| atay |
"Ya bacağıma bir şey değdi!"
"Benimkidir o."
Ege olduğu yerde mal mal gülüp değişik hareketler yaparken "Seninki o kadar uzun değil," dedim. Yüzü düşünce gülümsemiştim.
"Çıkarıp göstermeyeyim şimdi."
Kaan hemen lafa atlamıştı. "Göstersene Ege." Gülüyordu. "Göstermezsen adam değilsin!"
"Tamam sus."
"Göster hadi!"
"Bak sus döverim seni. Sus."
Ege sessizce uzaklaşırken hayret ettim. Bu kadar çabuk vazgeçiyorsa demek ki var bir yarası.
Kaan yanımda kıs kıs gülerken bacağıma yeniden bir şey değince çığlık attım. "Ya bu ne?" Korkudan zıplamıştım yerimde. Suya bakıp görmeye çalışırken belimdeki ellerle kafamı kaldırdım. Kaan'ın kucağında napıyorum ben şu an?
"Yapıştın bana," dedi gülerek.
Korkudan ne yaptığımı mı biliyorum ben.
"Denize düşen yılana sarılır."
"Tamam en atasözleri ve deyimler sözlüğü sensin."
"Ne diyorsun," diyerek boynundaki kollarımı onu boğmak için sıkılaştırdım. Suya inmeye götüm yemiyordu açıkçası.
"İnmeyi düşünür müsün?"
"Düşünmüyorum."
"İyi kal bana uyar."
Elimle toprak alanı gösterip "Şuraya götür beni," dedim. "Suda değişik bir şey var. Kesin yılan. Soksun seni."
"Yılandan kaçmak için başka yılana sarıldın he..."
"Metafor herhalde o."
"Anlamıyorum öyle şeylerden."
"Ne anlıyorsun ki sen zaten?"
Bir yandan da gösterdiğim yere yürüyordu.
"Seni şu an suya atsam boğulursun he. Boyunu geçiyor zaten burası."
"Benim boyum Türkiye ortalamasının üstünde."
"Aynen yarım santim."
"Bir şey diyeceğim: Kes."
Gülüp beni tek eliyle tutmaya devam ederken alnına yapışan saçlarını geri attı. Yuh hayvan napıyorsun..':(.!/(/
hayvan herif ya
"Düzgün tut."
"Sen de var ya, uber miyim ben?"
Yüzüne bakıp geri attığı saçlarını tekrar alnına yapıştırıp suya atladım. "Aferin köle," dedikten sonra çimenlere çıkıp gülümsedim. Kalbim patlayacak. Sakin gözük oğlum.