26

5.7K 485 106
                                    

Selamm

Bu bölümde smut vardır!!

Bölüme geçmeden önce, gerçekten hiç yorum yapılmıyor ve bu yazma isteğimin gitmesine neden oluyor

1k okunmuş bir bolümde yorum sayısını 10 15 görmek gerçekten kırıcı

Yorumlarınızı belkiyorumm


"Taehyung şuna bak." diyerek elimdeki minicik elbiseyi kaldırarak ona göstermemle her kıyafete verdiği ve asla değişmeyen tepkisini vererek alt dudağını ısırmış, eline alarak daha dikkatle incelemeye başlamıştı.

Öğlenden geldiğimiz mağazada kendimizi kaybetmiştik. Akşam saatleri olmasına rağmen hala buradan çıkamıyorduk. Market arabasının tamamen dolu olmasına rağmen elimiz, kolumuz tümden minicik kıyafetlerle kaplıydı. Gerçek anlamda kendimizi kaybetmiştik, henüz asıl gerekli olan eşyalara geçememiştik bile.

Elindeki mor renkli elbiseyi de market arabasının içine atıp yürümeye devam etti. Aldıklarımızı tümden elden geçirmemiz gerekli gibi görünüyordu çünkü Taehyung'da ben de ne görsek alıyorduk.

Düşüncelerime zıt olarak mağazadaki en küçük kıyafeti bulmanın heyecanı ve gururuyla elimdeki zıbına bakmış, ardından Taehyung'a göstermiştim. Eline aldığındaysa gerçek manada sadece avucu kadardı. Avuç içini kapsayan kıyafete bakarken kıkırdamış, onu da arabaya koyarak arkamdan yürümeye devam etmişti.

Alışverişimizin bitiminde daha 5 aylık olan bebeğimize mont bile aldığımzı fark etmiştik ama o kadar tatlı duruyordu ki ne ben onu geri yerine koyabilmiştim, ne de Taehyung aldıklarımızın arasından çıkarabilmişti.

Kıyafet faslı bitip beşik, puset gibi eşyalara geçmemizin ve biraz bakınmamızın ardından Taehyung'un bugün hafif olan ama çok yakında kızgınlığa gireceğinin habercisi olan kokusu bastırmıştı.

Yavaşça koyulaşan bakışlarıyla etrafına bakınmış, boğazını temizlemişti.

Henüz hafif olan feromonları şimdiden etraftaki insanları etkilemiş olmalıydı, gelip geçen kişiler dönüp buraya bakıyordu. Bazılarının ise mavileşmiş ve kırmızılaşmış gözlerini görmüştüm.

Taehyung beni elimden tutarak mağazadan çıkartmış, ardından tamamen dışarı çıkıp açık havada kokusunun dağlmasını sağlamıştı.

Arabaya bindiğimizde ise bundan sorasında ne olacağını çok iyi biliyordum. 5 aydır bana dounmamış onun şimdi bir atak yapmasını beklemiyordum. 5 aydır öpüşmenin bile ateşli hale gelmediği ilişkimizde artık ipleri elime almam gerektiğini çok iyi biliyordum. Ama yanımda feromonlarını salmamak için kendini kasarak oturan eşim bunun kolay olmayacağını bas bas bağırıyordu.

Yüz, kendini kasmaktan kırmızıya dönüştüğü bir an eve varabildik. Bana bakmaktan kaçınarak odamıza çıkmış, birkaç parça kıyafetimi kucağına doldurmuş, odadan çıkmaya yeltenmişti.

Bana arkasını dönemeden kucağındaki kıyafetlerimi çekmiş, çıkmasına engel olmuştum. Bana dönen bakışları endişeyle parıldıyordu. ONun bu bakışlarına bir sırıtmayla karşılık verdim. Tekrar arkasını dönüp gidecekti ki adını öyleyerek durdurdum onu.

Aramızdaki 2 adımlık mesafeyi kapatmış, elindeki gül kurusu rengindeki geceliğimi almıştım. "Bunu giyecektim, biraz sıcak oldu da." Derin bir nefes vermiş, yüzü daha da kızıla boyanmıştı.

Limerence | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin