4.5

2.1K 293 214
                                    

| Hamdullah Kaan |

Ege'nin tüm yolculuk boyunca "Uçak düşerse panik yapmayın size öğrettiklerimi hatırlayın." adlı konuşmasından sonra ölmeden karaya bastığım için şükrederek ilerlerken Bihter'le Mert kavga ederek peşimden geliyordu.

"Başıma güneş geçti," dedi Atay. Elimi kırmızı saçlarına atıp "Harbiden yanıyor," dedim. Gülerek kafasındaki elimi tuttu ve indirdi. Elimi bırakmamıştı, sıkı olmasa da el ele tutuşuyorduk.

"Buraların havası da harbiden bir ayrı," dedi Behlül. Bihter'le uyumlu giyinmek için mavi şortumu almıştı.

"Baksana sıcaktan Atay'ın saçları kızarmış."

"Utançtandır bence o," dedi Ege ellerimize bakarak. Atay, elini çekip hızlı hızlı yürüyerek Ege'ye vurmak için ilerlemişti.

"Amcam diye söylemiyorum yarrağımın başıdır kendisi."

Bihter imalı gülüşüyle yanıma gelip omuz attı. "Napıyorsun lan apaçi?"

"Dikiliyorum ayakta, sen napıyon?"

"Ben de dikiliyorum."

"Bihter yorulduysan üzerime oturabilirsin he, söylemen yeter."

"Ya çocuk enayileşme gel buraya." Bihter, Behlül'ü yanına çekip koluna girdikten sonra Ege çalan telefonunu açıp "Yes," dedi.

"Yes, we are here. Yes tokyo. No? Okay no tokyo. İzmir yes. Airport, waiting yes. Where are you abicim, i cant see you."

"Lan düzgün konuş da bulsun bizi adam!"

"Lan airport dedik işte amk. Ya abi nasıl görmüyorsun sen de bizi? Aloo! Kapıdayız ya."

"Ver şunu amk," deyip telefonu elinden aldım. "Taha amca, çıktık biz kapıdayız. Tamam geliyoruz oraya doğru." Elimle yürüyün işareti yapıp ilerledim. Ege çok biliyormuş gibi güneş gözlüğünü taktı. Yoldan geçenleri çevirip turist taklidiyle Sultanahmet'i soruyordu.

"Tamam gördüm amca, kapatıyorum. Bay bay görüşürüz."

"Ne diyorsun Kaan görüyorum zaten seni."

"Tamam amca işte görüşürüz diyorum."

"Görüşeceğiz zaten oğlum niye veda ediyorsun?"

"Ya amca kapa ya."

Telefonu kapatıp Ege'nin cebine koyarken söylendim. "Valla babam haklı bu Taha amcam garip he."

"Ne diyon lan sen abime?"

Ege üstüme atlarken abisini görünce beni unutup "Abiiiiim," diyerek Taha amcaya sarıldı. "Canım abimmmm!"

"Babamı böyle sevmiyorsun lan söyleyeceğim seni," dedim. Sarılmaya devam ederken bacağını savurup tekme attı.

"Kaan gel lan sarılayım sana."

"Amcaaaam," deyip kollarımı açarak sarıldım. Diğerleri de selam verirken canım amcam saçımı beğendiğini söylemişti.

diriliş: pskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin