Merhabalar
Yeni bir fic yayınladım birkaç gün sonrada bölüm yayınlamaya başlayacağım, bakın lütfen 🥺
"O oraya değil. Diğer duvara doğru konacak." İttirdiği koltuğu dediklerimle ittirmeyi bırakmış, dediğim gibi diğer duvara doğru itelemeye başlamıştı. Sabah kahvaltımızı yaparken gelen telefonda, yeni eşyalarımızın geldiği bilgisi gelmişti. Bizde hazırlanıp buraya gelmiştik. Adamlar her şeyi bıraktıktan sonra gitmişlerdi. Bunu ben istemiştim, evimizi tamamen ikimizin elinden olmasını istiyordum. Başka bir üçüncü şahısa gerek yoktu.
"Tamam daha fazla yaklaştırma. Olmuş mu nasıl gözüküyor?" Diye sorunca yanıma gelmiş, söylediklerime göre ayarladığı koltuklara bakmıştı.
"Güzel ama bence bu vazoyu camın önüne koymalıyız. Daha ferah görünür." Dediğinde onaylamış ortada öylece duran vazoyu boydan camın önüne iki küçük koltuğun arasına koymuştum.
Oturma odamız tamamdı, ilk buradan başlamıştık. Şimdi ise salona geçecektik. İlk alt kattaki odaları biterecek, sonra üst kata geçecektik.
Salon da aynı şekilde, adamlar koltuklarını bırakmış gitmişlerdi. Oturma odasının koltuklarına yaptığımız gibi ilk poşetini yırtmış, onu odanın dışına çöpe atmak için koymuş, sonra da nereye yerleştirebileceğimizi düşünmüştük.
En olası yere sessiz bir anlaşmayla çekmiş, diğerini de ona uygun bir yere koymuştuk.
Oturma odamızın sıcak havasına zıt olarak burası biraz daha şıktı. Ancak iki odamızda çok güzel olmuştu.
Alt katı bitirip, üste geçtiğimizde saat öğleni geçmişti. Eşyalarını yerleştirdikten sonra temizliğini de yapıyorduk.
Merdivenleri çıkıp üç oda bulunan üst kata çıktık. Burada işimiz azdı, sadece kendi odamızı yapacaktık. İki çocuk odasına hiçbir şey yapmayacaktık. Çocuklarımız olduğunda düzenleyecektik. Büyüdüklerinde ise kendileri isteklerine eşyalarını değiştireceklerdi.
Kendi dünyalarını kendilerinin şekillendirmesini istemiştik, bizim isteklerimize veya önerilerimize bağlı kalmayacaklardı. Bu bir oda olsa bile.
Şimdilik kullanmayacağımız iki odanın da kapısını kapatmış, kendi odamıza geçmiştik. Kapısı odamızda olan giyinme odamız hazırdı. Sadece kıyafetlerimizi yerleştirecektik.
Yanımızdaki valizlerimizi alıp giyinme odamıza geçmiştik. Anlaşmış gibi ben direk karşı tarafa giderken o da benim karşıma gitmişti. Katlı kıyafetlerimi direk yerleştirirken askılıkları da aşmıştım, sonunda hepsini bitirdiğimde Taehyung'a döndüm. O da tam zamanında bitirmişti.
Geçen günkü kızgınlığımda yuvama koyduğum tüm kıyafetleri yüzünden bir süre kıyafetsiz kalmıştı. Kullanılabilir olanları yıkamıştık. Çoğu kullanılamayacak hale gelmişti. Kıyafetlerinin çoğu çöpe giderken ve geri kalanlar yıkanmakta olduğundan bir süre ne giyeceğini bilememişti, ardından alışverişe gitmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limerence | Taekook
Fiksi PenggemarBebeklikten beri arkadaş olan Taehyung ve Jungkook, ruh eşi çıkar ve birbirlerine delicesine aşık olurlar. omegaverse