Film je bil dolg in dolgočasen, vendar mi je bilo všeč, ker je bil on z mano. "Greva še na pijačo?" Pogledal me je in njegove temne oči so se zalesketale v svetlobi. "Lahko." pokimala sem mu in hodila naprej po širokih, rdečih stopnicah navzgor. Vsedla sva se za mizo zraven akvarija. "Lepa si,veš." začudeno sem ga pogledala in se nasmejala "hvala." Medtem se je prikazal natakar, ki je bil manjše in bolj močne postave. "Kaj vama lahko prinesem?" pogledal naju je in se nasmehnil. "Jaz bi jagodni sok." "Jaz pa bi redbull." je takoj zamenoj naročil še Klemen. Pogledal me je nazaj. "Veš, imel bi eno željo." začudeno sem ga pogledala, "Kaj pa je?" nekaj časa je gledal v mizo nato pa je dvignil glavo "Želel bi, da bi bila moja punca. Bi bila?" Nasmehnil se je in me prijel za levo roko, ki sem jo prav takrat imela na mizi. Šokirano sem ga pogledala in nekaj časa brez besed gledala v njega. Šokirana sem bila zato, ker se je vse tako hitro odvijalo. 1 zmenek in 2x sem zares govorila z njim, ampak še zmeraj je to moja največja želja da bi bila z njim. "Ja, seveda bi." hitro sem se nasmejala. Za trenutek sem mislila, da sanjam. V gostilni sva ostala samo še kakšne pol ure, nato pa sem dobila klic od mami , da moram nujno domov.
****
"Kje si bila toliko časa?" to so bile prve besede, ki sem jih zaslišala od mami medtem, ko sem vstopala v stanovanje. "V kinu, sem ti povedala." odgovorila sem ji nazaj še kar mirno glede na to, da zelo nemaram, da ji povem isto stvar dvakrat. "Lan in Julija sta me klicala, ker je bila tvoja številka nedosegljiva. Čez kakšno uro prideta na obisk." ko sem prišla do nje je stala v kuhinji in brisala posodo. "Ok. Jaz se grem preoblečt. Ko prideta me pokliči." odkorakala sem v sobo in zaseboj zaprla vrata. Ura je bila že veliko zato sem malo postajala zaspana. Da nebi zaspala sem si na računalniku prizgala pesm Immortals od Fall Out Boy in dala glasnost do konca. Preoblekla sem se v temno rdečo trenirko in črno majico, lase pa sem spela v visok rep. "Mija, prišla sta.", "Takoj pridem." minilo je komaj pol ure odkar sem prišla domov, po maminih besedah pa naj bi prišla šele čez malo več kot pol ure. Oddrsala sem se ven iz sobe in ju nasmejana pozdravila. "Hej, vidva!" oba na enkrat sta me pogledala in se nasmejala nazaj "Heej. Sva že mislila, da te še ni doma." "Seveda sem. Prišla sem pred pol ure. Samo mami je rekla, da prideta čez eno uro." Spet sem s hladnih pogledom pogledala mami, tako kot prejšnjič v šoli pri pedagoginji. Zasmejala sta se in me objela. "Pojdimo v mojo sobo." "Pravzaprav, Mija. Medva imava majhno presenečenje zate." obrnila sem se nazaj proti njima in ju začudeno pogledala. "Kaj pa?" čez nekaj sekund je Lan prinesel veliko škatlo, ki se je na moje presenečenje premikala. "Odpri jo." Lan je pogledal proti meni in se smejal. Počasi sem se premikala proti škatli in jo odprla. Ven je pogledala majhna, bela glavica...
YOU ARE READING
V Sedmih Nebesih
Teen FictionMija je najstnica, ki živi sama s svojo mamo sredi mesta. Med prepisom na drugo šolo spozna fanta v katerega se zaljubi. Ko čez nekaj časa postaneta par, se Miji začnejo dogajati čudne stvari: stvari ji začenjajo izginjati, njena najboljša prijatel...