12

10.7K 862 419
                                    

Merhabalar

İyi okumalar

"Evde hiçbir şey yok Taehyung, sen burada nasıl yaşıyorsun?" Boş buzdolabıyla bakışırken söylenmiştim.

Muhtemelen ortak grubumuzla yazışan Taehyung, hemen yanima gelmiş boş dolaba bakmıştı.

"Alışverişe gidelim." Demesiyle onaylamış üzerimi değiştirmek için odasına geçmiştim. Beyaz bir tişört ile siyah bir pantolon giymiş, Taehyubg hâlâ üzerini değiştirirken odadan çıkmıştım.

Kısa bir süre sonra yanıma gelmesiyle evden çıkmış arabasına binmiştik. O, arabayı çalıştırdıktan sonra radyoyu açmış, sevdiğim bir şarkı bulasıya kadar değiştirmiştim. Birkaç kanaldan sonra sevdiğim bir şarkı çıkmış, eşlik etmeye başlamıştım.

Daha şarkı bitmeden Taehyung'un arabayı durdurmasıyla yüzümü buruşturmuş ardından arabadan inmiştim.

Evinde hiçbir şey olmaması nedeniyle ilk olarak sevze ve meyve almış ardından ise birkaç çikolata almıştık.

Yaklaşık yarım saat sonra alışverişimizin sonuna gelmiş arabaya tekrar binmiştik.

"Eve gidince evlere bakalım ve bir an önce taşınalım."

"Taehyung, havlu bulamıyorum." Banyodan bağırmamdan sonra hızla koşma sesi duymuş, kapının arkasında durmuştu.

"Beyaz dolabın en üst rafında." Deyince oraya doğru yürümüştüm. Dikkatimi çeken gri bornozu alıp giymiş, elime de küçük havluyu alıp saçımı kurulayarak banyodan çıkmıştım.

Yaklaşık 15 gündür Taehyung'da kalıyordum. Eşyalarımın bir 10 gün önce evimden getirmiş, resmen buraya yerleşmiştim. Ne kadar evime gitmek için ısrar etsem de Taehyung gitmemi istemiyor, kurdumda eşinden ayrılmayı hiç istemiyordu.

Bugün evimize karar verecektik. Bir kaç ev seçecek sonrasında bakmaya gidecektik. Heyecanlıydım, Taehyung ile yepyeni bir hayatımız olmaya başlamıştı. Gittikçe güçlenen bağlarımızla birbirimizi her geçen gün daha fazla seviyorduk. Aramızda hiçbir engel kalmamıştı. Saf bir aşkın temellerini atıyorduk.

Bana gözlerindeki ışıltıyla bakıyordu. Gözleri, açıkta kalan boynumdan damlayan sulara bakıyordu. Şu 15 günde öğrendiğim bir diğer şeyse birbirimizden delicesine etkilendiğimizdi. Sık sık yakınlık kuruyorduk ama bu öpüşmeden ileriye gitmiyordu. Taehyung bana dokunmamaya yeminli gibiydi. Ne kadar yakınlaşsak da kendini hemen geri çekiyor, hemen uzaklaşmamızı sağlıyordu.

Biliyordum, yaşadığım şeylerden dolayı kendini geri çekiyordu. Ona korkmadığımı söylememiştim, yakınlaşmalarımızda anlamamasını ummuştum.

Gözlerini ayırmadan bakmaya devam eden eşimin yanına gittim. Ani bir şekilde dudaklarına kondurduğum öpücükle şaşkına uğramıştı. Bu beni daha çok güldürmüş, bir kez daha alt dudağını dudaklarımın hapisine alıp dişlerimi geçirmiştim. Acıyla geriye çekilip dudaklarına dokunmasıyla bir kez daha gülmüştüm.

"Hadi giyip gel de evimize karar verelim." Dedikten sonra üstümü giyinmek için Taehyung'un odasına gitmiştim. Siyah bir şortla, siyah bir tişört giymiştim.

Taehyung'un beyaz bacaklarıma hayranlıkla bakması ve dokunması hoşuma gidiyordu. Bunu, bir hafta önce fark etmiştim.

Oturma odasına geçtiğimde Taehyung, bilgisayarını açmış beni bekliyordu. Yanına geçince evleri açmış olduğunu görmüştüm.

Limerence | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin