20

6.8K 583 113
                                    

Sınır: 110 oy 60 yorum

Bulanık gördüğüm beyaz tavanla gözlerim kırpışmıştı, görüntümün netleşmesi için biraz bekledim.

Elim karnıma giderken arka arkaya "Bebeğim" diye sayıklamamı yanımda hissettiğim hareketlilikle kestim. Farkında olmadan oturur konuma gelmiştim ve bu sırada yanımdaki Taehyung'u fark edememiştim bile.

"Sakin ol, bebeğimiz iyi. Yalnızca biraz fazla kusunca halsiz kalmışsın." Dedi yanıma gelip hastane yatağına otururken.

İyi demesiyle rahatlamış, tekrar yatmıştım kalktığım yere.

"İyi hissediyor musun kendini?" Dedi soğuk elimi tutup sıcak elleri arasına alırken.

"İyiyim, su verir misin?" Deyince hemen komodinin üzerindeki sürahiden su katmış, bana uzatmıştı. İctiğim suyun kuru boğazımdan akıp gidişini hissetmiş, bitince yerine koymuştum.

"İyiysen çıkış yapacağız." Demesini onaylamış, doktoru çağırmak için odadan çıkmıştı.

Elim hala bebeğimiz üzerindeydi, çok korkmuştum ona bir şey olacak diye. Daha 1 aydır benimle birlikte olmasına rağmen fazla alışmıştım ona.

"Şimdi çıkış yapabilirsiniz, ancak kendi doktorunuza da görünmeyi unutmayın. Eminim bulantılarınız ilave bir şeyler verecektir." demesini onaylamış, yanıma gelip kalkmama yardım eden eşimle yattığım yerden doğrulmuştum.

Çıkış işlemlerini de yaptıktan sonra hastaneden tamamen çıkmıştık. Evimizin yolunu tutarken aç karnım guruldamış, Taehyung'un yoldaki bakışlarının bana dönmesine neden olmuştu.

"Canının istediği bir şey var mı bebeğim?" gülümseyerek soran eşimi geri çevirmemiş, aklımda olan bir şeyi söyleyivermiştim, canımın çektiği falan yoktu.

"Hamburger yiyelim." gülümsemesine karşılık ben de gülümseyerek cevap verdiğimde tekrar bana dönmüştü.

"Ben bu tatlılığa nasıl hayır diyebilirim ki?" demişti kendi kendine konuşurcasına.

Sonrasında pek bir konuşma geçmemişti aramızda. Evimize yakın olan bir hamburgerciye geldiğimizde ikimizde sessiz bir karar almışız gibi hiç sorma gereği duymadan inmiş hemen iki hamburger yaptırıp gelmişti.

Poşette olmasına rağmen kokusu keskin olduğundan duyulan hamburger şimdi midemi bulandırmıyor aksine daha da acıkmama sebep oluyordu. Galiba gerçekten acıkmıştım.

Yakın olduğundan hemen evimize gelmiş, çabucak arabadan çıkıp eve geçmiştik. Çok açtım ve şu an yemekten başka bir şey düşünemiyordum.

Taehyung elindeki poşeti masaya koymuş, hemen ardından oturmuştuk masaya. Hemen kutusundan çıkarıp yemeye başladığım hamburgeri, alışkanlığım nedeniyle hızlı hızlı çiğnemiştim. Taehyung, küçüklükten gelen bu alışkanlığımın çok tatlı olduğunu dile getirse de bu beni çoğu zaman rahatsız ediyordu.

Elimdeki yarılanmış hamburgeri tekrar ısırmış biraz daha azalmasına neden olmuştum. Bu sırada gözüm Taehyung'a kaydı. Kocaman bir lokmayı, öyle ki çeyreğini bile yememişti, ağzına tıkıştırmış hiç zorlanmadan çiğnemeye başlamıştı. Hiçbir şey olmamış gibi kızartmasından yemeğe devam ediyordu.

Onun bu haline bakarken istemsizce kıkırdamış, bakışlarının bana dönmesine neden olmuştum. Kocaman olmuş yanaklarıyla ve öne doğru büzülen dudaklarıyla çok tatlıydı.

"Sen baba mı olacaksın şimdi, bence bebeğimizden daha bebeksin sen."

Konuşmak için hızlı hızlı çiğnediği için daha da tatlı olmuştu. Gerçekten bazen onun delta olduğundan çok şüpheleniyorum, ancak sonra aksi bir hareket yapıyor tüm her şeyi unutturuyordu bana.

Limerence | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin