0.8

5.3K 704 1K
                                    

| behlül |

"BABA!"

"Dur vlog çekiyorum."

"BABA!"

"Lan videodayım!"

"BABA!"

"Ne var oğlum?"

Babam kamerayı bıraktığında konuşmam için beklemeye başlamıştı.

"Babam ne yapıyormuş biliyor musun?"

"Bilmiyorum. Beni mi aldatıyor yoksa?" Elini ağzına götürüp kafasını sağa sola salladıktan sonra kamerasını eline almıştı.

"Evet arkadaşlar, kocam beni aldatıyormuş. Şimdi onun ağzına sıçmaya gidiyorum."

"Baba bi' dur ya! Aldatmıyor." Böyle dememle babam kamerasını yeniden masaya koymuştu. "Oğlum söylesene geriyorsun beni. Bak gerildim burada Behlül!"

"Ben restorantta yemek yiyince benden parasını alıyor ama diğer çocuklardan almıyormuş! Ben onun öz evladı değil miyim? Bizim salaklar onun gizli çocukları ve benim mi haberim yok? Ben evlatlık mıyım doğru söyle! Bak Eren, tutarım nefesimi!"

Kıvılcım misali nefesimi tuttuğumda babam yanaklarıma vurarak nefesimi tutmamı engellemeye çalışmıştı. Halbuki burnumdan nefes alıyorum bilmiyor salak sjdjdjshsjdjjs.

"Behlül! Kendine gel oğlum."

"Benden niye para alıyor ya? Az da almıyor. Madem alacaksın indirim yap ama değil mi? Bir de utanmadan harçlığımdan kesiyor ya."

"Gel otur şöyle."

Omuzlarımdan tutarak mutfaktaki sandalyelerden birine beni oturttuktan sonra yanıma oturup derin bir nefes almıştı.

"Ben söyledim senden para almasını."

"NE? BABA SEN VATAN HAİNİ MİSİN?"

"Ulan sensin vatan haini! Doymuyorsun ki amk. Yedikçe yiyorsun. Ekmek elden su gölden ooh... Baban para kazanıyor nasıl olsa harca istediğin gibi."

eren is that you? -egzoz

"Ya bir tane çocuğun var senin. Paranı harcatmayıp da ne yapacaksın?"

"Üniversite kazanabileceğine inanıyor musun Behlül?"

"Evet..."

"İnanmaya devam et oğlum."

"İnanmak başarmanın yarısıdır derler."

"Öyle bir şey yok. Kim demiş onu? Kesin Enes demiştir. Anca o der."

"Sen de diyorsun bana. Her Youtuber olma hikayeni anlattığında hem de."

"Bak şimdi Behlülcüğüm, yetişkinlerin işine senin aklın ermez. Baba olunca anlarsın."

"Ne alaka ya?"

diriliş: pskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin