| behlül |
"SENİ BABALIKTAN REDDEDİYORUM!"
"Edemezsin!"
"Ederim!"
"Sus konuşma!"
"Rezil ettin beni ya!"
"Bir şey olmaz."
Oflayarak kapüşonumu kafama geçirdim ve tavırlı ergen yürüyüşümle Eren babamın yanından uzaklaştım. Sert sert bakan Enes Amca'nın yanına oturduğumda bakışlarını babam ve götüyle gülen Ata Amca'dan çekmeden "İntikamımızı alacağız evlat," dedi.
"Ne yapacağız?"
"Flamingo alacağım."
"Bunun intikamımızla ne alakası var Enes Amca?"
Sert, ciddi ifadesini birden bozup bana döndü ve çocuksu tavırla "Hep beslemek istemiştim," dedi. "Ayrıca Sina sinir olacağı için intikam yolunda bir adım olur."
"Ben babamı babalıktan reddettim. Beni Bihter Hanımefendinin önünde rezil etti ya. Yüzüne bakamıyorum kızın."
Ne oldu diye soracak olursanız anlayatım:
Beyni gelişme aşamasını tamamlayamamış olan youtuber babam (evet sert konuşacağım) bizi korkutup video çekmek için gitmiş ayı kostümü getirmiş kampa. Odun toplamaya gittiğimizde de birden karşımıza çıktı. Enes Amca çığlık atıp elindeki sopayı ayıya fırlatmaya kalktı. Yıllar önce köpekbalığına da aynısını yapmış galiba.
Neyse ben de korkudan o kadar çok çığlık attım ki en sonunda bayılmışım. Enes Amca da sopayı attıktan sonra dejavu olup fark etmiş oyunu...
Bihter Hanımefendi'ye rezil olmayı geçtim, tüm Türkiye'ye de rezil oldum. Utanmadan canlı yayın açmış.
"Behlül," dedi elini omzuma koyup. "Kızlar komik erkekleri sever. Yakışıklısın ama komik değilsin. Komik de olursan herkesi düşürürsün."
"Komik değil miyim? Nasıl komik olacağım?"
"Ben öğretirim sana istersen."
"Gerçekten mi," dediğimde kafa sallayıp "Hallederiz," dedi. "İlk dersimizle başlayalım."
En kaliteli şakalarından birini öğretmişti bana. Yeni jutsu öğrenen Naruto heyecanıyla dinliyordum.
"Şimdi uygulama vakti yavru kurt."
Beni çekerek kalabalığın içine götürdü. Herkes hala kendi arasında gülerken Enes Amca öksürerek dikkatleri üstümüze çekti.
"Armudun iyisini ayılar yer," dedi Eren babama bakarak.
"Mal amk yine sopa fırlattı. Yıllar geçti IQ'n aynı."
"Sus lan!"
Babam güldükten sonra bana dönüp diğer çocukları gösterdi. "Behlül acıktıysan yemek ye, diğerleri yiyor."