| behlül |
"ÜHÜÜHHÜÜHÜHÜH."
"ÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜÜHÜH."
"ÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜÜHÜHÜHÜHÜHÜÜH."
"Noluyor ya?"
Emret babam, odama girip napıyorsun der gibi kafa sallamış ve bana bakmaya devam etmişti. Burnumu çekip sessizce ağlamaya devam ederken telefonumun ekranını ona çevirip yeniden sesli ağlamaya başlamıştım.
Ekranı daha net görmek için odama girip eğilerek fotoğrafa bakmış ve kaşlarını çatarak bana dönmüştü. "Aşk-ı Memnu fanı olduğunu bilmiyordum."
"Baba anlamıyor musun?"
"Neyi anlamam gerek?"
"Bihter ve Adnan."
"Behlül senin derdin ne? Neyin var? Gerçi neyin yok ki. Ne istesen oluyor. Oh, paşalar gibi yaşıyorsun."
"ÜHÜHÜHÜHÜHÜÜHÜHÜHÜH."
"Niye ağlıyorsun?"
"Bana şuradan bir puding getirebilir misin," deyip parmağımla puding kulesini işaret ettim. İç çekip doğrulmuş ve bir paket puding alıp kucağıma bırakmıştı.
"Noluyor? Problem ne?"
"Problem Adnan."
"Oğlum o dizi çekilirken ben daha bebeydim, biliyorsun değil mi? Kitap yazılırken zaten portakalda vitamin bile değildim."
"O Adnan değil baba ühühühüü."
"Hangi Adnan oğlum?"
"Ahmet'in oğlu Adnan. Dokuz bebesi olan."
"Ne olmuş o Adnan'a?"
"Bihter onunla flörtleşiyor baba! ÜHÜHÜHÜÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜ!"
"Bizim Bihter mi?"
"Kaç tane Bihter var baba?"
"İki tane Adnan olduğuna göre ultra zeki çocuk... Oğlum olmasan söverdim şimdi."
"ÜHÜHÜHÜHÜHÜÜHÜHÜHÜHÜ."
"Tamam dur ağlama," deyip elini omzuma koymuş ve yanıma oturmuştu. Pudingi ağzıma atarken burnumu çekip sessizce oturmaya devam etmiştim. Babam bana bakarken bir kaşık da ona uzattığımda kafasını sağa sola sallayıp "Sen ye," demişti.
"Şimdi neden ağladığını söyle bana."
"Baba, bi' kafanı kaldırıp etrafına bakar mısın," dediğimde yeniden iç çekmiş ve odamı incelemeye başlamıştı. Önce Sinan Amca ben doğduğumda Babam adımı Behlül koyduğu için onu dövdüğü fotoğrafa baktı. Her şey bu fotoğrafla başlamıştı zaten (her şey=bihter ile olan aşkımız)
Daha sonra Bihter'in birinci yaş gününde çekildiği fotoğrafa, sonra ikinci yaş gününde çekildiği fotoğrafa, sonra üçüncü yaş gününde çekildiği fotoğrafa, sonra dört sonra beş sonra altı sonra yedi sonra sekiz sonra dokuz yoruldum sonra on sonra on bir sonra on iki...