Selamlaar herkese
Bölüme başlamadan önce, her bölümü istisnasız 300 kişi takip ediyor ama oy veren yalnızca 50 kişi. Ben saatlerimden alıp burada bir şeyler yazmaya çalışıyorum, emek veriyorum. Minicik bir oyu çok görmeyin lütfen
İyi okumalar
"Yeni hayatımıza ilk adımı atmaya hazır mısın sevgilim?"
Kafamı sallayarak onay vermem ile arabayı çalıştırması aynı saniyelere denk geliyordu.
İnternetten bulup aradığı numarayla, tam adresi şehrin dışında kalan, ormanlık alanda muhtemel yeni evimize doğru yola çıkmıştık.
Yol boyunca bize eşlik eden tek şey radyodan rastgele açılı bir şarkıydı. Yaklaşık 25 dakikanın sonunda, eve varabilmiş ve dış kapısında bizi bekleyen adamla evin bahçesine girmiştik.
Bahçe, oldukça genişti. Geniş bahçenin eve yakın kısmında havuz bulunuyordu. Havuzun bitişiğinde iki şezlong Havuzun sol yanında, koltuklarla döşenmiş bir oturma yeri vardı. Adamın üstünkörü gösterdiğine göre arka bahçesi, ön bahçesinden daha büyüktü.
Eve girdiğimizde bizi ilk olarak salon karşılıyordu. Salonla bitişik bir mutfak bulunuyordu. Mutfağın yanında bir tane oda da bulunuyordu. İkinci kata çıktığımızda ise bulunan büyük koridor beş tane odaya ayrılıyordu. her oda boştu, kendimizin dizayn etmesi için. Üçüncü katta ise bir yatak odası ve iki çocuk odası bulunuyordu. Yatak odası oldukça genişti ve çok uzak sayılmayan denize bakıyordu.
Odalar şimdilik boştu ama almaya karar verirsek aklıma şimdiden nasıl dizayn edeceğimle ilgili fikirler oluşmaya başlamıştı.
Evi gezmeyi tamamlayıp dışarı çıktığımızda beta adam bize dönmüştü bir cevap beklediğini göstermek için.
Taehyung adamdan birkaç dakika istemiş ve bir karara varmak için birkaç adım uzaklaşmıştık adamdan.
"Ben evi çok beğendim. Tam istediğim gibi, büyük, hobi odaları da var."
"Ben de çok beğendim. Daha fazla gezmeye de gerek yok. Bir an önce alıp taşınalım." İkimizin de ortak bir karara varmasıyla betaya alacağımızı söylemek için adımlamıştık.
Evi alacağımızı söyledikten ve adamın tebrik edip gitmesinden sonra artık evin bizim olması rahatlığıyla tekrardan incelemek için içeriye geçmiştik.
"Buraya bir koltuk takımı alalım." Demişti ilk girdiğimiz yer olan salon için.
Mutfakta için mutfak eşyaları, buzdolabı ve fırın alınacaktı. Hobi odaları ise, biri sinema odası, diğeri ikimizin de oyun bağımlısı olmamıza bağlı olarak oyun odası, bir diğeri Taehyung'un piyano benim ise gitar çalmandan dolayı, müzik odası, sonuncusu ise çalışma odası olarak karar vermiştik.
Üçüncü katta ise iki çocuk odasını boş bırakmaya karar vermiş ve kendi odamızda da alınacaklara karar verip evden çıkmıştık.
"Alışverişe ne zaman çıkalım?" Taehyung arabayı çalıştırırken sormuştu.
"İlk buzdolabı, fırın, makineler gibi büyük eşyaları halledelim." Dememle beni onaylamıştı gözü yoldayken.
"Şimdi mi halledelim?"
"Şimdi saydıklarımı halledip, kalanları da yarın yapalım." Demiştim.
Arabayı dediğim ürünlerin satıldığı bir mağazaya sürmüştü. İndiğimizde görevli bir kişi bizimle ilgilenmeye başlamıştı hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limerence | Taekook
Fiksi PenggemarBebeklikten beri arkadaş olan Taehyung ve Jungkook, ruh eşi çıkar ve birbirlerine delicesine aşık olurlar. omegaverse