3.1

4.4K 617 1.2K
                                    

| Behlül |

"Baba senin yemek yapan youtuber kankaların vardır. Mehmet Şefle tanıştırsana beni ya da şey... Neydi o tatlış kadının adı?"

"Ne yapacaksın yemek yapan youtuberı sorması ayıp?"

Babam başına kırmızı tenisci bandanalarından takmış, oturma odasında elinde toz beziyle toz alırken peşinde dolanıp duruyordum. Bir sürü youtuber arkadaşı vardı, içlerinde mutlaka aşçı olan da vardır diye düşünüyorum.

"Yemek yapmayı öğrenmem lazım baba!"

"Behlül."

"Efendim baba," diye koltuğun üstünde kitap okuyan Emre babama cevap verdiğimde kitabı kapatıp ortadaki sehpaya koymuş ve bacak bacak üstüne atıp eliyle yanına oturmamı söylemişti.

Eren babamı rahatsız ettiğim için sövecekti şimdi, hazırlan Behlül!

"Şimdi sana bir soru soracağım."

"Sor baba."

"Hazır mısın? Panik yapma."

"Biraz gerildim ama dayanabilirim sanırım."

"Harika," deyip dudağını yaladı. Oldukça ciddi bir ifadeyle bakıyordu. "Oğlum benim mesleğim ne?"

"Şef, aşçı."

"Evet."

"Bunu mu soracaktın?"

"Evet."

"Tamam şimdi gidebilir miyim?"

O an babam önüne soğansız menemen koyulan Bihter gibi baktı. Nedenini anlamasam da pek de umursamadan kalkıp Eren babama yalvarmaya devam ettim.

Bezi elime tutuşturup "Sen toz alırken ben bir düşüneyim," demişti. Orta sehpayı gözümü babamdan çekmeden silmeye başladıktan çok geçmemişti ki kafasının üstündeki ampül yanmış gibi yerinde doğruldu.

"Buldum!"

"KİM!"

"EMRE!"

"O KİM?"

"BABAN!"

"BABAM MI?"

"E BABAN ŞEF!"

"OHA! DOĞRU!"

Ve işte şimdi soğanlı menemene kavuşan Bihter edasıyla bakıyordu.

"BABA BANA YEMEK YAPMAYI ÖĞRET NOLUR," diyerek ayaklarına kapandım. Gülerek "Hayır," deyip kitabını okumaya devam etmişti.

"NASIL HAYIR YA! BABA, BABAMA BİR ŞEY SÖYLE."

"Bir şey."

"BABA! HEP BİRLİKTE YEMEK YAPARDIK SEN DE BUNU VLOGUNA KOYARDIN! ÇABUK BABAMI İKNA ET!"

"OHA EMRE EVET! HEMEN BİZE YEMEK YAPMAYI ÖĞRET!"

diriliş: pskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin