| Ege |
"Koniçiva Ege-san."
"Ben de senin ağzına sıçayım Mert."
Mert gülerek sırasına otururken diğerleri de sınıfa girip yerlerine geçmişti. Bugün çarşamba olduğu için heyecanla Sultanahmet esprimi yapıp dersten atılmak için bekliyordum.
"0.7 UCU OLAN VEREBİLİR Mİ?"
"KİMSEDE YOK MU?"
"İLLA KENDİ UCUMU MU KULLANAYIM?"Hamo, "Karaktersizler," derken ucunu çıkartıp kalemine sokmuş bir tanesini de "Al lan yersin," diyerek Yekta'nın önüne bırakmıştı.
"0.5 seviyorum ben. Daha hafif."
"Beleş uç baldan tatlıdır oğlum."
"Azra niye gelmedi lan? Mesajıma da dönmüyor." Mert konuştuğunda Bihter yarımakıllısı oturduğu yerde ayağa kalkmış "Panik yok panik yok. Gelir birazdan. Kafasına kürek yiyecek hali yok ya," diyerek gergince gülmüş ve Eylül tarafından sırasına oturtulmuştu.
Yan sıramdaki Behlül kendi kendine mırıldanarak Bihter'e bir şeyler söylerken Atay ona dayanamayıp kafasını sıraya gömmüştü. Bu Atay'ın bir kaşıntısı var.
bu cocugun bi sikintisi var
"Pişt," diyerek Atay'a laf attığımda sıraya koyduğu kafasını bana çevirip bakmıştı. Tek gözümü "hayırdır," misali kırptığımda "hiç," der gibi dudak sarkıttı. Daha sonra iç çekip gülümsemişti. Tamam bekle ben eğlendireceğim seni Sultanahmet esprimle.
"Anancı gibi gözükmek istemem ama ananı sikim bu ne?"
Battal, tüm sınıfta yankılanan sesiyle sınıf kapısına baktığında herkes oraya dönmüştü. Her görenin ağzından bir şeyler dökülüyordu haklı olarak çünkü şu an siyah farlı, üstünde siyah, altında siyah her yerinde siyah olan bir Azra girmişti sınıfa. Lan sen kimsin emo
"Lan bu kim?"
Hamdullah bağırdığında Mert tahtanın önüne geçmiş bir Azra'ya bir bize bakarak olayları anlamaya çalışıyordu sanırım. Tabii şaşırması normal.
"Aa merhaba Azra arkadaşım, hoşgeldin," dedi Bihter kızın yanına gidip koluna girerek. "Ne güzel olmuşsun bugün. Far yasak ama neyse. Otursana şöyle."
Bir şeyler yaşanmış. Üstün Japon sezgilerim beni uyarıyor. Tetikte ol Ege. Her an ikinci bir dalga gelebilir. Gözünü dört aç, sen Japonsun, akıllı adamsın.
"Ne bakıyorsunuz be? Her zamanki Azra işte."
TAMAM BURADA BAYA BÜYÜK ŞEYLER OLMUŞ VE SUÇLU BİHTER
"Bihter'i tutuklayın abicim," dedim elimi oraya doğru savurarak.
Emrim üstüne Oğuzhan ve Battal komiserlerim anında yerlerinden kalkıp Bihter'i göz altına almıştı. Rıza Baba misali, olay yerine vardığımda burnumu çekip "Sorgu odasına götürün, geliyorum," dedim.
"Olay yeri inceleme nerede kaldı? Aylin! Hastanın yakınlarıyla konuş."
"Tamamdır Baba!"