2.1

4.5K 592 1.2K
                                    

| behlül | 

"Evet Kerim 3₺ göndermiş 'Napıyorsun lan it' demiş. Teşekkürler Kerimciğim. Anana sorabilirsin ne yaptığımı."

"Kerim siktir git yayından."

"Tamam Hamo sinirlenme."

Hamo iç çekip oyuna devam ederken biri daha donate atıp "Hamoyu götten sikim," yazmıştı.

"Chat ne diyor bu?"

KWIDPŞQJSICĞÖWHSOCĞEMDIOCĞWÖSJCPŞDMXJCPWÖJXICPWMSICOEP

hamo pardon knk

"Şimdi ben sizi bir sikerim-"

"Şşşh Hamo tamam sakin ol. OLUM GÖTÜNÜZÜ BEN SİKERİM HE SATAŞMAYIN KANKAMA."

"Şşh Behlül tamam kanka sakin ol."

"Allam yarabbm ya..."

"Dur bak biri daha donate attı. Ananizi sikerim bulasmayin cocuklara yazmış. Bu kesin Atay amk ingilizce klavye yutmuş baksana."

"Teşekkürler Atay kankim, seviyoruz seni. Chat bu arada Atay da bizim grubumuza katıldı. Artık o da bir parlayan yıldız."

"PARLAYAN YILDIZLAR GRUBUUU OLEY!"

x

| oğuzhan |

"Napıyorsun lan?"

"Youtube'da takılıyorum, gel."

Mert, odaya girip yatağa atlarken yana kayıp izlediğim şeyi kapattım. "Sen ne yapıyorsun?"

"Yekta'nın yanından geliyorum. Gerizekalı Bihter çocuğa iple bıyık almayı öğretiyor."

Gülerken "Salak ya," diye mırıldanmıştım. "Bir ara bana makyaj yapmaya kalkmıştı."

"Bela amk. Benim Azra'm öyle mi? Cici bir kız...dı. Şeker bir kızdı..."

"Azra'ya ne olacak cidden ya? Hep böyle kalacaksa sıçtık."

Dudaklarını sarkıtıp "Bilmiyorum," demişti. "Bana da yüz vermiyor amk ya."

"Sen de abazasın oğlum."

"Kanka anlık çıktı ağzımdan, no big deal yani."

Gülüp sırtımı yatak başlığına yaslamıştım. Elimdeki telefonu çevirerek onunla oynuyordum. Mert yattığı yerde yuvarlanırken bağırıp kafasını yastığa gömmüştü. "Aşk hayatım yoruyor beni."

"Sorma..."

"Hayda," dedi kafasını kaldırıp. Ne bakıyorsun der gibi başımı salladığımda "Neyi sormayayım," diyerek devam etmişti. "Hayırdır abisi? Kimi seviyorsun?"

"Ananı ama çok utanıyorum söylemeye. Sence reddeder mi beni?"

"Çok komikmiş, bir daha yapma."

diriliş: pskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin