecek şekilde dönmeye başlamıştım. O da kitaplığımdan bir çizgi roman alıp yatağa uzanmıştı. "Bunu okumuştum," dedi.

"Yenilerini aldım üst rafta."

Kafasını kaldırıp üst rafa bakmış ve "Kalkmaya üşendim," deyip yeniden yatakla buluşturmuştu. "Ee anlat sarışın olmak nasıl bir duygu?"

pipine sor

"Çok mu beğendin saçlarımı?"

Kafa sallarken "Yakışmış baya," dedi ve sayfayı çevirdi. "Ben de mi sarı yapsam?"

"Nolur yapma."

"Kırdın."

"Sana benden daha çok yakışır, o yüzden söyledim."

"Haklısın, seni üzmek istemem."

Kafa sallarken "Sağ ol," deyip sandalyemi tam döndürerek masaya dönmüştüm. Açık olan Türkçe test kitabından bir iki dilbilgisi sorusu çözerken Hamdullah "Oha," diye bağırıp yatağımın üstünde ayağa kalkmıştı. "BUNU YÜZ KERE OKUDUM AMA BUNU FARK ETMEMİŞİM."

"Ne oldu?"

"Deadpool, Spidey'nin poposuna dokunuyor. İbne mi bunlar?"

"Komikmiş."

Hamdullah gülüp çizgi romanı kapatmış ve yatağın ucuna doğru yaklaşıp yüzünü avuç içlerine koyarak bana bakmaya başlamıştı. "Aşk hayatından ne haber," demişti bir anda. "Sarışın falan olmuşsun, birisi var kesin."

sen malsın ya

"Annene sorsana bir kim varmış."

"Annem yok, bilerek yapıyorsun bak."

"Babalarına sor o zaman."

"İnsan gibi cevaplasan ölürsün."

"Aynen," deyip hafifçe kafamı salladım. "Bir yerlerim falan kopar."

diriliş: pskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin